Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kp27/28-32, dpo11. Aion testailla ehkä vasta parin, kolmen päivän päästä. Sinnittelen nyt, kun viimeks hätäilin ja petyin.

Zumbaamaan illalla ja kotitöitä tänään. Mies lomalla :joyful:

Muokattu viimeksi:
Siis just silloin ku sitä vähiten odottaa! :love017
Nyt jännittää! :nailbiting:

Liitteet

• 20190702_103005.jpg
    20190702_103005.jpg
    13.5 KB · Katsottu: 245
Onnea Nuppunen :love017

Miten sä Helena oikein maltat odottaa??

Onnea Pötti :Heartred

Kaunis kiitos onnitteluista :Heartred Mitään lääkkeellistä kivunlievitystä en tosiaan ehtinyt saamaan, enkä olisi halunnutkaan tai tarvinnut. Tens, hengitys ja synnytyslaulu olivat oikein toimivia kivunlievittäjiä :) Jälkisupistuksiin olisin kyllä voinut ottaa jotain muutakin kuin panadolin ja buranaa, ne on kerta kerralta ollut aina vaan pahempia :inpain:

Onnea Nuppunen :love017

Miten sä Helena oikein maltat odottaa??

Onnea Pötti :Heartred

Kaunis kiitos onnitteluista :Heartred Mitään lääkkeellistä kivunlievitystä en tosiaan ehtinyt saamaan, enkä olisi halunnutkaan tai tarvinnut. Tens, hengitys ja synnytyslaulu olivat oikein toimivia kivunlievittäjiä :) Jälkisupistuksiin olisin kyllä voinut ottaa jotain muutakin kuin panadolin ja buranaa, ne on kerta kerralta ollut aina vaan pahempia :inpain:

Mä en oo kolmesta aiemmasta testannu ovista ikinä ja plussat oon testannu vasta, ku menkat on ollu myöhäs. Tässä yrityksessä oon hätäilly testaamaan liian aikaisin ja pettymys on ollut suuri. Palaan siis aiempaan, toimivaan tapaani toimia :grin Enkä usko, että yks oikeaan aikaan dpo0:n alussa ajoitettu kerta riittäisi tärppiin tällä iällä o_O

Kiitos kaikille onnitteluista! :Heartred
Tää aamu on menny ihan leijuessa, uskomaton fiilis kun ei osannu odottaa että tässä vieläkään mitään tapahtuis.

Onnea Nuppunen! :Heartred:happy:

Mä en ainakaan malta odottaa testaamista menkkojen myöhästymiseen, pakko tietää jo aiemmin :joyful: ja jotenkin helpompi sitten hyväksyä menkat kun jos aiemmin on jo saanut negan testin niin tietää menkkoja odottaa tulevaksi.

Onnea Nuppunen! :Heartred:happy:

Mä en ainakaan malta odottaa testaamista menkkojen myöhästymiseen, pakko tietää jo aiemmin :joyful: ja jotenkin helpompi sitten hyväksyä menkat kun jos aiemmin on jo saanut negan testin niin tietää menkkoja odottaa tulevaksi.

Mulla toi ei toimi. Vaikka olisin saanut monta negaa, en meinaa uskoa, että menkat tulevat. Pahoitan mieleni ihan turhaan. Mutta
mulle ei näytä olevan ongelma odottaa, toistaiseksi menee ihan hyvin :grin

Mutta onhan se kiva saada sitten kunnon viivat niin ettei tartte arvuutella! :grin
Mä odotan kp26 asti, silloin oletan että pitäisi jo jonkunlaista hailuraa nähdä jos on raskaana :rolleyes: nyt on kp16. Eli ens viikon perjantaina olisi tuo odotettu kp26 :p

Mutta onhan se kiva saada sitten kunnon viivat niin ettei tartte arvuutella! :grin
Mä odotan kp26 asti, silloin oletan että pitäisi jo jonkunlaista hailuraa nähdä jos on raskaana :rolleyes: nyt on kp16. Eli ens viikon perjantaina olisi tuo odotettu kp26 :p

Nyt toivotaan meille plussaa :woot: Mä oon aiemmissa raskauksissa saanut himmeät viivat, kun menkat on ollu myöhäs eli mulle voi olla parempikin testata vasta, kun ne on myöhäs :grin

Voi elämä mikä yö! Siiri siirrettiin isojen huoneeseen ja sisu pinnasänkyyn, siirille tämä oli Ok asia mut sit toi sisu... sanotaanko vaikka niin että onpahan nimensä veroinen pikku mies! Järkyttävä protesti kun joutu pois mun viekusta...
Enkä vielä oo edes lopettanut yösyöttöjä! Mitäköhän siitäkin tulee o.O

Täällähän hyviä uutia onnea ja tsemppiä... Nyt on kuulkaa sellaset tabut et oksat pois ja niittenkaa pitäis pärjätä leikkuu asti... Voi äppä meillä nukkuu kolme pienintä munkaa ei vain raahi siirtää vaikka sänkyjä kalmareita oiski siis meillä on kaikki yleensä nukkunu omissa sängyissä mut nyt vaan ei oo raahinu

Takaisin