Synnytyksen jälkeen..

Mä haluan juustojaaa! Ja muutenkin kaipaan sitä, ettäs voin syödä mitä huvittaa. Miehelle sanoinkin, että saa kyllä sitten tuoda mulle jo sairaalaan kana-halloumileivän :hello2 Ja kyllä mäkin kieltämättä odotan sitä, että saa kengät ja sukat jalkaa ilman älytöntä huhkimista ja puhinaa ja liikkeessä ei hengästy heti 10 portaan jälkeen ihan henkihieveriin :p
 
Mie ootan vaan hitoksee paljon sitä, että pääsen takas hevosten selkään sekä ajamaan niitä kunnolla :excited001

Varsaa ollaan nyt kyllä ajolle opetettu tässä vielä mahan kanssa, mutta ei se oo sama! Toinen hevosistani on tiineenä, joten odotellaan että sekin saa lapsosen ulos, mutta tuo "varhaiseläke-personaltrainer-terapeutti-ruuna" on sen verran vauhdikas ja innokas lenkkeilijä, että edes ajaminen ei onnistu kun se kiinni pitäminen alkaa mua sattua mahaan :sad001
 
Ihana muuten, kuinka "yksinkertaisistakin" asioista sitä haaveilee. Siis just tyyliin että saa kengät jalkaan ilman että siinä on kauhea homma :grin
 
- Lasi punaviiniä ja pullollinen vahvaa ja kuivaa brittiläistä siideriä
- Lähes RAAKA pihvi
- Metsälenkki koirien kanssa ilman älytöntä läähätystä ja huohotusta
- Agilityn jatkaminen nuorimman koiran kanssa (nyt ei enää paikat anna periksi, kun pienestäkin juoksemisesta tulee järkyttävän liitoskivut)

Tässä kai ne tärkeimmät jutut, joiden toteutumista odottelee synnytyksen jälkeen :)

Zhassa 25+4
 
salaatti ilmakuivatusta kinkusta ja melonista
kunnon hikitreeni
vaihtelua nukkuma-asentoihin
kenkien jalkaan laittaminen, rasvaaminen suihkun jälkeen jne. hengästymättä
shoppailukierros ilman supistuksia

Mutta ei mulla ole kiire. Tärkeintä on, että mahamakkara voi hyvin ja pysyy masussa kaiken tarvittavan ajan.
 
Saa ja pystyy nukkumaan mahallaan!!!! :) Ja tuo maksalaatikko ja medium miinus pihvi,punaviiniä sen kanssa.
Myös lenkkeily/ muu liikunta ilman tajutonta läähätystä ja hengästymistä!
 
Täällä myös ootetaan maksalaatikkoa ja myöskin maksakastiketta, sekä savulohta, ja mitähän muuta nyt äkkiseltään tulis mieleen?

Sekä vapaa iltaa miehen ja muutaman kaverin kanssa, saatas saunoo rauhassa ja ottaa muutama olut sekä ehkä polttaa tupakan, mutta eipähän noilla kiire oo, kerkee varmaan toteuttaa tuon saunaillan vaikka ens kesänä :grin
 
Mä odotan että saan taas laittaa "omat vaatteet" päälle. Nyt raskauden aikana, varsinkin tässä vaiheessa (rv 26+1) menee ihan harva ennen raskautta pitämä paita päälle, muut alkaa olemaan aika napapaitoja jo... H&M:ltä oon muutaman äitiyspaidan + housut ostanut, mutta odotan tosiaan kovasti sitä ettei tarvi enää pitää mitään telttapaitoja päällä...

Ja tahdon myös pihviä, mediumina sekä sen lasillisen viiniä :happy6 ja kunnon seksiä :wink
 
Mä odotan noista ruokajutuista eniten että pääsen syömään sushia ja juomaan terassilla kuivaa omppusiideriä tuopista jäillä :smiley-bounce012 luultavasti noi ei sitten tunnukkaan miltään kun niitä ensin odottaa..
Odotan myös että pääsee kääntymään kunnolla sängyssä ja ettei joka paikkaa kolota, että pääsee liikkumaan ilman että hengästyy heti 2 sekunnin jälkeen.
Myös omien nättien vaatteiden ja korkkareiden pitoa odotan ja ettei tarvi aina johonkin mentäessä ekana miettiä missä vessa.. tosin vauvojen kanssa tietty joutuu mutta yksin jos menee :)
Tiedän että mies odottaa saavansa tän hormonihirviön ja kiukkukasan tilalle oman tutun naisensa :smiley-ashamed008
 
Omat vaatteet mahtuu päälle, saa syyä muikunmätiä, siinäpä ne. Mittää viunaksia ei oo ollu kaipuu eikä varmaan tuu, ruuistakin melkeen niit oon syöny mitä on halunnu. Mutta juu, kenkien jalkaan laittaminen ihan itte ilman ähinää vois olla kiva.
Käytännössä varmaan sitten aika rauhallista on elo seuraavan muutaman kk tulokkaan saavuttua. Mulla ei kovin ruusuista kuvaa vauva arjesta ole, joskaan ei mitään ranteet auki meininkiäkään. Vähän sellanen kuivan hailakka kuva tai miten sitä kuvais. Vaunulenkkeilyä koiran kanssa ja sellasta oleilua. Kunhan sais vähän yöllä nukkua niin ei varmaan käy sietämättömäksi olla kotonakaan hetken.
Hitto mä oon tylsä..
 
Odotan myös että saa taas pitää korkkareita, ja että saa laihduttaa!! Nyt on puolenvälin jälkeen alkanut tulemaan niin ällö olo tästä paisumisesta että hyi :confused: oon jo nyt alkanu miettiin dieettii ja liikuntaohjelmaa, toiv imetyski onnistus ni seki vähä auttas.
 
Mä odotan muuten myös sitä, että saan syödä salmiakkia ilman että pitää laskea kuinka paljon sitä syö, ja potematta siitä huonoa omaatuntoa.
 
Tässä olis tuosta maksasta mitä saa ja mitä ei saa...

Maksa, maksaruoat ja maksamakkara
Maksaruokia (jauhemaksa- ja maksapihvi, maksakastike, maksalaatikko) tulee välttää koko raskauden ajan korkean A-vitamiini- ja raskasmetallipitoisuuden lisäämän epämuodostuma- ja keskenmenoriskin vuoksi. Maksamakkaraa ja -pasteijaa voi halutessaan käyttää 2 viipaletta (n. 30 g)/päivä, enintään 200 g/viikko ja enintään 100 g/kerta.
 
- Avaan mun Louis Roederer -shampanjan (sama talo valmistaa Cristalia, mutta sitä en raskinut ostaa :) )
- Ravintolassa pääsee tilaamaan pihvin mediumina
- Kun maitobaari on suljettu (ja raskii jättää hoitoon) niin lähdetään miehen kanssa kahdestaan jonnekin lämpimään nauttimaan toisistamme. Vaikka minusta tulee äiti, ei se lopeta sitä, että olen myös nainen ja vaimo (mies näin itse sanonut :) )
 
Takaisin
Top