Eihän sille mitään sääntöä ole että miten vieraita tulisi ottaa vastaan. Mä en viimeksi halunnut ketään sairaalaan kun jo omassa perheessä riittää vierailijoita ihan tarpeeksi! Sit muutenkin kun on ihan turvoksissa ja hormoonimyrskyssä ja maidot valuu pitkin paitoja ja se hikoileminenkin vielä, ota nyt sit vieraita hehkeenä vastaan! Hyvin voi sanoa että ei ekaan viikkoon halua vieraita ja että haluaa toipua ensin. Jaksaa sit seurustellakin eri tavalla kun hormoonit vähän tasoittuu mä muistan kun mun eka lapsi syntyi, sairaalassa lappas porukkaa ja mä olin niin väsy ja heikko etten ilman saattajaa voinut vessassa käydä kun alkoi pyörryttää kotiin laitettiin 2 vrk jälkeen ja siellä sit itkua väänsin kun en meinannut jaksaa, olisin halunnut vaan nukkua vähän...ja vieraita kävi siinäkin kokoajan en uskaltanu silloin sanoa et hei, ,katotaan ens viikolla, ei se vauva mihinkään katoa! Nyt onneksi uskallan sanoa just niinkuin musta tuntuu ja viimeksi oli kiva kun vieraat tulivat vasta muutama päivä kotiutumisen jälkeen, enkä usko että kukaan pahoitti mieltään,se suloinen nyytti menee sit kaiken tuollaisen edelle