Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä uuden opetteluun daimi! Menee aikansa tottua taas, eiköhän se siitä lähde rullaamaan.

Parhaat vinkit vauvan ilmavaivoihin? Mull aon suihkutissit, ja aina ei vaan jaksa/pysty/ehdi pumpata ennen imetystä, joten vauva hotkii maitoa ja sitte tulee ilmavaivoja. Cuplatonia haen tänään, mutta kahden ekan kohdalla niistä ei ollu apua, nii mietin olisko mitää muuta, luonnollisempaa.

Jalkojen pumppaus, kevyt hieronta vatsalle on toiminut täällä.

Jopas säikähdin eilen, luulin että lapsivetta tihku kun suojassa oli sopivan värinen tahra ja makeahko haju. Ei ole tullut enää mitään ja nyt katson mikä on homman nimi.

Vatsan hieronta, jalkojen pumppaus ja Disflatyl auttoi meillä. Cuplatonista joskus kuulin, ettei välttämättä ole kaikille sopiva. En kyllä muista tarkemmin o_O

Kp21, dpo5. Tuntuu niinkuin yrittäis flunssa iskeä. Vien lapset tänään HopLoppiin juoksemaan :grin Aika viileetä ja pilvistä on tänäänkin.

Tuota hierontaa ja pumppausta on tehty, aiheuttaa hienoja kaarioksennuksia meillä :rolleyes: kokeilen cuplatonia ja jos ei auta nii disfatyliä.

Onnea pötille! :happy:

Niemja, auttaisko jos röyhtäisyttäis välillä ja sitten jatkais taas syömistä? Sekin kyllä vaikeaa jos tissistä suihkuaa maitoa niin hankala siinä kesken kaiken alkaa röyhtäyttää, kerkeääkö joka paikka kastumaan :confused005

Helenalla piinapäivät käsillä :nailbiting: toivottavasti nyt tulisi plussa!

Mulla menossa kp10 ja ihmettelen että voiko näin aikasin olla ovis, himot ollut taas valtavat ja nyt sitten alavatsaan sattuu, ja liman tuotanto viittais ovikseen o_O pitäis varmaan ostaa ovis tikkuja että vois tietää varmaksi oviksen ajankohdan :rolleyes: lämpöjä mä meinasin seurata tässä kierrossa, mutta en oo muistanut :p

Niemja, kokeilepa takakenoista imetysasentoa. Sitten kun vauva on saavuttanut syntymäpainonsa niin voit kokeilla suihkutissihoitoa: kolme-neljä syöttökertaa samasta rinnasta, painaen samalla sisäänpäin leporintaa. Se tasaa maidontuloa :) sisää näistä löydät imetyksen tuen tai imetys.fi sivuilta:happy: tsemppiä! Suihkutissien vaikutusta luullaan usein refluksiksi juuri kaarioksennusten ja masuvaivojen vuoksi :)

Täällä kp11 ja ovistesti näyttää täysin valkoista. Pitääkö sitä mitata tiettyyn aikaan päivästä? No, my tracker sanoo et ovis on 5 päivän päästä et ehkä ei oo vielä väliä vaikka se on valkoinen :D

Imetysasennon vaihtaminen vois niemja toimia masuvaivoihin tosiaan. En osaa itse muuta sanoa kuin vyöhyketerapian, siitä voisi olla hyötyä :)

Pitääpä tutustua nuohi on sivuihin, oon vaan superhuono lukemaan mitää pitkää :D ja imetysasennon vaihtoa kans. Nyt oon aina jos oon keriinny nii pumpannu ensi tissit ja sitte imettäny, mut aina ei kerkiä. Vyöhykkeeseen varaan ajan kun se palaa lomalta, sielä käytin esikoistaki.. Toivotaan et alkaa helpottaa pian!

