Kuulostaa vaikealta, Kuukassius teiän tytön nukkuminen. Jaksamisia sinne ! Osallistuuko mies yövalvomisiin lainkaan ? Toivokin heräsi viime yönä kaksi kertaa. Kerran nousi pystyyn ja pistin takaisin nukkuma-asentoon. Toisen kerran riitti tutti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Köytättekö tuttia nukahtamiseen?Oli meillä rytmiä päivissä aiemmin, en enää kellonaikoja muista. Ne kaikki kusi tossa 4kk hulinoiden aikaan ja sen jälkeen ei enää oikein yöt ole olleetkaan hyviä missään vaiheessa. Yks tai kaks hyvää ja sit taas joku suvanto.
Joka pv me siis pyritään pitää tiettyä rytmiä, mutta ei vaan toimi. Nytkin oon ollu hereillä klo 1:45 alkaen, tyttö ihan tikkana, mikään ei tehoa. Ei tissit, ei vaipanvaihdot, ei miehen hyssytys, ei mun. Nyt nukahti vasta 4:25. Päivisin näyttää aivan rättiväsyneeltä koko ajan ja hieroo silmiään vaikka ois vasta päikkäreiltä herännyt. Itehän oon aivan haudastanousseen näkönen jo..
Miten muuten näissä yöherätyksissä, kumpaa pitää tehdä: hyssyttää koko ajan et jos nukahtais vai antaa leikkiä hetken esim pinnsängyssä että jos nukahtais nopeammin?
Olo on hyvin avuton. Mies on ite ollu hyvin vähäuninen lapsi. Nukkunu sen puolituntia kahden tunnin välein pari ekaa vuotta ja heti viisvuotiaana alkanu nukkuu normaaleja unia. Saatan kuolla, jos tyttö tekee samaa..
Ei muuta ku hommiin Eclipse! Helvetti soikoon, mua panettaa ku pientä pupua, mutta ei oo miestä. Näin kauaa en oo ollu ilman seksiä vuosikausiin. Hitto soikoon! Käyn kohta koputtelee naapurin ovea... Tai pitää kutsua putkimies...? Oisko joku tukossa...?Tulipa käytyä omalla gynellä tekemässä jälkitarkastus. Sektiohaava jne on parantunut erittäin hyvin ja kaikki kunnossa. Limakalvoja mulla ei oleja kroppa on täydellisessä lepotilassa imetyksen takia. Ehkä sitä uskaltais sitten ilahduttaa miestä ja viikonloppuna heilutella peittoa ekan kerran synnytyksen jälkeen
Mulla kyllä imetys on tehny sen että haluja ei ole ollenkaan. Normaali ihminen nyt ees ajattelee asiaa, mutta mulla ei oo ollu mitään kiinnostusta asiaan. Ukko parka on saanu pärjätä omillaan
Toivottavasti imetyksen loputtua kroppa taas herää henkiin ettei tuu ihan "kuiva" loppuelämä
Sain kyllä jo valmiiksi keltarauhashormonikuurin mukaan jolla herätellä kroppaa kun imetys loppuu. Pyysin myös mammografia lähetteen jossa voi käydä myös sitten imetyksen loputtua ja ekojen menkkojen jälkeen. Mulla on sukurasitetta rintasyövästä niin silloin on suositeltavaa käydä säännöllisissä kuvissa jo 40 jälkeen eikä odottaa 50v seuloja.

