Synnytyksen jälkeen..

Mä taidan olla ihan tylsä. Mä en oota mitään muuta ku
× vauva arkea vauvan kanssa.
×Ja sitä että pääsen sushia syömään :D
alkoholilla en lotraa ja tupakkaa en polta... karpalolonkero saunan jälkeen terassilla kesäiltana kuulostaa kivalta... esikoisen kaa vauva arki oli niin helppoa/ihanaa että saa nähä miten tän kaa...... mökille haluisin lähtee heti kun vaan kykenee siihen. Vimeksi mentiin kun ipana oli 9vrk..... nukku ja söi ja oli tyytyväinen nautiskelija :D ootan myös että nää kivut ja kolotukset anakin helpottais eikä ois tätä jalkapalloa ottamasa vastaan kokoajan... ootan että pääsen touhuu ton esikoisen kaa normaalisti, ilman kipua..kävelee puistoon, uimaan jne. Tosin synnytyksen jälkeen voi mennä jopa 3kk että pystyy istumaan normisti, liikumaan reteemin tai uimaan, mikäli on muihin uskomista...

valmiiksi ärsyttää sukulaisten hössötys ja "pitäähän pikkuäitiä" vähän neuvoa.... välillä tuntuu että unohtavat mun olevan jo kohta 40v :D :D viimeksi lähettiin jo senkin takia karkuun...........
 
Miekin ootan vauva-arkea. Odotan myös sitä että saan mun normaaliaivot takaisin jonain päivänä, oon näitten hormonieni kanssa aivan mahdoton. Muisti on tällä hetkellä kultakalan luokkaa ja tavarat päätyvät mystisesti paikkoihin joissa niiden ei kuuluisi olla :wink

Odotan muutenkin kehon "normalisoitumista", viimeisen vajaan kolmen vuoden aikana olen ollut raskaana yli puolentoista vuoden edestä, ja se kyllä tuntuu ja näkyy kropassa.
 
Mä odotan ettei väsyttäis kokoaikaa. Kaikki adrenaliini kateissa. Ihan sama kuinka paljon nukkuu niin aina vaan nukkuis lisää.. Ja tosiaan, kuulostaa anhe tosi tutulta tuo kultakalan muisti. :D
 
Viimeisin näyttö hyvästä muististani on viikonlopulta, pakkasin laukun viikonloppureissua varten ja pidin kädessä miehen vaatteita kun kysäisin mitkä housut ja paidan pakkaan hälle mukaan. Samana iltana sitten yöpaikassa mies penkoi laukkua ja totesi että ei täällä taidakaan olla hälle vaihtovaatteita. Olin mie sentään muistanut miehen puvun, kengät ja paidan äitienpäivää varten mukaan pakata.
 
Joo muisti täälläkin reistailee ja muutenkin ihan höperöitynyt :grin tuossa just yks päivä toisessa kädessä oli sukat mitä olin viemässä pyykkikoneeseen ja toisessa pari palaa vessapaperia mitkä piti heittää vessapönttöön samalla ni siin kävi sit nii et ne sukat löyty pöntöstä ja vessapaperit pyykkikoneesta:laughing002 kaikkee muutaki yhtä tyhmää tullu kommellettua :grin
 
Mie purin kerran kauppakasseja ja totesin tunnin päästä että toinen kassi on edelleen lattialla purkamatta. Miehellä onkin ollut hauskaa, kun käypi jossain huoneessa mun jälkeen ja mie oon laittanut jotain tavaroita ihan vääriin paikkoihan. Nyt viikonloppunakin etsittiin miehen kanssa miehen siskolla minun raskausdiabetesvihkoa, kun olin omasta mielestäni tuonut sen pois keittiöstä ruokailun jälkeen ja pistänyt laukkuun, mutta vihkoa ei löytynyt mistään. Lopulta mies löysi sen sieltä keittiöstä lavuaarin ja mikron vierestä nenäliinan alta, eikä minulla oo vieläkään käsitystä mitä se siellä teki :schocked028
 
Mä oon välillä töissä ollu ihan pihalla... yksi päivä lähetin asiakkaille tyhjiä lomakkeita, kun olisi siis pitänyt antaa lupia tiettyihin toimituksiin.. Onneksi tajusin sen itse vähän ajan päästä, kun tuli ajatus, että ihan niinkun en olisi täyttänyt noihin mitään.. yksi asiakas ehti pistää viestiä, että tuosta lomakkeelta puuttuu tiedot.. :rolleyes: oli aika voittaja fiilis! (not)
 
