Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lampi 9kk ja on allerginen maidolle mutta tuon korvikkeenki juonnin nyt lopetti joka kyllä on aina kelvannut...
Voisko olla maku muuttunut korvike-erässä? Onko sillä joku apteekkikorvike vai mitä hän juo? Onko vaihtoehtoisia korvikkeita millä kokeilla? Kyllähän tuo vielä kovasti maitoa tarvitsee.. Lääkäriin?

Meillä kans maitoallerginen muksu kikkaili maitojensa kanssa kun viime vuonna vaihtui resepti siinä korvikkeessa jotenkin. Ei kuitenkaan mennyt kovin kauaan niin kelpasi taas.

Apteekin on ja ei oo muuta mikä sille passaa.... Tuo ei oo vaihtunut ja aukasin ihan uudenkin ja ei.. Ei kelpaako vesi pulloon tai mukiin... Ei oo meillä tullu ikään tällasta vastaan vaikka ei eka allerginen ookkaan... Tämä on muutenkin niin erilainen ku muut meillä

Äippä, Mikä tilanne muuten sen sisun päänkasvun kanssa? Senkö takia käytte synnärillä kontrollissa? Sori kun en muista paremmin. Tsemppiä! Toivottavasti kaikki ok ja pääsette neuvolaseurantaan.

Ei sen päässä mitään ongelmaa ollutkaan... liian herkkä neuvolalääkäri vaan hössötti o.O
Käydään siis pienen syntymä painon takia näytillä taas ku tota kasvunkehitystä haluavat kontrolloida... hiukan turhauttaa kun ois mulla muutakin tekemistä kun siellä rampata! Matkaa kuitenkin semmonen 1h suunta... Huoh!

Apteekin on ja ei oo muuta mikä sille passaa.... Tuo ei oo vaihtunut ja aukasin ihan uudenkin ja ei.. Ei kelpaako vesi pulloon tai mukiin... Ei oo meillä tullu ikään tällasta vastaan vaikka ei eka allerginen ookkaan... Tämä on muutenkin niin erilainen ku muut meillä
Onko kipeän oloinen? Jos tekee vaikka hampaita ja siks ei maistu :wideyed: ootko koikeillut antaa tavallisesta mukista, tai nokkamukista? Toivottavasti alkais pian taas maistua! :)

Ootko koittanut antaa särkylääkettä? Siis jos voisi olettaa johtuvan es hampaista? Eläinlapsilla vois letkuttaa väkisin jos ei muuten mene:grin, mutta onhan se ihmisillä vähän monimutkaisempaa.. Tsemppiä sinne!

Joo oon antanut ja ei tunnu puruhampaita ku muut on jo ja ei oo kipeän oloinen ku vain naurelee... Sehän se ihmetyttääkin
Hän siis ei tykkää sen mausta, jos makuaistinsa on nyt yhtäkkiä hienostunut! Voisiko sitä koittaa maustaa!? Kaakao ei ehkä olis se suositeltavin(jota kyllä itse kokeilisin).. Mutta entäs jokin muu maku aine?

Sitä mietin kans mutta en tiiä täytyy vähän miettii... Meillä kaikki ollu aina hyviä syömään ja juomaan vaikka suurin osa onkin allergisia mut tää on poikkeus... No ei se auta ku keksiä jotain mut kiitti teille kuitenkin.... Näinhän se on ettei sitä ikään tiedä mitä vastaan tulee.. Oppi ikä kaikki

Täällä taas ovista tikuteltu, nyt kp13. Vahvempi viiva, muttei vieläkään yhtä vahva. Ihan hyvä,
jos näyttäis plussaa huomenna tai keskiviikkona niin ehtis mies kotiin ajoissa :grin Kuvassa ylimpänä
tän päiväinen.

Liitteet

• 20190325_150409.jpg
    20190325_150409.jpg
    24.9 KB · Katsottu: 300
Lähellä on jos ei jo plussa :) Itse testailisin vielä pari päivää, että näkisin mihin suuntaan viivaa kehittyy vai kehittyykö enää mitenkään. Mikä kp menossa?

Helenalla ihan kohta ovis, huomenna tai ylihuomenna :happy: mä jännään mun siskoa jolla pian myös ovis, että josko tuottais tulosta ja saatais lapsille serkkuja :grin

Pikkuvarpaat, käyttäisin varmuuden vuoksi lääkärissä jos ei ala pikkuhiljaa maistua. Meillä teki esikoinen viikon tissilakon, meni vain väsyneenä maito ja piti kanniskella. Meillä loppui juuri tuossa 9kk tienoilla imetys siihen kun ei silloin saanut siihen apua ja tukea :) tsemppiä!

Siis kp 13 on nyt, Zeni :) Tää tikuttelu on niin uutta mulle, etten
osaa tulkita sen takia. Mut kohtahan se selviää. Yleensä mun
kierto on n. 30 vrk, mut nyt yrittämisen aloitettuani on se taas
tehnyt pientä lyhenemistemppua, kuten aiemmissakin yrityksissä.
Viimeisin kierto oli 26 vrk.

Ennen lapsiahan menkat oli useimmiten myöhässä 2-3 päivää,
mutteivät ikinä tulleet etukäteen. Synnytysten jälkeen eivät
ole juuri myöhästyneet vaan tulleet aina tasan kuukauden päästä
edellisestä.

Hailakka viiva, kuvassa ylimpänä. Joko se oli eilen plussa tai sitten
plussa on vasta tulossa. Nyt kp14.

Liitteet

• 20190326_191843.jpg
    20190326_191843.jpg
    18.9 KB · Katsottu: 314
En oo kerenny testata kuin kerran päivässä, joten plussa on voinut mennä
sivu suunkin. Kannattaa silti varmaan huomenna puuhastella, kun mies
tulee kotiin.

Saattoipa olla tuo eilinen siis plussa :) Onko ollut mitään ovisoireita?
Mulla usein ovistestit ensin tummui tasaisesti melkein tasavahvoiksi ja sitten haaleni tuollaiseksi kuin sulla tänään, pari päivää eteenpäin niin tummui selkeäksi plussaksi.

Hyvä kysymys, Zeni. En tiedä, mistä oviksen tunnistaa. Kaikenmaailman
nippailuja on, mut ne voi hyvin olla ilmavaivoja tmv, kun en mä osaa sanoa.
Tänään oli stressaava päivä töissä ja vatsa turpos varmaan sen takia niin,
että näytin raskaana olevalta :grin

Täällä kp2, mutta ei se mitään, uusi kierto on uusi mahdollisuus! :)

Mä tunnistan oviksen sellaisesta tosi kovasta paineesta, ihan ku olis joku räjähtämässä alavatsassa. Se saattaa olla joskus niin kova paine, että jopa alas istuminen on vaikeaa, kun tekee silloin vielä kipeempää.

Takaisin