Synnytyksen jälkeen..

Joo mää ootan et saan viettää miehen kaa ryypiskelyillan, ilman muksuja. Mut tää varmaan tapahtuu joskus ens keväänä vasta....
 
Oli pakko lukaista, että mistä mä haaveilin, että mitä teen synnytyksen jälkeen...
Pienet oli haaveet... :grin Niistä oon jo neljä toteuttanut, eli oon itse leikannut varpaankynteni ja ajellut alapääkarvani, ja saan sukat & kengät jalkaan ilman jumalatonta ähisemistä.
Niin ja jalat & kädetkään ei ole enää niin turvonneet, vähän vaan.
Mutta paljuun en voi vielä mennä jälkivuodon takia, ja siideriäkään en oo juonut, mutta ei oo kyl tehnyt mielikään...
 
Mäkin lukaisin oman tekstin.
Ainoa mitä olen toteuttanut vielä on että olen juonut siiderin saunassa.karpalo lonkeron ostin vasta eilen ja tuolla jääkaapissa se odottaa viikonlopun mökkireissua.
Tosiaan taipuminen (kengät jalkaan,sukat ja sheivailut jne)on palautunut ennalleen,mikä on ollut valtava helpotus.
Olen mukamas tottunut nukkumaan viimeisen 9kk aikana kylellään niin tiukasti,että en ole vieläkään mahallaan nukkunut.
Viiniä,medium pihviä,maksalaatikkoa en ole vielä päässyt nauttimaan.jotenkin oudosti tottunut kaikkiin noihin raskausajan rajoituksii... (Jotka otti pattiin koko raskausajan ja nyt mukamas niihin tottunut..outoa!)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muokattu viimeksi:
^ Mä en edelleenkään pysty nukkuun mahallaan vaikka haluaisin, kun tissit on niin kipeet... :confused:
 
Taisin ketjun alussa puhella jotain viskipullosta synnytyksen jälkeen..... tuolla se nyt odottaa kyllä kaapin päällä, mutta ei oo viel avattu (alunperin mies sai sen varpajaislahjaksi, mutta ei juo viskiä - paljosta jää paitsi....) :D Saunakaljoja/siidereitä on muutamat kans otettu, rentoutti!
 
- Lasi punaviiniä ja pullollinen vahvaa ja kuivaa brittiläistä siideriä
- Lähes RAAKA pihvi
- Metsälenkki koirien kanssa ilman älytöntä läähätystä ja huohotusta
- Agilityn jatkaminen nuorimman koiran kanssa (nyt ei enää paikat anna periksi, kun pienestäkin juoksemisesta tulee järkyttävän liitoskivut)

Tässä kai ne tärkeimmät jutut, joiden toteutumista odottelee synnytyksen jälkeen :)

Zhassa 25+4


Täytyy kyllä sanoa, ettei alkoholia ole tehnyt mieli ollenkaan :) Jääkaapissa on muutama siideripullo odottamassa, mutta saas katsoa, koska tulee eka korkattua :) Medium-pihvin olen syönyt, eikä sekään maistunut hyvältä, koska oli liian kypsä :)
 
Tuo raskaus aika on kyllä sitä kauheaa aikaa, silloin meinaa mennä täysin elämän hallu, mutta tämä vauva-aika taas on sitä parasta aikaa (omalla kohdalla kun ei voi puhua väsymyksestä kun vauva nukkuu 9-10 h yössä putkeen). Sitten se taapero vaihe onkin taas hieman raskaampi jakso, kun liikettä riittää vaan järkeä ei vielä löydy, joten siinä saa olla silmät selässäkin :) Sitä kauhulla odottaen.
 
Minä kaipaan ravintolassa syömistä miehen kanssa. Raskausaikana ei oikein maistunut monikaan ruoka, niin ei tullut käytyä.
 
Sama juttu. Meillä oli miehen kanssa tapana käydä kerran kuussa. Nyt huomattavast hankalampaa. Enkä oo saanu vielä pihviä mediumina valittua! Ootteko Vipi ehtiny vielä käydä kertaakaan vielä miehen kanssa ravintolassa? Mäkkäriä tms ei lasketa :)
 
^ Me ei ainakaan olla kahdestaan viel miehen kans tehty muuta, kuin viikko sitten lauantaina oltiin paljussa yöllä kun neiti oli jo yöunilla. Ei vaan jotenkin raaski jättää neitiä kellekään hoitoon, tuntuis vaan niin vaikeelta kun sit mun tarttis kumminkin pumppailla jne....
 
Ei olla vielä käyty. On kyllä haettu ruokaa mukaan. Ei raaski pikkusta vielä vieraalle jättää hoitoon.
 
Me oltiin vauvan kanssa reissussa n. 3 viikon ikäisenä. Käytiin sukuloimassa yhden yön hotellireissulla. Hotellin ravintolassa syötiin, tyttö nukkui kun päästiin paikanpäälle mutta heräsi melkein heti kun päästiin istumaan(oli siis turvakaukalossa). Ystävällinen tarjoilija tarjoutui jossain vaiheessa pitelemään tyttöä että saatiin syödä edes hetken ihan kahdestaan ja molemmilla käsillä :) Mekään ei vielä olla oltu kaksisteen missään, kyllä sitä ehtii myöhemminkin.
 
Sinne moottoripyörän kyytiin isännän taakse olis kyllä ihana päästä.. vieläköhän kelejä riittäis. äiti vois parituntisen olla tyttöjen kanssa... hmm...
 
^ Kyl viel iltapäivisin on ollut nättiä keliä :) Illalla kyl alkaa jo aika kylmä olemaan, kun pyörän selässä se aurinko ei paljoa lämpöään enää anna, viima on vilponen...
 
Takaisin
Top