Synnytyksen jälkeiset oireet

Raskausaikanahan tukan lähtemisen pitäisi hidastua ja vastaavasti sitten synnytyksen jälkeen alkaa "sulkasato", kun ne ylipitkään päässä olleet hiukset lähtevät kerralla. Täällä tosin vielä tukka tiukasti päässä, mutta esikoisen jälkeen noin kävi.

Aijaa en ollut tiennytkään !! :)

Hei oikeesti mitä helvettiä... mies tuli töistä kotiin, kävi tupakalla ja alkoi pelaamaan... mä tässä hyssyttelen vauvaa sylissäni ja varon etten saa jotain hermoromahdusta. En jaksa sanoa miehelle mitään koska tiiän että siitä syntyy vaan riita ja mun jaksaminen vaan kärsis lisää...

Tsemppiä Newi :/
Mä niin tiedän tuon olon.. (paitsi et tääl ollaan viel isyyslomalla)

Joo täällä sentään isyysloman ajan (1vk) pysy pelit ja vehkeet pois kuvioista......... jännä vaan että mies ei halua luoda mitään suhdetta lapseensa, kun iltaisin muutaman tunnin ajan olisi siihen mahdollisuus...

Lykkäät vauvan isille syliin ja lähdet itse tekemään jotain...suututtaa tollanen isimiesten ajattelematon käytös!

Joo ei kukaan kertonu mulle mitö haetaan.. Noh se on voi voi ja odotetaan ainaki 3 viikkoo ku ne sen käsittelee :(

Mammat! Mul eilen tuli kirkasta verta pönttöön ja vähän siteeseen,mut nyt ei oo enää tullu,mitä se on? Jälkivuoto loppunu jo ajat sitte menkkoi odotellessa

Hyvä kun muistutit, pitää varmaan syyä minipilleri :o:D

Kiinnittymisvuoto?! :grin Tiadalla jouluna uus beibe. . . :)

Mut siis tosiasiassa mulla ainakin oli tosi minit noi ekat menkat. Kesti vaan pari päivää ja verta tuli tosi vähän.

Ai kamala jouluvauva ois aika shokki! Olin viljon kans röntgenis ja kysyivät rutiinisti ethän ole raskaana. :-o naurahdin vaan et joo en oo!

Takaisin