Suurperheelliset kuumeilijat

marsupilami, Sehän se yleensä olisi varmin, uusi työ/opinnot niin johan plussa pärähtää! 🤭

Täällä pallotellaan myös ajatusta neljännestä. Se on sellainen kutkuttava ajatus aina takaraivossa, mutta meille ei ole vieläkään selvää toimitaanko sen mukaan koskaan.
Kuopus täyttää joulukuussa jo 5v 😱 Tänään hän silitti mun masua että "Äiti, sulla on iso masu. Siellä on varmasti vauva!" Nauratti, koska kunnon menkat päällänsä ja siitä aivan mahdoton turvotus! 😂 Kysyin sitten haluaisiko hän pikkusiskon tai pikkuveljen niin pikkuveljen kuulemma. 🥹🩵

Pienet "vauvakuumeilijat" on kyllä ihania 😍 meidän 8v poika joka on jo pitkän aikaa vauvakuumeillut sanoi viikoloppuna isoveljelleen "mä kuolen jos äitin mahasta ei tuu vauvaa", kysyin sitten miksi sanoo niin, vastaus oli "kun vauvat on niin söpöjä, varsinkin kun ne oppii ryömimään" ja sitten alkoi muistella kun meidän nuorimmainen oli vauva ja oppi ryömimään, näytti ihan paikan "tossa se oppi ryömimään" ❤️😅

mulla huomenna hcg mittaus, (km jälkeen tarkistus). Eilen ihan kuin rfsun testiin olisi tullut haamu 🤔 nyt yritän vaan malttaa odottaa tuota hcg tulosta. Sehän se varmin, eikä tarvitse viivoja yrittää tihrustaa 🙏🏼

Meidän 9v taas ei haluaisi lainkaan sisaruksia enää, hän hermoilee jo noista kahdesta olemassa olevasta 😂 Ihanasti sanottu teidän pojalta 😍

Tsemppiä mittaukseen marsupilami, jännittäviä aikoja! 😊👍🏻

Meidän 9v taas ei haluaisi lainkaan sisaruksia enää, hän hermoilee jo noista kahdesta olemassa olevasta 😂 Ihanasti sanottu teidän pojalta 😍

Tsemppiä mittaukseen marsupilami, jännittäviä aikoja! 😊👍🏻
Meidän 10v kans sanonut ettei haluaisi meille enää vauvoja 😅 silti ei ala riitelemään pikkuveljen kanssa joka vähän väliä haaveilee että meille tulisi vauva. Yleensä AINA väittelevät kaikesta, ja jos on erimieltä niin on riita pystyssä 🙈😅

Meidän 10v kans sanonut ettei haluaisi meille enää vauvoja 😅 silti ei ala riitelemään pikkuveljen kanssa joka vähän väliä haaveilee että meille tulisi vauva. Yleensä AINA väittelevät kaikesta, ja jos on erimieltä niin on riita pystyssä 🙈😅

Kuulostaa niin tutulta tuo eri mieltä ja riita pystyssä 🤣 Meidän esikoinen tulee loistavasti juttuun kuopuksen kanssa mutta keskimmäisen kanssa ottavat usein yhteen. Tosin nyt heidänkin välit paremmat 🫶🏻 Keskimmäinen ja kuopus taas ovat kuin paita ja peppu 😀🩵 Sit kun molemmilla vielä epäillään ADHD niin jotenkin ovat "samaa maata". Silti jokainen on niin ihana oma persoonansa tässä triossa 🩵🩵🩵 Voisin haluta sen neljännenkin veljeksen 🤭🩵

Eilen hain lähihoitaja opintoihin (alkaa syksyllä).
Ja hain myös step verkkokoulutukseen (lähihoitaja). Tuo verkkokoulutushan olisi kätevä, kun meillä tosiaan vaan 1 auto käytössä, ja kun en tykkää ajella niin poistuisi se ongelma 🙏🏼

Eilinen hcg tulos oli <2.5 😞 mutta olipa mielenkiintoista testata samana päivänä 3 eri rtestiä. Rfsun herkkään tuli ihan tosi haalea haamulainen, rfsu normi ihan selvä nega. Pc aluksi myös selvä nega, mutta ihan kuin siihenkin olisi haamu tullut testi ajan jälkeen 🤔 en kummiskaan saanut siitä kuvaa 😅🤷🏼‍♀️ summasummarun, rfsu normi luotettavin, 🤔😅
En nyt tiedä pidettäiskö tauko yrittämisestä ainakin kunnes opinto asiat selviää, tai olisiko tämä ihan tässä tämä kokoonpano 🤷🏼‍♀️ elämä on kyllä kivasti helpottanut kun nuorin on jo 3v, mutta... ❤️

