Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ootko KuuKassius ladannu Vau:n ruokinta oppaan? Siinä on hyviä vinkkejä.
Mä tein itse tytölle pakkaseen bataatti, porkkana sekä kukka- ja parsakaalisoseita. Sitten hedelmäsoseiden pakastamiseen käytin Bonnen 100% soseita, jotka ei löydy lastenruokahyllystä. Sinänsä kaikki lastenruokahyllystä saatavat ruuat on turvallisia, mutta mä annan vain niitä jotka on 100% sitä itseään. En halua syöttää turhia tärkkelyksiä.
Tähti, onpa kamala tilanne ystävälläsi. Kortti voisi olla hyvä idea. Mun työkaverin lapsi kuoli, niin hän oli vuoden sairaslomalla.
ja aina jaksaa muistaa onnitella ja lähettää synttäri yms. kortteja. Nyt tosiaan on mennyt mykäksi, eikä vastaa mihinkään
Mä huolehdin käytännössä meidän perheen arjen pyörittämisessä mutta tänään ollessani kävelyllä oli mies päättänyt auttaa mua vähän kotihommissa ja pesi pyykkiä.:)
Hienosti oli poiminut valkoiset silkkiset lakanat ja työntänyt koneeseen ja valinnut lämpötilaksi 90c, puhtaat tuli kyllä mutta nyt ne on sellaset nukkekodin lakanat, joissa on sulaneet pitsit ja mä en voi lakata nauramasta.![]()

Joten ei tuo uskalla usein pyykkeihin sormiaan pistää
kiitti päivän piristyksestä
Murrimur :) On todella, tilanne vetää sanattomaksi...
Kortti on varmaan ainoa tapa, en haluaisi menettää häntä, sillä hän on ollut mun tukena vuosien aikanaja aina jaksaa muistaa onnitella ja lähettää synttäri yms. kortteja. Nyt tosiaan on mennyt mykäksi, eikä vastaa mihinkään
Minkä voi sille, että sain tähän saumaan vauvan... tiedän, että tämä on väärä ajattelutapa, tiedän![]()
Ystäväsi on menettänyt paljon, hyvin paljon ja hänen on varmasti vaikea kohdata sinua (tai muitakaan ihmisiä),kun menettää lapsensa elämä muuttuu pysyvästi. Tuollaisesta surusta ei koskaan parane, se ei mene pois mutta sen kanssa usein opitaan elämään.
Surevan mielestä yleensä kamalinta on, jos kanssaihmiset eivät mitenkään huomioi hänen menetystään. Älä välttele häntä tai pelkää, että sanoisit jotain "väärää". Mene käymään hänen luonaan, lähetä kortti/viesti ja sano/kirjoita "Olen pahoillani, en tiedä mitä sanoa mutta välitän sinusta".
Vaikka ystäväsi ei vastaisi viestiisi, älä lannistu, yritä säännöllisesti uudelleen "Olet ajatuksissani" ja joku päivä hän on tarpeeksi vahva kohtaamaan sinut. Hän ei luultavasti jaksa soittaa sinulle vaikka tietääkin sinun kuuntelevan, vaan surevan kanssa täytyy olla aloitteellinen, sureva harvemmin soittaa kun jaksaa, hän ei vaan jaksa. Pyydä lounaalle, kysy saatko tulla käymään yms

Sain lääkekuurin, kuume oli pahimmillaan 39,5 ja crp 94. Samaa jännitin itse ja luulen, että taitaa tuntua - 3 todella levotonta iltaa ollut tytöllä, semmosta vääntöä, ähinää ja poukkoilua...Nyt on eka antibiootti otettu. Kyllä se tästä. Jännityksellä vaan odotan, miten pojan vatsa reagoi, jos äidinmaidon kautta antibioottiavälittyy. Ostin varmuuden vuoksi hänelle sekä itelleni maitohppobakteereita.
Myy75, saitko rintatulehdukseen lääkekuurin, vai saitko kotikonstein hoidettua?
Hieno kypsä reaktio Tähtipölyä, että pystyt kuittaamaan asian nauramisellaMä huolehdin käytännössä meidän perheen arjen pyörittämisessä mutta tänään ollessani kävelyllä oli mies päättänyt auttaa mua vähän kotihommissa ja pesi pyykkiä.:)
Hienosti oli poiminut valkoiset silkkiset lakanat ja työntänyt koneeseen ja valinnut lämpötilaksi 90c, puhtaat tuli kyllä mutta nyt ne on sellaset nukkekodin lakanat, joissa on sulaneet pitsit ja mä en voi lakata nauramasta.![]()
Huh, onhan karmivaa...Janna75 :) Tuo voisi auttaa. Tarkoitus ei ole ruotia täällä toisten asioita, mutta tilannetta pahentaa vielä se, että hänen miehensä jäi kiinni pettämisestä ennen tätä ja miehellä on nyt lapsi toisen naisen kanssa. Erohan siitä tuli. Liikaa surua hänelle![]()
Tähän vielä liittyen, on jäänyt mieleen, kun mun exä aikanaan ihan vilpittömästi sanoi mulle pyykkikoneen edessä, että mä en tajua, kuinka sä voit muistaa ja osata kaiken pyykinpesussa noin hyvin, kun tässä pyykinpesussa on niin monia juttuja.Hieno kypsä reaktio Tähtipölyä, että pystyt kuittaamaan asian nauramisella![]()
Joo, talentti... pyykinpesussa... jei-jee...Huh, onhan karmivaa...Toivottavasti hän jossain vaiheessa pystyy puhumaan suruaan auki, että voi jotenkin rakentaa elämäänsä eteenpäin.

Tähän vielä liittyen, on jäänyt mieleen, kun mun exä aikanaan ihan vilpittömästi sanoi mulle pyykkikoneen edessä, että mä en tajua, kuinka sä voit muistaa ja osata kaiken pyykinpesussa noin hyvin, kun tässä pyykinpesussa on niin monia juttuja.Joo, talentti... pyykinpesussa... jei-jee...
Ootko KuuKassius ladannu Vau:n ruokinta oppaan? Siinä on hyviä vinkkejä.
Mä tein itse tytölle pakkaseen bataatti, porkkana sekä kukka- ja parsakaalisoseita. Sitten hedelmäsoseiden pakastamiseen käytin Bonnen 100% soseita, jotka ei löydy lastenruokahyllystä. Sinänsä kaikki lastenruokahyllystä saatavat ruuat on turvallisia, mutta mä annan vain niitä jotka on 100% sitä itseään. En halua syöttää turhia tärkkelyksiä.