Mulla oli 2007 - 2011 ja otan taas. Sopii mulle loistavasti. Yhdet menkat tuli vielä asennuksen jälkeen eikä ne alkanu uudestaan, kun jatkoin cerazetella (minit siis) kapselin poiston jälkeen.Mä meinasin kapselia kun en todellakaan muista ottaa pilleriä tiettyyn kellonaikaan enkä vielä halua pikku kakkosta :D jollain kokemuksia kapselista.?
Jonkun viikon meni, ennenkuin pystyin nukkuun suoraan kapselin päällä mut sekin meni ohi. Mitä lie hermoo painanut vai onko mulla vaan niin herkkä nahka. Alle senttiset asennus- ja poistoarvet jää mut eivät oo häirinneet mua millään tavalla.
Sen tehoaika oli ainakin sillon 3-5 vuotta. Vaihdoin mineihin varalta 3 vuoden jälkeen, ettei tuu ylläreitä. Poistatus kannattaa jutella gynen kans: kuulin vasta kapseleita poistettaessa, että olin niin hoikka, että mulla se olis toiminut sen 5 vuotta.
Kapseli ja asennus maksoi yksityisellä suunnilleen saman, kuin 3 vuoden minipillerit.

on kipeä ja kirvelee kun suihkuttelee vedellä. Ei vaikuta kuitenkaan tulehtuneelta.