Meillä myös isäntä päättäny alkaa valmistautua synnytykseen.. Äsken se sai kauheen hepulin että auto täytyy pestä just heti nyt, jos lähdetään synnyttää. Joten hän nyt pesi pakkasista huolimatta auton itse, käsin :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
..Meillä myös isäntä päättäny alkaa valmistautua synnytykseen.. Äsken se sai kauheen hepulin että auto täytyy pestä just heti nyt, jos lähdetään synnyttää. Joten hän nyt pesi pakkasista huolimatta auton itse, käsin :D
Toivottavasti Teillä on auto lämpimässä että saatte ovet auki jos nämä pakkaset jatkuu
mä pelkään eniten sitä että jollei kumpikaan auto käynnisty kun on näin kova pakkanen ja matkaa on vajaa 60 kilsaa sairaalaan 
mä pelkään eniten sitä että jollei kumpikaan auto käynnisty kun on näin kova pakkanen ja matkaa on vajaa 60 kilsaa sairaalaan![]()
Mä just eilen totesin miehelle, että on tää helppoa, kun asutaan noin 5km päässä sairaalasta. Ei tuu matkan puolesta ylimäärästä jännitystä ja voi hyvinkin mennä vaikka taksilla synnärille.
Toivotaan, että auto teillä käynnistyy kun aika on!
^noi miesten valmistautumiset on jokseenkin hauskoja, toivottavasti ei pessyt sisäpuolelta vielä liian fiiniksi(jos vaikka vedet menis sinne autoon..)!
Meillä ukko kävi esikoisen odotuksen kohdalla kellottamassa kaikki vaihtoehtoiset reitit sairaalaan-ja me asuttiin silloin alle kilometrin päässä sairaalasta! Tositoimissa kestikin sitten niin kauan että kerettiin edestakas useemman kerran..
Lääkkeettömään synnytykseen en ole ajatellut edes mennä, mutta toki esim. epiduraalissa mietityttää se, tunteeko sen jälkeen kunnon supistuksia ja tarvetta ponnistukseen...