Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äippä imetätkö vai pullostako? Tuoki on niin jännä tuo Yösyöttö ku meillä ei kukaan oo koskaan herännyt yöllä syömään ei edes pihan naperona

Äippä imetätkö vai pullostako? Tuoki on niin jännä tuo Yösyöttö ku meillä ei kukaan oo koskaan herännyt yöllä syömään ei edes pihan naperona
Epistä!!!! Kyllä nää vaan ovat olleet yö syöppöjä jokainen... pullosta syötän!
Vaihdan maidon koht veteen:wink kunhan sisu vaan tottuu pinnasänkyyn!

https://www.poikienaidit.fi/2019/07/03/mika-todennakoisyys-on-saada-nelja-poikaa-putkeen/

"Mikäli perheessäsi on neljä lasta, niin hyvin todennäköisesti lapsia on sekä tyttöjä, että poikia. (85,4%). Se, että kaikki neljä lasta ovat poikia, on harvinaista. Mahdollisuus siihen on vain 9,1%. Neljän tytön vanhemmuus on vielä harvinaisempaa (5,5%)."

Tuli heti äippäx6 mieleen tosta lopusta, aika harvinainen perhe kun viisi tyttöä perätysten :wink
Tsemppiä öihin, toivotaan että Sisu jo tänä yönä nukkuisi suosiolla pinnasängyssä, ja jättäis vaikka yö syömisetkin samaan syssyyn :wink

Pikkuvarpaat, mihkäs leikkaukseen sä oot menossa ja milloim? Anteeksi huonomuistisuuteni.

https://www.poikienaidit.fi/2019/07/03/mika-todennakoisyys-on-saada-nelja-poikaa-putkeen/

"Mikäli perheessäsi on neljä lasta, niin hyvin todennäköisesti lapsia on sekä tyttöjä, että poikia. (85,4%). Se, että kaikki neljä lasta ovat poikia, on harvinaista. Mahdollisuus siihen on vain 9,1%. Neljän tytön vanhemmuus on vielä harvinaisempaa (5,5%)."

Tuli heti äippäx6 mieleen tosta lopusta, aika harvinainen perhe kun viisi tyttöä perätysten :wink
Tsemppiä öihin, toivotaan että Sisu jo tänä yönä nukkuisi suosiolla pinnasängyssä, ja jättäis vaikka yö syömisetkin samaan syssyyn :wink

Pikkuvarpaat, mihkäs leikkaukseen sä oot menossa ja milloim? Anteeksi huonomuistisuuteni.

Mun perheessä on peräkkäin kolme tyttöä, poika ja tyttö. Siskon miehen perheessä neljä lasta, peräkkäin kaks poikaa ja kaks tyttöä. Muistan kans joskus äitini sanoneen, että oli lukenut jostain, et jos tulee kolme samaa sukupuolta peräkkäin, neljäs olisi eri sukupuolta.

Mitäs sitten, kun kolmessa lapsessa on yhdet kaksoset ja kaikki tyttöjä? Tuleeko meille vielä se "kolmas" tyttö vai onko jo neljännen pojan vuoro? :grin

Marsupilami mulla jalkapöydän luut koitetaan saada pelastettua mut ei oikein lääkäri luvannu hyvää 15.8 mut yrittävät saada peruutuspaikkaa mut tämän alan kirurgit ovat niin täynnä... Äippä kyllä se siitä tai sit teet niin et jätät yö syötöt pois ekana ja sit siirrät pinnikseen

Kp1 :sad001 Kerkesin tekemään testejä tänä aamuna, kun oli niin kumma olo. Vaan tässä sitä taas ollaan :sorry: Ja huomenna
reissuun lähtö :sour:

Onks täällä muita, jotka pelkää/jännittää lentämistä. Mä nyt ainakin jännitän eikä olisi pitänyt katsoa niitä
lentoturmatutkintajaksoja :confused:

Onnea Nuppunen <3

Pahoittelut Helena<3

Täälä ei vaan tuu enää juuri käytyä ku pitää selaimen kautta käydä, ärsyttävää.

Mutta nyt mies anto luvan 4 lapseen, ja katottiin eilen jo vippaskonsteja millä se tyttö saadaan :D mutta tuon mukaan vois olla hyvät mahikset tyttöön, vaikka jotenki uskon että poika seki on :D

Onnea Nuppunen :Heartred

Pahoittelut Helena:Heartred

Täälä ei vaan tuu enää juuri käytyä ku pitää selaimen kautta käydä, ärsyttävää.

Mutta nyt mies anto luvan 4 lapseen, ja katottiin eilen jo vippaskonsteja millä se tyttö saadaan :D mutta tuon mukaan vois olla hyvät mahikset tyttöön, vaikka jotenki uskon että poika seki on :D

Oliko teilläkin pelkkiä poikia?

Meillä mies luki noita vippaskonsteja ja sit se pääty jollekin englannin kieliselle tutkimukselle jossa ne väittää mitä se löysi, kumotaan :D kyllä me tää kierros vedettiin tärppipäivät takaapäin mut saa nähä onnistuuko :D

Pikkuvarpaille tsemppiä leikkauksen odotteluun, toivottavasti saisit jonkun peruutusajan aiemmin!

Voimia helenalle uuteen kiertoon!

Mulla menossa kp21 eli kalenterin mukaan dpo8 tai tuntemuksien perusteella olisi jo dpo11, mutta siitä kun ei oo mitään varmuutta, olis ne ovis tikut varmaan ollut ihan jees :rolleyes:
Mitään tutemuksia ei ole. Närästänyt on muutaman päivän kauheasti, koskaan mua ei oo raskaana närästänyt, mutta toivoisin tämän enteilevän sitä silti :shy: mies pelottelee mua sappikivillä :wtf: häneltä on sappirakko poistettu kivien takia, ja hänellä alkoi sappi oireet närästyksellä joka yltyi sitten lopulta tosi pahoihin kipukohtauksiin.. :nailbiting:
Mulla tänään närästänyt aamusta asti ja tuntuu että siitä aiheutuu myös huono olo, join äsken samariinia ja olisin ihan valmis oksentamaan :yuck:

Twisted pelkkiä poikia joo :D

Mä kans aattelin että nyt kunhan kierto alkaa niin seksi ajottuu max 3pv ennen ovista, ja syön ruokia jotka edesauttais tyttösiittiöitä :D ompa ainaki hauska kokeilla näitä jos ei muuta, ja aateltiin kyllä pitää 4 yllätyksenä synnytykseen asti niinku tämä 3.

Koska Marsupilami testaat?

Perjantaina olisi tarkoitus testata, silloin kp26/27. Vähän on kierto vaihdellut parilla päivällä suuntaan ja toiseen mutta enimmäkseen ollut 27 päivän mittainen :rolleyes:
Tänään kp23, enkä kyllä odota plussaa tulevaksi, kun ei oo närästyksen ja huonon olon lisäksi mitään mikä viittaisi tärppiin :confused: ja tuo närsätys/huono olokin semmonen asia etten osaa sitä vakavissaan edes ajatella että enteilisi plussaa o_O

Milloinkas twisted testaa, ja onko mitään tuntemuksia mahdollisesta tärpistä? :wink

Takaisin