Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mikäs tilanne marsupilamilla? :)

Mitä kuuluu lambille? :)

Mä oon nyt taas pitäny palstailusta vähän taukoo, kun on ollu niin paljon muuta ajateltavaa ja tekemistä. Aika hiljasta näyttää täällä muidenkin osalta olleen.
Kiitos kysymän, tässähän tämä. Onneksi tulee kevät, niin alkaa tosiaan olla muukin mielessä. Paljon kaikkia eläinvauvoja syntymässä, niin niiden suunnittelussa ja toteutuksessa menee mukavasti aikaa - helpottaa pikkasen tähän vauvakuumeeseen.. saa pian nuuskutella synnytyshajuja:p. Kuulostaapa pervolta, mutta ehkä ymmärrät :rolleyes:..

Omassa menossa ei raportoitavaa, kp 17 (?), normiolot

Me ollaan nyt mummolassa. Vaari vei kaks nuorinta laavuretkelle ja esikoinen ottaa rennosti. Ite jäin lepäämään ja neulomaan flunssaisena.

Tulipa mieleeni eräs hauska juttu. Kun kevätlukukausi alkoi, laittoi kollega viestin, että hänen luokkansa oppilaat miettivät, kuka ope lähtisi leirikouluun heidän kanssaan. Yksi tyttö oli sanonut, etten minä voi lähteä, kun jään kohta äitiyslomalle :wideyed: Meinasin tukehtua kahviin, kun tämän kuulin. Huhun alkuperästä ei ole mitään tietoa enkä ole kellekään töissä kertonut, että on vauvahaaveita. Olin ilmeisesti lihonut joululomalla, kun tämmöinen juttu lähti liikkeelle :grin Mutta ilmoitin kiireesti, etten ole raskaana ja että lähden kyllä leirikouluun :joyful:

Testiä kehiin vaan marsupilami! :wink
Tossa aikasemmin kirjotit noista netistä tilattavista testeistä ja mä mietin kans ihan samaa, että onkohan ne yhtä luotettavia kun nää tutut ja turvalliset. Olis vaan ehkä kivempi tilata, kun ei kehtais joka kuukausi olla ostamassa niitä marketista, kun mäki ostan aina sellasen tukkupaketin kerralla. :hilarious:

Lambi, se on tosiaan paljon helpompi olla tän vauvakuumeen kanssa, kun on paljon kivaa tekemistä. Kevättä kohti mennän, jee. :)

Ihanan hauska tarina Helena80! :) jospa se olis joku enne.

Mulla nyt dpo9 ja enkä malttanut olla aamulla testaamatta, negahan se tietysti oli, mutta kiva sitä on jännittää josko jotain siihen tulis. Harrastus kai se tämäkin. :hilarious:
Onneks negoista ei tuu mulle paha mieli tai muuten lannista nähdä vaan sitä yhtä viivaa.

Mie oon joskus tilannut raskauskeijulta ja Min kohal toimi oikein. Ei tullut mitään hämäriä viivoja mitä ois tarvinnut arvuutella mitä ne on.

Täällä alkoi hiihtoloma. Tosin mie kyl oon töissä ihan normaalisti. Mies on kotona lasten kanssa. Keskiviikkona lähen isompien kans laivalle. Saavat hekin enemmän min huomioo. Kun noi pienet vie täs kotona niin paljon min aikaa.

Meillä loppu hiihtoloma ja ihanan kamala arki teki paluun... mies vielä tänään vapaalla ja huomenna lähtee yöks! Olipa ihanaa vaan löhiä kotona ilman ylimääräisiä juoksuja! Kesää odotellessa;)
Tsempit kaikille jännääjille! Tunnelmissa mukana;)

Meilläkin alkoi hiihtoloma ja kerhot kiinni. Mies normisti töissä joten täytyy keksiä tekemistä lasten kanssa. Pirun liukasta vaan tuolla ulkona kun plussan puolella, ei oikein nappaa mennä liukastelemaan leikkipuistoon :/

Mitäs Depille ja muille vauvan saaneille kuuluu? :) entä te raskaanaolevat? :happy: Plussaa yrittäville tsemppiä!