Muokattu viimeksi:
Googletin dpo9 hcg tuloksia (joka mulla olisi tiistaina mahdollisesti ollut kun tulos <2.5). AI yhteenveto: "DPO9:n kohdalla hCG-tasot voivat vaihdella suuresti, ja ne voivat olla hyvin matalia tai lähellä nollaa. DPO9:n hCG-arvo voi olla esimerkiksi välillä 0-50 IU/l."
Eli en ehkä ihan vielä heitä toivoa menemään? 🤔🥹
Toisaalta oon jo haaveillut jos pääsisin opiskelemaan. Ja nyt meillä ollut flunssaa, itsellä vko ihan kamala olo, niin konkretisoitunut kysymys kuinka sitä arjesta taas selviäis pahoinvoinnin ja muiden vaivojen kanssa 🙈
Ei tätä elämää kyllä voi itse suunnitella, enkä osaakkaan 🤣 jahkailen ja haaveilen vaan kaikkea 🙈😅

No, pakko oli testata kun tälläinen himotestailija laskeskeli että jos tiistaina hcg2.5 ja 1.5vuorokauden tuplaantumis ajalla tänään olisi 10mlu, voisi testiin hyvällä säkää saada haamun. Laitan kuvia, itse olen ihan hailuraa näkeväni. Näkeekö muut? 🙈

Liitteet

• 20250711_174235.jpg
    20250711_174235.jpg
    259.5 KB · Katsottu: 59
  • 20250711_173747.jpg
    20250711_173747.jpg
    92.7 KB · Katsottu: 59
  • 20250711_173702.jpg
    20250711_173702.jpg
    127.6 KB · Katsottu: 62
No, pakko oli testata kun tälläinen himotestailija laskeskeli että jos tiistaina hcg2.5 ja 1.5vuorokauden tuplaantumis ajalla tänään olisi 10mlu, voisi testiin hyvällä säkää saada haamun. Laitan kuvia, itse olen ihan hailuraa näkeväni. Näkeekö muut? 🙈
Kyllä mä ainakin näen kaikissa! Toivottavasti lähtee tuosta vahvistumaan

Kiva lukea teidän kuulumisia ja ajatuksia ❤️ omassa elämässä tällä hetkellä aika kriisi, kun mies heitti pommin viime viikolla enkä tiedä jatkuuko avioliittokaan enää. Elämä heittelee 🙈
Toivottavasti saatte välit vielä kuntoon 🙏🏼 ootte niin pitkän matkan jo yhdessä kulkeneet ❤️
Tsemppiä tilanteeseen!❤️ Ja päivittele vaan meille ajatusksia ja tunteita ❤️ eilen illalla kerkesin jo ihmettelemään, kun susta ei ole kuulunut mitään, vaikka yleensä aktiivinen oot.

marsupilami
, Kyllä näkyy selkeästi, tarrasukkia ja vauvaliimaa sinne! 😍❤️

 pilvikirsikka, Onpa ikävä kuulla 😔 Jos helpottaa niin tosiaan pura ihmeessä sydäntäsi tänne tai mitä nyt haluatkaan jakaa (Jos ja kun siltä tuntuu) ❤️ Välillä auttaa kun saa perspektiiviä asioihin.
Elämä kyllä heittää kaikenlaista eteen ja pitkiin liittoihin kuuluu kaikenlaiset kuopat. Halauksia! ❤️❤️

Mun ois tarkoitus jäädä ensi kevääksi kotiäidiksi, kun se nyt olisi näillä näkymin taloudellisesti mahdollista.
Palautumaan henkisesti ja fyysisesti tästä kamalasta työvuodesta/burnoutista. (Mies tosiaan teki sen minkä lupasi 😍)
Olisi jo syksyllä mahdollista, mutta mun on pakko suorittaa oppisopimuksen viimeinen osio koska ajat on nykyään tiukat töidenkin puolesta. Vaikka en alan töitä enää hakisikaan, pätevyys on iso plussa! (Etenkin kun aion tulevaisuudessa kokeilla myös koulun puolella työskentelyä)
Lasken vaan viikkoja vuoden loppuun 😅🙊
Mies on myös ehdottanut jos työskentelisin hänelle tulevaisuudessa, oltaisiin molemmat samassa firmassa kotoa käsin töissä. Se voisi ainenkin hetken toimia taloudellisesti jos tulee tilanne, ettei löytyisikään töitä ensi syksyä silmällä pitäen.
(Tai sitä voisi olla myös mammalomalla 🥲)
Lapset ja perhe eivät ole mua uuvuttaneet, vaan kaikki muu. Joten sillä sitä uskaltaa edes haaveilla neljännestä välillä.

