Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marsupilami, verinen lima tuskin on mitään... mulla ollut kirkasta veristä vuotoakin ja kaikki ollut hyvin! Ja niinkuin twisted sanoikin että jos alakautta ultrattu niin limakalvot on saattanut ottaa osumaa vähän turhankin helposti! Tsemppiä<3

Pitäiskö koittaa kepillä jäätä ja laittaa meän neuvolantädille viestiä jos sais lähetteen varhaisultraan...

Ihan siteeseen asti tulee, mutta on semmosta limansekaista niin itse veren määrä ei niin suuri.
Ainakin oksennus meinaa lentää ihan justiinsa, eli ei ainakaan oo oireet vähentyneet... vielä.. kauhia epätietoisuus, ei auta kuin odottaa ja katsoa mitä tapahtuu :confused:

Marsupilami voimia.. Limanen vuoto on kyllä normaalia mut ymmärrän huoles... Ja se voi johtua mistä vaan... Itellä tuli kaksos raskaudessa toinen pois ja alkoi noin mut kyllä sulla kaikki hyvin niin haluan uskoa....

Marsupilami, onko helpottanut vuoto?

Joo, tulee enää vähän vain semmosta rusehtavaa vuotoa. Jotenki silti epäilee jokaista vatsakramppia ja jomotusta alavatsalla :sad001 vaikka ne voi johtua ummetuksesta tai muusta harmittomasta.

Ootko tehnyt testiä?

Täällä pc lähes nega ja hieman ruskeaa vuotoa. Tais mennä kesken sitten :( itku tuli ja mies oli surullinen. Hän kysyi että haluaisinko silti vielä yrittää, hän haluaisi ja sovimme että yritys jatkuu kaikesta huolimatta <3

Oon koittanut laittaa tota vuotoa valemenkkojen piikkiin, kun nyt olisi kp27 menossa ilman raskautta, eli aika lähellä menkkojen alkua o_O
Ootko tehnyt testiä?

Täällä pc lähes nega ja hieman ruskeaa vuotoa. Tais mennä kesken sitten :sad001 itku tuli ja mies oli surullinen. Hän kysyi että haluaisinko silti vielä yrittää, hän haluaisi ja sovimme että yritys jatkuu kaikesta huolimatta :Heartred
En oo tehnyt testiä. Oksetus sen verran vahvaa että eiköhän täs edelleen raskaana olla :yuck::Heartred ja vuoto on nyt tosi vähäistä, niin että paperiin saattaa jotain ruskehtavaa tuhrua jäädä.

Olitko sä aiemmin tehnyt pc:n testiä? Että onko haalistunut edellisestä? o_O

Twisted : höh, eikä! suuret pahoittelut ja jaksamisia ❤

Täällä kp 2 ja vuotaa kunnolla.. eilen olin sitä mieltä etten halua enää yrittää et antaa olla kun ei onnistu.. mutta nyt fiilis, että uusi kierto ja uusi yritys. Yk 9 lähtee nyt.
Ootteko muut käyttäny mitä "poppaskonsteja" et raskaus alkas helpommin ?
Mulla vitamiinit on käytössä. Multivitan raskaus ja imetys.

Tsemppiä kaikille omaan tilanteeseen ❤

Voi twisted :sad001!

Jos jotain hyvää yrittää löytää tästäkin, niin ehkä nyt on sitten komeetat kohdillaan ja molemmat samalla sivulla lapsen kaipuussa.
Osanotto teille :Heartred

Takaisin