Samaa mieltä @Nepeta Cataria n kanssa! Itse oon vasta nyt oppinut tuon tavaran karsimisen, kun hallittu kaaos uhkaa liian helposti muuttua hallitsemattomaksi kaaokseksi. Itsellä kyllä on myös madaltunut rima siisteyden suhteen joka lapsen myötä hieman. Olen hyväksynyt että meillä vallitsee iloinen sekamelska suurimman osan ajasta, mutta puhtaudesta pidän kiinni. Siivoan joka päivä yhden huoneen niin että saan lattiat puhtaaksi. Tämä tuntuu minusta helpommalta, kuin suursiivous yhtenä päivänä viikossa. Meillä myös käytössä lapsilla tuollainen kotityötaulukko. Isommat voivat sillä ansaita rahaakin. Kyllä itsestä silti tuntuu, että kuitenkin nämä pienet aina sotkee enemmän kuin kukaan jaksaa siivota
Joillakin vaan pysyy aina sellainen yleinen järjestys isonkin lapsilauman kanssa, mutta itse en siihen kykene. Ehkä toiset vaan on luonnostaan järjestelmällisempiä. Mutta kyllä siitä tyhjästä eteisestä ehtii sitten vanhana nauttia ja kaivata tätä kenkäsekamelskaa :)
Joillakin vaan pysyy aina sellainen yleinen järjestys isonkin lapsilauman kanssa, mutta itse en siihen kykene. Ehkä toiset vaan on luonnostaan järjestelmällisempiä. Mutta kyllä siitä tyhjästä eteisestä ehtii sitten vanhana nauttia ja kaivata tätä kenkäsekamelskaa :)