Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en sairaalassa eli kolmeen päivään käynyt kakalla, ei tarvinut. Kun sit piti käydä, se meni ilman lisäkipua, eli hellät paikat ja tikit oli yhtä hellät kuin pissallakin käydessä, tosin vetelin luumuja pussillisen alle. Eikä oo sen jälkeenkään tuottanut tuskaa, paitsi kun paineen tunne oli pahimmillaan, mut siihen auttaa lantionpohjan lihasten jännittäminen.Tikit ja ulostaminen, jaiks pelottaa! Miten teillä on tikit parantunu ja turvotus alapäästä vähentyny?
Mä niin odotan, että saan kapselin takas! Mulla ei ole ollut 7 vuoteen menkkoja, kun ne loppu kapselin laiton jälkeen. Eikä alkaneet uudestaan, kun kapselin ajan täytyttyä siirryin minipillereihin.Se on sit kondomikaupoille lähtö... Muuteki ruvettava miettimään noita ehkäisyhommia ku en oo koskaan hormonaalista ehkäisyä käyttäny. Tosin mä oon niin onnettoman huono muistamaan mitään pillereitä syömään päivittäin muutenkaan. Varmaan sellai kapseli otettava.
Ku ei oo kokemusta moisista aineista. Sitte o raskauden jälkeistä oiretta oikein kunnolla...