Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mites Helena muuten, onko oireita ja testaatko millon?
Täällä kp 20 ja dpo 3 ( kai tai sinnepäin) . Eli aika tympeä vaihe menossa

Mukava ku Äippä sai huilia vähän ☺

Jotain piti kirjottaa vielä mutta en muista enää mitä.. joten hyvää tulevaa viikkoa kaikille ja niin ne vaan koulut ja eskarit sitten alkaa torstaina! Kesä mennä hujahti!

Kp 1 saapui tänään :sad001

Voi ei Gatusa :sad001 millä viikoilla meni kesken? Seitsemäs keskenmeno:eek: ihan kamalaa! En voi edes kuvitella, paljon voimia ja jaksamista <3

Täällä alkaa kerhot kahden viikon päästä, joten vielä saa odotella. Tänään olis tarkoitus mennä poimimaan mun vanhempien luo punaherukoita sekä mustia.

Se mun epäilyttävä plussa oli kai ovis. Nyt siitä laskettuna on dpo9. Ja tuli tällainen...

Liitteet

• 15650268640413140085796705083859.jpg
    15650268640413140085796705083859.jpg
    27 KB · Katsottu: 266
Tervetuloa uusille.
Paljon voimia gatusa. :Heartred
Paljon onnea twisted. :Heartred

Mulla olis tänään vielä töitä ja sit alkaiskin 5 päivän vapaat ja siintä kolmen viikon loma. :happy:
Mie niin oon odotellut jo et loma alkais.
On ollut pikkasen stressaava aikaa viime päivinä. Kelan kans saanut taistella matkakorvauksista, kuntakin ilmoitti ettei lapsieni kouluun ole varaa palkata avustajia kuin yks koko kouluun. Sit vielä meni yhden ystävän kanssa välit poikki kun hänen mielestään Min kaaso ei sijoita minuun tarpeeksi rahaa min polttareissa. Yritin kyllä hänelle sanoa että mie en halua edes mitään kalliita polttareita. Et mulle riittäis ihan vaan se et voin viettää aikaa kavereiden kanssa. Epäilen kyllä et todellinen syy hänellä taisi olla se et en valinnut häntä kaasoks. Nyt kun näitä vastoin käymisiä on tullut niin jospa suunta olisi tästä vaan ylöspäin. :)

Mahtavaa twisted:smiley-bounce012 onnea ja paljon vauva liimaa matkaan :)
4 lasta päivä unilla, 3 kattoo piirettyjä ja 2 huitelee jossain... kahvi nopsaan nassuun ennenku pikku väki nousee... aikamoista kun on 5 vaippa housua taloudessa joista 2 opettelee kuivaksi! Musta tuntuu että olisin aamun asunut vessassa (tai keittiössä) :hilarious:

Kiitos <3

Kuulostaa aikamoiselta sirkukselta siellä :D
Aika epäuskoinen olo vieläkin. Töissä siis piti lähtä apteekkiin hakee testi kun tuli aamulla tunne että en mä ookkaan :D

Ihanaa että mies on kaikesta huolimatta onnessaan ja sillä fiiliksellä että te yhdessä selviätte tulevasta arjesta :Heartred nyt vain tarrasukkia twisted :)

Mulla vaikuttais limojen ja kipujen suhteen olevan ovis, mutta vielä ei kyllä hyödynnetä sitä. Haluan kyllä pidemmän ikäeron jos neljäs tulee kuumeeksi asti :happy:

Joo, mä oon tosi onnellinen ja mies myös. Hän sanoi et kumpi vain vaihtoehto käy mut kuulemma parempi vaihtoehto vauva on <3 ja puhuttiin myös siitä tulevaisuudesta ja mun epäilyksistä, mut hän vakuutti ettei mikään mee enää huonosti :) Ja että yhdessä selvitään.

Lambi, juu ylläri olikin paras mahdollinen <3 kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tyttö olis tulossa :D

Oisko toi kiinalainen kalenteri osunut oikeaan tyyliin 50% meidän lapsista:rolleyes:
Olihan päivä! Hoito lapset ovat siirtyneet huoltajilleen... huomenna ja torstaina uudestaan:smiley-ashamed004
Ainakin lapsilla on kivaa, kun kavereita ja onhan toi mukavaa olla siskon poikien kanssa:grin

Yks jo aloittanut koulun ja loput huomenna ja myös eskarilainenkin aloittaa huomenna voi voi mihin se kesä meni ja niin tuo aika ihan hirveetä miten kuukaudet menee:nailbiting: ensviikolla leikkuu ja järjestelyt vähän vielä auki mut jospa se tästä... Ihanaa et on plussii ja siis noi yllärit on parhaita:grin

Takaisin