Kuulostaa vaikealta, Kuukassius teiän tytön nukkuminen. Jaksamisia sinne ! Osallistuuko mies yövalvomisiin lainkaan ? Toivokin heräsi viime yönä kaksi kertaa. Kerran nousi pystyyn ja pistin takaisin nukkuma-asentoon. Toisen kerran riitti tutti.
Köytättekö tuttia nukahtamiseen?
Meillä oli kuukausi sit tollasta. Heräili höpöttelee keskellä yötä useempaan kertaan ihan pirteenä ja yritti potkii isiä hereille. Se meni ohi. Nyr herää kahden tunnin välein tissiä etsii ja tutti ja hyssyttelyt ei käy. On kuitenkin silmät kii ja puolunessa ja nukahtaa heti uusiks. Missä kohdin ne unisyklit vaihtuu tai sekottaako kehittyminen ja päivän tapahtumat unia? Mulla on lainassa Unihiekkaa etsimässä. Mä katon löytyykö sieltä Kuukassiukselle vastausta. Siinä on tutkittua tietoa unikouluista ja vauvojen uniongelmista.
Minun esikoiseni oli juuri tuollainen aina kun oppi uuden taidon. Vauvan nukkuminen onnistui niin, että heti kun alkoi liikkua, käänsin selälleen tai kyljelleen ja pidin kiinni niin, ettei päässyt ylös. Jos ehti ennen kuin lapsi heräsi, nukkuminen jatkui, mutta jos ehti herätä, niin ylöshän se pomppasi ja unet oli tiessään. Se oli siis onnistunut vauvan nukkuminen. Minähän vain torkuin, koska piti jatkuvasti olla valppaana, milloin vauva pitää selättää.Juu osallistuu mieskin, ihan yhtä kärsiviä ollaan molemmat xD
Tyttö nousee _heti_ kontilleen ja yrittää seisomaan samantien. Välillä tuntuu et unissaan jo ennen heräämistä yrittää tota. Vaunuissa ei voi nukuttaa enää ellei ite oo vierellä hereillä, tulee reunan yli muuten...

Kunnes lopulta nukahtaa

Helvetti soikoon, mua panettaa ku pientä pupua, mutta ei oo miestä. Näin kauaa en oo ollu ilman seksiä vuosikausiin. Hitto soikoon! Käyn kohta koputtelee naapurin ovea... Tai pitää kutsua putkimies...? Oisko joku tukossa...?![]()
Etkös joku aika sitten käynyt...

Ei kai siihen mitään ainoaa oikeaa ikää ole. Vuoden iässä useimmiten vauvat viimeistään oppivat mukiin tai nokkamukiin, silloin voi pullon jättää pois. Toki olen tavannut myös 3-vuotiaita pullon käyttäjiä, mutta siinä jo hampaat kärsivät.Missä iässä lapsen ei enää kuulu/tai saa käyttää tuttipulloa??
Jos joku vois valaista vähän, kun aina puhutaan vaan tutin käytöstä..
Ei kai siihen mitään ainoaa oikeaa ikää ole. Vuoden iässä useimmiten vauvat viimeistään oppivat mukiin tai nokkamukiin, silloin voi pullon jättää pois. Toki olen tavannut myös 3-vuotiaita pullon käyttäjiä, mutta siinä jo hampaat kärsivät.
Mä oon tehny kumpaakin. Eli keinuttelen aina ensin sylissä, mutta jos näyttää, että mukula on täysin hereillä, niin sitten kokeillaan seuraavaksi tissiä. Harvoin on käyny niin ettei siihenkään rauhotuta ja siinä vaiheessa oon vieny omalle leikkimatolle, jossa on saanu purkaa energiaa. Yleensä on tunnin sisällä takas tissillä johon nukahtaa.Kiitos kaikille avusta ja vinkeistä!! <3
Toivotaan, että parempaan menis. Tosin tänään oppi leikkikehässä kävelemään sivusuunnassa pitäen pinnoista kiinni itse ja myös ensimmäisiä askeleita otti taaperokärrystä kiinni pitäen. Siinä toki me pidettiin kärrystä kiinni, ettei liian lujaa menny alta pois tai kipannu. Et ei ehkä vieläkään nukuta :/
Mut siis vielä gallup: jos yöllä herää, niin hyssyttääkö vaan uudestaan sylissä vaikkei nukahtais vai antaako leikkiä ja kohta kokeilee uusiks? Voi mennä siis parikin tuntia välillä..
Juu. Ei suostu ottaa sitä vieläkään. Tissiä kyl käyttäis tuttina.