Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aivan mahtavaa!Siis just silloin ku sitä vähiten odottaa!
Nyt jännittää!![]()

Mitään lääkkeellistä kivunlievitystä en tosiaan ehtinyt saamaan, enkä olisi halunnutkaan tai tarvinnut. Tens, hengitys ja synnytyslaulu olivat oikein toimivia kivunlievittäjiä :) Jälkisupistuksiin olisin kyllä voinut ottaa jotain muutakin kuin panadolin ja buranaa, ne on kerta kerralta ollut aina vaan pahempia 
Onnea Nuppunen
Miten sä Helena oikein maltat odottaa??
Onnea Pötti
Kaunis kiitos onnitteluistaMitään lääkkeellistä kivunlievitystä en tosiaan ehtinyt saamaan, enkä olisi halunnutkaan tai tarvinnut. Tens, hengitys ja synnytyslaulu olivat oikein toimivia kivunlievittäjiä :) Jälkisupistuksiin olisin kyllä voinut ottaa jotain muutakin kuin panadolin ja buranaa, ne on kerta kerralta ollut aina vaan pahempia
![]()
Ja Helenalle tärppionnea, kyllä se teidän vuoro sieltä vielä tulee

ja jotenkin helpompi sitten hyväksyä menkat kun jos aiemmin on jo saanut negan testin niin tietää menkkoja odottaa tulevaksi.Onnea Nuppunen!
Mä en ainakaan malta odottaa testaamista menkkojen myöhästymiseen, pakko tietää jo aiemminja jotenkin helpompi sitten hyväksyä menkat kun jos aiemmin on jo saanut negan testin niin tietää menkkoja odottaa tulevaksi.
Mutta onhan se kiva saada sitten kunnon viivat niin ettei tartte arvuutella!
Mä odotan kp26 asti, silloin oletan että pitäisi jo jonkunlaista hailuraa nähdä jos on raskaananyt on kp16. Eli ens viikon perjantaina olisi tuo odotettu kp26
![]()
Mä oon aiemmissa raskauksissa saanut himmeät viivat, kun menkat on ollu myöhäs eli mulle voi olla parempikin testata vasta, kun ne on myöhäs