Huh mikä päivä Helena80, varmasti ovat väsyneitä :D

Taalla tuli hyviä uutisia extra kontrollista eilen Alhamdulillah. Oli pelko että menee kesken kun tuli lapsivetta muistuttavaa tihkumista. Lopulta kävi ilmi että johtui lääkkeestä ja että tilanne paranee kun paikat on sulkeutumassa. Oli kielimuuri niin oli väärinymmärrys mikä oli auki.

Hienoa Gatusa hyvistä uutisista! Missä päin asut kun sanoit että kielimuuriongelmana? Onko samanlainen kulttuuri siellä raskausajan seurannassa kuin täällä? :)

Deb, kiitos, en vain tajunnu et munhan pitäis töissä testailla sitä ovista kun oon kotona aina viideltä ja silloin ihan tyhjä tikku. Otanpa huomenna mukaan ja viikonloppuna testaan taas. :)

Helena80, aikamoinen suoritus, ollaan joskus oltu 4h ja oon meinannut kuolla :D

Me käytiin tänään koeajaa 7paikkasia autoja. Löyty auto ja otettiin tarjous. Mies soittelee ens viikolla kaikki autoliikkeet mistä saa halvimmalla sen ja sit laitetaan tilaukseen <3 Tästähän meillä aikoinaan vääntöä oli, autosta. Mut nyt kun mies haluaa vauvaa niin hän mielellään lähti myös koeajaa uutta :)

Luin jostain, että ovistesti kuuluu tehdä klo 10 - 20 välillä. Itse olen tehnyt yleensä klo 14 - 18 välillä :happy: Viimeisimmän plustestin tein ennen Jussia kuuden ja puol kasin välillä.

Onpas täällä ollut säpinää sillä välin kun minä odottelin sovelluksen heräävän henkiin. No eipä herännyt.

Onnea vauvoista!

Meillä on ollut yhtä hulabaloota elämä, mutta kohta pitäisi rauhoittua. Nuorimmainen lisäksi lämpöilee kun hampaita tekee.

Kävin viemäs maitonäytteet keskussairaalaan, kun alan luovuttaa maitoa, niin esikoinen kysyi että koska me tullaan tänne synnyttämään toinen vauva kun hän haluaa vielä toisen vauvan<3 totesin että ei ny ihan vielä ku sen vauvan pitää tulla ensin äitin mahaan ennenku sen voi synnyttää (esikoinen on kyllä sitä mieltä ku mulla on vielä pieni pömppö että sielä on toinen vauva :D ) ja sittehän alkoi kysely mistä vauva tulee mahaan :D en alkanu selittää sen kummemmin 3.5vuotiaalle. Mies ei torpannu täysin, mut kotimatkalla juteltiin asiasta ja siihen mies vaan totes kuinka elämä vaikeutuu jos on enempi lapsia, yöpymiset hotelleis/sukulaisis ja esim ravintolareissut yms. Totesin vaan että ennemmin niitä reissuja muutenki tekee ilman lapsia, sukulaiset eri asia, ja kaikki onnistuu jos haluaa. Mutta aika lupaavalta vaikutti miehen asenne että uskon että sen 4 saan <3 vielä 5 mahtuis kyllä autoon, eikö 5 mee samas ku 4 ;)

Alkaa tummumaan! Aika älytöntä. Huomenna voi olla jo tasapaksut viivat. Viikonloppu ollaan kyllä homma oltu tasaseen tahtiin et siitä ei jää kiinni ettäkö ei siellä ois ketään vastassa <3 niemja, kyllä ne sitten lämpenee, kunhan tajuaa et yks menee siinä missä toinenkin ja kun lapsia on monta niin ei enää ajattele et mikään ois vaikeaa :D

Liitteet

• IMG_20190630_200702.jpg
    IMG_20190630_200702.jpg
    33.3 KB · Katsottu: 303
Nyt vasta tajuan kuin tää foorumi huonontaa kuvat kun tänne lataa.. On kyllä luonnossa jo lähes tasapaksut viivat :D

Takaisin