Mun ois tarkoitus jäädä ensi kevääksi kotiäidiksi, kun se nyt olisi näillä näkymin taloudellisesti mahdollista.
Palautumaan henkisesti ja fyysisesti tästä kamalasta työvuodesta/burnoutista. (Mies tosiaan teki sen minkä lupasi 😍)
Olisi jo syksyllä mahdollista, mutta mun on pakko suorittaa oppisopimuksen viimeinen osio koska ajat on nykyään tiukat töidenkin puolesta. Vaikka en alan töitä enää hakisikaan, pätevyys on iso plussa! (Etenkin kun aion tulevaisuudessa kokeilla myös koulun puolella työskentelyä)
Mies on myös ehdottanut jos työskentelisin hänelle tulevaisuudessa, oltaisiin molemmat samassa firmassa kotoa käsin töissä. Se voisi ainenkin hetken toimia taloudellisesti jos tulee tilanne, ettei löytyisikään töitä ensi syksyä silmällä pitäen.
Lapset ja perhe eivät ole mua uuvuttaneet, vaan kaikki muu. Joten sillä sitä uskaltaa edes haaveilla neljännestä välillä.
Tsemppiä loppu rutistukseen oppisopimuksen kanssa ❤️ kuulostaa ihanalta, että keväällä saat sitten olla kotiäitinä! 😍

Tsemppiä loppu rutistukseen oppisopimuksen kanssa ❤️ kuulostaa ihanalta, että keväällä saat sitten olla kotiäitinä! 😍

Kiitos! ❤️ Voihan elämässä käydä mitä tahansa, eivätkä asiat menekään kuten suunnittelee mutta silti täytyy yrittää suunnitella itsensä ja perheensä parhaaksi. ❤️

Kuulostaa aivan ihanalta suunnitelmalta 😍 siinähän se neljäs menis hyvin myös 😁 mä en myöskään kaipaa yhtään siihen oravanpyörään. Siinä uupuu vaan vanhemmat ja lapset. Ihanaa kun pääset siitä irti! Minusta on niin kallisarvoista se aika oman perheen kesken, että siitä kannattaa pitää kiinni 😊 harvalla on nykyään mahdollisuutta olla "vain" kotiäitinä.

Siis joo tämä oma tilanne, niin viime viikolla mies täräytti ettei oikein ole enää tunteita. Hän on tosi tosi huono puhumaan ja nyt vuosien patoumat purkautui ja hän kyllä kaikkea muutakin puhui, mm alkoi vähän valittaa kaikista mun jutuista ettei oikein tykkääkään niistä (mun harrastukset). Olin monta päivää tosi heikolla syömisellä, kun ei vaan maistunut ruoka. Ei oikein vieläkään maistu. Oon itkenyt niin paljon, että oikeastaan nyt on alkanut ärsyttää miehen naama ja sanoin hänelle, ettei mullakaan ole enää tunteita tämän kaiken jälkeen.

Ollaan haettu keskusteluapua, mutta koska heinäkuu, niin koko Suomi on lomalla 🤦‍♀️ tänäänkin oli niiiin jäätävää olla kotona, kun molempia vaan ärsyttää. Mua on alkanut myös ärsyttää kaikki meidän ongelmat, joita tässä ollut vuosien aikana. Mies on ollut vähän semmonen passattava eikä ole juuri osallistunut kotona asioihin. Ärsyynnyin tästä niin, että vedin omat rajani. Nyt on se piste kun mies joko kasvaa aikuiseksi ja alkaa arvostaa minua tai sitten tiet eroaa. Ihan tosi sekava juttu.

Pilvikirsikka, Paljon voimia vaikeaan tilanteeseen! ❤️ Mietin, olisiko nyt jonkinlaista kriisin poikasta miehellä ja se sitten näyttäytyisi näin? Ja teilläkin vauvavuosi takana, onko yhteys säilynyt kaiken arkisen keskellä? Tässähän on myös tavallaan sellainen risteys, jossa voi nostaa molempia kuormittavia tai harmittavia asioita eteen ja yhdessä ratkoa? Jatkaa sitten vahvempina. ❤️ Tai juurikin erota, jos yhteyttä ei löydy eivätkä arvot ja toiveet kohtaa. Joka tapauksessa tärkeä vaihe.
Joskus ei oikeasti ole suhteessa kuin se tahto jäljellä. Mutta pelkkä tahto jatkaa yhdessä voi kantaa jo kauas. Oletan että tahtoa löytyy molemmilta jos olette jo hakeutuneet myös keskustelemaan. ❤️

Meillä oli vähän vastaavanlainen kriisi kun oltiin oltu 7 vuotta yhdessä. Meidän kakkonen syntyi ja yht äkkiä mies ei tiennyt haluaako koko perhettä tai edes mua! (Mutta halusi kuitenkin, kun 17v mittarissa meillä) Muistan sen tunteen kun koko elämältä putosi pohja! Mutta kyse oli miehen käsittelemättömistä asioista (hankala lapsuus ja perhe-elämä) ja arvot yleisesti elämässä (lähti vakituisesta uuvuttavasta työstä) Me käytiin kriisi yhdessä läpi ja sen myötä vain vahvistui kaikki. Tuon kriisin saattelemana mies oppi puhumaan tunteistaan ja tarpeistaan ja olen ylpeä, koska hän oli jossain vaiheessa elämää unohtanut täysin itsensä, kun piti aina huolta että muilla oli kaikki hyvin. Yritin kai sanoa että synkimmälläkin hetkellä, asioilla on yleensä suurempi merkitys ja tämä voi olla hetki herätellä jotain, mikä haluaa pintaan myös teidän suhteessa. Tsemppiä! ❤️

Takaisin