Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nuppunen: Ahaa, mulla ei ole koskaan ollut tuollaisia tuntemuksia. Tai
sitten on, mut oon luullu niitä vatsavaivoiksi.

Mä oon kyl oikeesti unohtanut näistä vauva-asioista aika paljon. Onhan
tuo kuopuskin jo kohta 6v :wideyed:

Oon tikutellut ovista tänään sekä aamulla että illalla. Ei plussaa näkyvissä.
Se ehkä meni jo, niin etten huomannut :confused: Nyt kp15.

Nuppunen: Ahaa, mulla ei ole koskaan ollut tuollaisia tuntemuksia. Tai
sitten on, mut oon luullu niitä vatsavaivoiksi.

Mä oon kyl oikeesti unohtanut näistä vauva-asioista aika paljon. Onhan
tuo kuopuskin jo kohta 6v :wideyed:

Oon tikutellut ovista tänään sekä aamulla että illalla. Ei plussaa näkyvissä.
Se ehkä meni jo, niin etten huomannut :confused: Nyt kp15.
Noilla viivoilla veikkaisin että lh huippu oli sulla toissapäivänä. Eli munasolu olis irronnut eilen tai tänään. Noin niinkun tilastollisesti ainakin. Ei muutakun ukkeli töihin illalla :shy:.
Plussaa :gen014

Lambi, voi olla :confused:

Kuvassa kaksi ylintä tältä päivää.

Liitteet

• 20190327_202522.jpg
    20190327_202522.jpg
    49.8 KB · Katsottu: 344
Eipä onnistunut tänään, vaikka toiveissa oli. Siippa on väsynyt eikä haluja ole
kuulemma yhtään. Yritän tässä kasata itseni huomiseksi :sad001

Päivän horoskooppi istuu hyvin:

HÄRKÄ 21.4.–20.5. Lähtemällä siitä, että kaikkeen todellakin menee aikaa, sinä olet jo tiellä hyväksymässä tosiasioita. Anna oma panoksesi maailman pimeyden poistamiseen.

Tulee mieleen työjutut ja vauvan yritys :rolleyes:

Helena, toivottavasti mies olis tänään hiukan antavammalla tuulella ;)
Tänään ois synnärillä sisun 6kk kontrolli... jännittää ihan pirukseen:/

Äippäx6, joo voi olla, mutta kun keskimmäinen päätti herätä
neljältä yöllä enkä ole nukkunut sen jälkeen, niin en taida
itse jaksaa tänään. Voi olla tuo lisääntyvä valon määrä,
minkä vuoksi ei saa lapsi nukuttua.

Tänään kp1. Huomenna pitäis suorittaa kauppareissu joka ei onnistunut viimme perjantaina. Saas nähdä miten jaksaa kun menkkojen aikana tuntuu että alapääräjähtää jos on liian kauan jaloillansa :bored:

Kävin kurkkaamassa uuden äitiyspakkauksen kuvat ja aaw miten vauvakuume sai liekkejä alleen entistä enemmän.:love017
Uusi pakkaus oli mun mielestä paljon kivempi, ku edellisvuoden pakkaus. Pääsispä käyttään niitä omalla pienokaisella. :love017

Käytiin sisun kans tänään 6kk kontrollissa jorvissa ja elokuussa taas uudestaan! Samalla olis sit lasten endokrinologi joka kattoo sisun hormooni hommia... väläytettiin kasvuhormoni mahdollisuutta! Aikuis mitta sisulla olis tällä kasvulla 160-165 cm... muuten kaikki olikin niinku pitää:)

Ompa ollu taas hulinaa joka suuntaan... Meillä viikonloppuna kahden tytön syndet tästä se taas lähtee.. Äippä eihän hänestä nyt kuitenkaan mikään tynkä oo tulossa... Tiedän monta miestä jotka tota luokkaa niin ja niin meidänkin vanhimmasta pojasta sanottiin ja puhuttiin hormooneista ym... Nyt on kuitenkin 177 jo

Mitäs tänne kuuluu?

Mulla luultavimmin dpo6, jos ovisplussa oli viikko sitten..
Perusarkea, todella kiireistä ja yritän saada loputonta to do -
listaa tehtyä..

Huomenna kampaajalle, ihanaa! Ja eilen polskittiin Edenissä
koko perhe, tekipä hyvää!

Täällä kans kiirutta piisaa... Äippä mää voin tulla se on niin terapeuttisen ihanaa hommaa.... Mihinkä te muutatte jos saa kysyä... Meillä työt lisääntyy mitä enemmän lumet sulaa ja ilmat lämpenee huoh...

Tervetuloa pikku varpaat :D inhoon koko hommaa! Muutetaan isompaan kämpään (80m2->98m2)100 m päähän... siis viereiseen talo yhtiöön o.O rivari hänkin...

Mie käytin tänään lapset valokuvauksessa. Huh mikä homma. Ainut joka osaa olla nätisti koko ajan oli 8 vuotias, muut temppuili enemmän ja vähemmän. Yks vuotias tosin on niin pieni et hän nyt ei viel oikein ymmärtänyt kun sanottiin et istu paikoillaan ja hymyile. Mut sit nuo 3 ja 6 vuotias. Ne jo ymmärtää puhetta mut ei vaan tottele. Tekivät just niin kuin ite halusivat, eivätkä uskoneet mitään mitä sanoin. En kyl hetkeen vie heitä yhtään mihinkään.
Toivottavasti sieltä tulis ees muutama hyvä kuva.

Huhhuh, mikä päivä. Tosi pitkä ja hieman stressaava.
Kp22, dpo8 eli odottelu jatkuu.

Muokattu viimeksi:
Mä sain meille Pariisin reissuun valokuvaajan, otetaan sielä raskauskuvat <3 ja sain vieläpä ilmaseksi kuvauksen, sillä ehdolla että kuvaaja saa mainostaa raskauskuvia omilla sivuillaan! Todellakin käy. Oon aiva täpinöis! Nyt pitää vaan toivoa että supistukset ei oo tehny yhtää mitää että saan lentää, jouduin jäädä töistä pois ja varmaan oon äitiysloman loppuun asti sairaslomalla, alkanu supistaa välistä kivuliaastikki. Nyt rv29+2 ja olo on valtava, oon saman kokonen ku esikoisesta reipas viikko ennen synnytystä :D

Emmielle varmasti ollu show kuvata! Toivotaan hyviä kuvia.

Pikkuvarpahat hieno rivi ruohoja :D pitäis itte ehkä laittaa kans kasvamaan.

Helena80 tsemppiä odotteluun! Piinaviikot on pahimmat.

Takaisin