Joo, tuntuu itselläkin olevan pää ihan tyhjänä eikä ajatus kulje. Töissä lähettää sähköposteja ilman otsikoita, liitteitä puuttuu ja mitä milloinkin.. Kotona mies saa selittää samat asiat moneen kertaan kun ei vain tahdo pää toimia :confused1
 
Mäkin ehkä odotan myös tota että saisin kropan ihan itelle, ettei olis maha edessä tai sit imetys kesken... Sais ehkä painoakin eritavalla pois kun ei tartteis miettii vaikuttaako vauvaan... Mulla siis ollu viimeks kroppa "itellä" vuonna 2010 marraskuussa, siitä lähtien mie oon ollu joko raskaana tai sit imettäny:smiley-bounce005
 
Mä oon parina aamuna toheloinu mm. niin että laitoin hammasharjalle käsisaippuaa.. Tuijotin kyllä hammastahnaa koko ajan mutta käsi meni ihan muualle. Kainaloihin suihkuttelin hiuslakkaa ja keittiötä siivotessa meinasin tehdä itelle mehulasillisen kloritesta.. :D :D :D
Samoin olis tosi kiva mahtua kulkemaan niin, ettei aina ole mahassa jotain viirua.. Nytkin kun on maalailtu viimeisiä remppoja niin aina osuu maha johonkin märkään maalikohtaan ja taas paita roskiin. :P Tai kun keittiössä kurottelee niin maha osuu aina pöydän reunaan ja kun laitan ruokaa niin sitä on aina sitten myös mahan kohdalla paidassa.. Induktioliedenkin saan hienosti pois päältä mahallani! :D
 
Yksi asia, mitä odotan synnytyksen jälkeen, on se, että saa nukkua taas mahallaan... AAAAAH! Ite tykkään, kun saa nukahtaa sillai, et on mahallaan (kierähdän siitä sit kyljelleen yöllä), mut nyt ei oikein onnistu :confused:
 
Mä odotan entistä enemmän sitä, että saa syödä (herkkuja) ilman, että alkaa närästää!
 
Oioi ei enää kauaa niin saa oman kropan takas! Tai sitten vähän kärsineen oman kropan mutta ilman tätä ahdistavaa ja tiellä olevaa mahaa!
 
Mää kans jo niiiin ootan, että saa vartaloni takaisin.. vaikka, luin just että perseen nivelsiteet, jotka raskauden aikana löystyy ja pylly voi näyttää normia löysemmältä, ni voi kestää jopa puoli vuotta, että ne kiristyy takas! HUOH! No aika aikaansa kutanki, mutta oma tavote on olla huippukunnossa maaliskuuhun mennessä.
Ja tohon mahallaan nukkumiseen, ni ite en synnytyksen jälkeen pystyny nukkuun ees kyljellään saati sit mahallaan, ku tissit oli niin isot ja kipeet...

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla toiveena olla timmissä kunnossa vuoden päästä eli kesäkuntoon 2015. Kunnon kohotus alkaa viimeistään syksyllä ja sit talven aikana kropan kiinteytys.

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
 
Aah, enää muutama viikko ni voi alottaa kunnon treenit ja läskin karkotuksen. Oon jo kolme kuukautta ollu henkisesti täysin kypsä tähän raskaana oloon. Nyt tiedän, että enää kaksi viikkoa ja sit jos määrävät sektionrseuraavalle viikolle, ni sen yhen extraviikon vielä kestän.

Kunhan jälkitarkastus on ollu, palkkaan kunnon pt:n (aattelin Savolaisen Markoa jos joku tietää..) ja tosiaan maaliskuussa ois tarkoitus olla taas tikissä.

Ja yks päivä erehdyin kaupan siideri/lonkerohyllylle ja mitä ihania herkkuja sinne olikaan ilmestyny.. Kännejä kyllä joutuu vielä jonku viikon odottaan synnytyksen jälkeen, mutta voi kuulkaa tytöt, ku mä saan sen korkin auki:dance018

Hyvin taas mahtu samaan tekstiin treeni ja ryyppääminen:grin
 
Joo mä kanssa odotan sitä että pääsee tyttöjen kanssa terassille hyvällä kelillä ja saa nauttia sen kylmän sidukan ja vähän viiniä! :)
Toinen on se että pääsee vihdoin pitkästä aikaa oman hepan kanssa pitkälle maastolenkille (suuret toiveet olis että ennen kun kesä loppuu, mutta saa nähä miten palautuu..).
Saa kropan itelle, pääsee treenaan ja maha ei oo tiellä koko ajan!
Eroon närästyksestä!!

Nää nyt tässä ensimmäisenä tuli mieleen. Toivottavasti hyviä kelejä olis luvassa myös loppukesälle :glasses9
 
Takaisin
Top