Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitäpä tänne?

Mulla nyt kp25, dpo11(?) ja joku vatsapöpö. Olisin voinut toiveikkaasti
luulla, että raskauspahoinvointi, mutta kun miehelläkin maha sekaisin :smiley-ashamed004
Testasin jo eilen, vaikka ihan liian aikaista. Viimeksi menkat alkoivat 13.3
ja nyt odottelen niitä saapuvaksi 11.-13.4 (kp30-32). Päätä särkee
ja heräsin taas ennen kukonlaulua, kun tuo yks muksu alkaa mölinän
ja kolinan niin, että koko talo melkein herää.

Mulla ollut pari päivää ruskeaa vuotoa ja lueskelin, et se voi johtua monesta
syystä, mut mun tapauksessa ehkä seksistä tai kilpirauhasen vajaatoiminnasta.
Ruskeita vuotoja mulle tulee harvoin, et nyt on selkeetä sellaista, vaikkakin
vähäsen. Onko teillä tästä kokemusta?

Muokattu viimeksi:
Kyllä kelpaa

Liitteet

• 1554662459819.jpg
    1554662459819.jpg
    37.9 KB · Katsottu: 300
Paranemisia! Täälä suunnalla alkoi kans uus aalto taudis, toivottavasti vältetään.

Kp30/29-32. Vatsa kuralla, mut ruokahalu tallella. Ajoittain huonon olon aalto ja menkkamaisia
kipuja. En jaksa taas tänään testata, kun testasin eilen ja toissapäivänä negaa.

Illalla taas joogaan, se rauhoittaa :Heartred

Ei näy menkkoja. Kävin nyt hakemassa vielä pari pc:tä varastoon. Yks herkkä Clearblue löytyy
sekä Sofin testejä. Jännän äärellä..

Jännät paikat Helena80! Toivottavasti plussa pärähtää! :) mulla on kans ollu tota rusehtavaa vuotoo välillä päivä/pari ennen kuukautisia, mut en tie kyllä mistä johtuu. :confused005

Mitäs kaikille muille kuuluu? Kovin hiljaista ollut täällä näköjään.

Mulla kp joku 17 ja oviksesta ei tietoo taas kerran. Ollut nyt sellasta myllerrystä tää muu elämä, että voi olla että stressi vienyt oviksen mennessään. Tai sit vasta tulossa. Ovis testit näyttäny nyt vaan haalenevaa viivaa maanantaista asti, eikä normi ovis oireitakaan oo ollu.
Vauvakuume ei ole kyllä silti kadonnut mihinkään tai edes hellittänyt, vaikka täällä on nyt tullut käytyä harvemmin ja kaikkee muuta ajateltavaa on tässä nyt ollutkin lisäksi.

Tilasin muuten raskauskeijulta läjän niiden omia ovis- ja raskaustestejä. Kellään kokemuksia niistä, kuinka toimii?

Tilasin muuten raskauskeijulta läjän niiden omia ovis- ja raskaustestejä. Kellään kokemuksia niistä, kuinka toimii?
Mulla myös noita, ihan hyvin toimivat. Ovistestit näyttäneet selkeesti oviksen ja raskaustestiinkin tuli taannoin hailee plussa. Ainut että noi raskaustestit (One Stephen liuskat) ei kuulemma tummu kovin nopeaa, eli jos nyt plussaa sais, niin haileeta kummempaa ei välttämättä kovin nopeeta odotettavissa.

Jos edes se hailura tulis:smiley-angelic001! Tsemppiä sinnekin!

Mulla myös noita, ihan hyvin toimivat. Ovistestit näyttäneet selkeesti oviksen ja raskaustestiinkin tuli taannoin hailee plussa. Ainut että noi raskaustestit (One Stephen liuskat) ei kuulemma tummu kovin nopeaa, eli jos nyt plussaa sais, niin haileeta kummempaa ei välttämättä kovin nopeeta odotettavissa.

Jos edes se hailura tulis:smiley-angelic001! Tsemppiä sinnekin!

Hyvä että on ollu toimivia! Eikä sillä tosiaan väliä raskaustestissä, jos on hailee viiva, kunhan on oikeesta syystä viiva silloin kun pitää! :) mikä kierron vaihe sulla menossa?

Miltäs testi näyttää? :)

No mä testasin 7.4, 9.4, 10.4 ja 11.4 pelkkää negaa. Tänään pidän välipäivän ja kun
huomenna olisi menkkojen alettava, niin voisin testata Sofilla tai pc:llä, ettei tarttis
ainoata herkkää tuhlata. Tänään siis kp31, dpo17.

Mähän en ole ikinä testannut herkillä aiemmissa raskauksissa vaan aina
vasta sitten, kun menkat on ollu myöhässä. En ymmärrä, millä kärsivällisyydellä
se on onnistunut, kun nyt en meinaa millään malttaa odottaa. Ja mulla siis
tullut aina haalea viiva raskaustesteihin, joten mietin sitä, että lisääntyykö
mulla hormonin määrä aina veressä niin hitaasti, ettei herkkä testi näytä mitään o_O

Mä en ostanu herkkiä r-testejä, kun oon kuullu niistä kaikista huonoa. Ne ovis testit mitä tilasin oli 20mlU ja raskaustestit 25mlU.

No mä testasin 7.4, 9.4, 10.4 ja 11.4 pelkkää negaa. Tänään pidän välipäivän ja kun
huomenna olisi menkkojen alettava, niin voisin testata Sofilla tai pc:llä, ettei tarttis
ainoata herkkää tuhlata. Tänään siis kp31, dpo17.

Ootko varma ettei ovis olis ollu myöhemmin? Kun luulis et dpo17 näkyis jo kyl jo jonkinlainen viiva.

Hyvä että on ollu toimivia! Eikä sillä tosiaan väliä raskaustestissä, jos on hailee viiva, kunhan on oikeesta syystä viiva silloin kun pitää! :) mikä kierron vaihe sulla menossa?
Kp ööö, olisko 5? No, kohti kylvöpäiviä mennään kuitenkin! Elämä hymyilee taas vähän nihkeän lopputalven jälkeen. Kevät luo kyllä toivoa monella elämän saralla!

Takaisin