Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
HentoHaave tervetuloa :) toivotaan että teille vielä iltatähtönen suotais!
Eipä täällä hirveämmin taideta sitä järjen ääntä seurata, suurella sydämellä mennään;) minä en ainakaan sitä järjen ääntä oo kuullut kun sydän huutanut niin kovaa sitä vauvaa:D

Tervetuloa HentoHaave ! ☺

Olin aamulla kaupassa koko katraani kanssa niin siinä vajaan tunnin aikana tuli kaksikin ihmistä kysymään ja juttelemaan, että ovatko omia vai hoitolapsia ja että onpa hienoa et vielä nykypäivänäkin löytyy suurperheitä ☺ vanhempia ihmisiä olivat ja vielä toivottivat suuresti onnea lapsista ❤
Aika usein ihmiset tulee puhumaan jos liikkuu kaikiien lasten kanssa. Yleensä positiivista , jotkut joskus mulkoilee vaikka lapset käyttäytyy nätisti.
Ovat tottunu kaupassa ja asioilla olemaan mukana..

Kp 18.. oisko se nyt sit dpo 1-2..ainakin siltä tuntuu. Ainakin ne oviskivut rauhoittuivat.

Aika usein tosiaan vanhemmat ihmiset tulee ihailemaan isompaa katrasta... yleensä positiivista mut on tässä saanut kuulla aikapaljon negatiivistakin:(
Mun äiskä on nukuttamassa sisua ja kohta alkaa matka kohti kotia ilman lapsia... miten sitä osaa ollakkaan yksin?

Oltiin just koko porukalla ostoksilla ja joo eka joka kysyy et voiko noin montaa nykypäivänä tehdä.. Ite siihen et jokaisen oma asia... Et juu on meitä moneen lähtöön... Niin ja siihen yksityisellä käyntiin niin vähän tympiää ku osa sanoo et näkyy ja osa et ei... Eikö se vois olla ettei kaikki tartte näkyä sitä vartenhan moni siellä käy

Kp29/28-32, dpo 11-12. Lämpö 36,7 (eilen 36,5). Tänään ei oo tuntunu oikeen miltään paitsi outo olo on, mut ei jomottelua lainkaan. Menkkoja ei näy ja testi nega. Päivät matelee..Mun kaks edellistä kiertoa oli 29pv, et huomenna olis varmaan ekan kerran kannattanu testata. Mulla on plussat näkyny yleensä kp34-35 vasta..

Voisipa tänne laittaa ääni tiedostoja! Täällä on ihan ihme ääni... en tiiä ootteko kuullut semmosta toviin, mä en ainakaan oo, HILJAISUUS! Mun korvissa ihan tinnittää kun on niin hiljaista:wideyed:

Hentohaave joo toki jossain kohtaa hyvä mut ei niitä kaikkia pieniäkin juttuja tarttis kaikkien nähdä... Äippä nauti ota kaikki ilo irti kun kerrankin voit..niin harvoin sitä tapahtuu :happy:

Hentohaave joo toki jossain kohtaa hyvä mut ei niitä kaikkia pieniäkin juttuja tarttis kaikkien nähdä... Äippä nauti ota kaikki ilo irti kun kerrankin voit..niin harvoin sitä tapahtuu :happy:
Jep ensimmäinen kerta sitten sisun syntymän eikä heti oo uudestaan tapahtumassa...mut on tää vaan niin outoa:smiley-ashamed005

Tervetuloa hentohaave ja isosti tärppionnea! :happy: Kuinka paljon teillä on ikäeroa miehen kanssa jos saan kysyä? Meillä mies on 46v ja minä 31v.

Mites äipän lapsivapaat sujui? Entä mikäs on odottajien vointi?

Meillä on nyt juhlat juhlittu ja lapset simahti jo klo 20:grin tais olla rankat pippalot :D

Kävin heti aamusta 8km lenkin koiran kaa, kaupassa ja katsoin netflixistä yhden sarjan... siinäpä se! Oli muuten aamulla alaselkä kipee kun nukuin 9 asti... ei käy kropalla tämmönen löhöily;)

Mun sisko sai Keski-Suomessa pojan tänä aamuna 5.54, mitat 4170 g ja 52 cm. Kolmas lapsi, toinen poika.
Meni eilen yliaikaiskontrolliin rv 41+3 ja otettiin sisään raskausdiabeteksen takia. Cytotec aloitettiin illalla ja
alkoi näköjään hyvin vaikuttaa. Kaikki meni hyvin :joyful:

Mites Helena muuten, onko oireita ja testaatko millon?
Täällä kp 20 ja dpo 3 ( kai tai sinnepäin) . Eli aika tympeä vaihe menossa

Mukava ku Äippä sai huilia vähän ☺

Jotain piti kirjottaa vielä mutta en muista enää mitä.. joten hyvää tulevaa viikkoa kaikille ja niin ne vaan koulut ja eskarit sitten alkaa torstaina! Kesä mennä hujahti!

Tervetuloa uusille jäsenille.

Mitä tänne kuuluu?

Mulla tuli viime viikonloppuna se 7. keskenmeno ja odottelen että vuoto loppuisi.

Gatusa voi ei! Olen niin pahoillani!
Lapsoset tuli tänään kotio... olihan se kivaa olla vaan hetki mutta hetki riittää! Ei olisi elämä mistään kotosin ilman lapsosia:love7
Pistettiin tänään kans välikausi/talvi/sadevaatteet kuntoon ja sain sit hassattua 220€! Pakko kyllä kehasta ja vinkata jollyroom.fi sivustoa siellä on tällä hetkellä joistain vaatteista ja kengistä osta 3 maksa 2 tarjous ja muutenkin todella hyviä tarjouksia! En tainnut mistään maksaa täyttä hintaa vaan 40-70% alennuksia... käykää hei kattomassa teidänkin mussuille vaatteita!
Talvikengät, hanskat ja pipot pitää vielä ostaa mut niihin tarvii noi ulokkeet mukaan että löytyy sopivat:wink
Enää viikko kesälomaa kestettävänä sit se alkaa... ihanaakin ihanampi arki! Odottaako muut jo innolla arkeen paluuta?

Takaisin