Niin miltäs sen lapsiveden kuuluis näyttää? Eilen lorahti jotain lattialle.. Tämä tapahtui kylläkin seksin harrastamisen jälkeen, joten jäi vähän epäselväksi et mitäs sieltä oikein tuli. Eli siis olimme harrastaneet seksiä n.30min lorahdusta ennen, ja olin käynyt jo suihkussakin huuhtelemassa paikat. Siinä sitten sängyn vieressä seisoskelin nakuna levittämässä kosteusvoidetta ja yhtäkkiä alkoi lorisemaan lattialle jotain. Sitä tuli sillee tiputtelemalla, noin kymmenkunta peukalon kokoista pisaraa. Ihmettelin sitä hetken aikaa siinä lattialla, kun se oli sellaista hieman vaalean sävyistä mutta mielestäni turhan vetistä ollakseen spermaa ja määrältään sitä tuli aika runsaasti (tosin viime kerrasta oli jo jonkin aikaa, joten voi olla että miehellä oli varastot ihan täynnä :D )... Laitoin sitten yöksi siteen. Ja yöllä tuli (noin20min tihkumisen jälkeen) kipeitä supistuksia puolen tunnin ajan, ja sitten loppui kokonaan. Ja aamulla kun tarkistin siteen, niin se oli vain hiestä kostunut.
Viime viikkoina olen alkanut erittämään todella runsaasti valkovuotoa. Välillä kun nousee ylös sohvalta niin huomaa, että pöksyt kastuu ihan kunnolla, ja on pakko aina välillä kurkata että mitäs sieltä nyt tuli!
Eli nyt jäin ihmettelemään, että mitäs minä eilen oikein valuttelin lattialle? Laskettuun aikaan on vielä reilut neljä viikoa. Vähän jäi jännittämään että onko lapsivesi alkanut tihkumaan, vai onko tää loppuraskaus tehnyt musta vaan täysin vainoharhasen... :)