Sisu ei vieläkään suostu soseita syömään ja tänään pistettiin istumaan syöttötuoliin. Sekös on sisusta kivaa:)masulta kääntyy selälleen mutta selältä masulleen ei onnaa kun on käsi tiellä o.O yöt menee niin ja näin... ke olis 5kk neuvola:) siinä meidän kuulumiset pähkinän kuoressa :)

Meilläkin alkoi hiihtoloma. Ja mies koko viikon töissä ja.minä yritän keksiä jotain järkevää etten sekoa.
Olen todella yksinäinen.
Reilu viikko sitten vein koiramme piikille. Ikää oli melkein 11 ja jo vuosia sitten todettu selässä ongelmia. Nyt ei tarvitse kärsiä kivuista. Itse olen surullinen kun ei ole enää koiraa. Ainoa asia josta ikinä haaveillut, olla koiranomistaja. Tuntuu että olen vähän hukassa. Ihan laajemmalti elämässä.

Meidän vauva täyttää viikon päästä 6 kk. Hurjaa, puolet vauvavuodesta mennyt. Vieläkin maailman helpoin vauva. Nukkuu yönsä heräämättä, hyväntuulinen, kasvaa hurjasti, maistellaan ruokia aina kun vaan jaksan tai ehdin. Ihan liian paljon helpompaa vain imettää. ..

Voih sandy, otan osaa menetykseen<3
Onko sinulla äiti kavereita/sukua lähellä että saisit päiviin kaveria?
Mulla tulee kans aika ajoin yksinäinen olo varsinkin jos mies on tekemässä pitkää päivää... hali<3

Täällä myös loma alkanut.
Meidän vauva täyttää 1v parin viikon päästä ja mä oon ihan down. Mihin se vauvavuosi meni?!! Paljon henkistä taistoa käynnissä et tää oli ny tässä.. Katumusta ei oo mut kaiho taitaa jäädä.. On tullu käytyä kaikkien lasten vauvavuotta muistoin ja kuvin läpi ja voi miten ihanaa on ollu selata vauvakuvia! :`D

Täällä menee ihan hyvin, Leo kasvaa ja kehittyy, nyt kovasti yritetään ryömiä ja istuminen olis se juttu! Voi olla että saadaan neuvolassa istutuslupa, pääsee sit ostaa syöttötuolia :) Yöt Leo nukkuu pääsääntösesti hyvin, joten ylimäärästä väsymystä ei oo. Mä ite oon nyt ruvennu kunnolla harrastaa urheilua ja käyn paristi viikossa salilla :)

Sandy osanotot menetykseen <3 raskasta. Ihana kun on helppo vauva!

Meillä alkoi loma, tai eihän mulla lomaa oo. Kävin näytillä ja ei tarvi supistuksista välittää täskää raskaudes mitää, kaulan pituus 5.05cm että eipä se taaskaa katoa millää :D joten aiva rauhas saa rehkiä eikä tarvi välittää supistuksista, ihan hyvä niin kerkeää edes vähä enempi rahaa saada.
Pojat lähtee huomenna appivanhempien kans pohjammaalle mun vanhemmille, ikävä jo valmiiksi mutta eniten vituttaa ku tiedän miten äiti syöttää ne täyteen paskaa vaikka sanon sille mitä. No, onneks en oo näkemäs. Miehen kans mennään perjantaina hotelliin yöksi sitte<3

Niemja, mistä päin Pohjanmaata oot, jos saa vaikka aluetta udella :happy: Me siis ep:ltä ei niin kovin isolta paikkakunnalta.

Mun sisko asuu Muuramessa, että sinne olis suunta la juhlimaan siskon lapsia. Me opiskeltiin JKls, joten tuttua seutua :)

Takaisin