Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Helena jospa se plussa sieltä vielä tupsahtaisi ;)
Juu, ylläpitö tossa taannoin lähesty et jos vois kertoo et millasta tää suurpeheellisen elämä on... ainut vaan että en kyl koe olevani suurperheellinen:D

No nyt se ihanan karmiva oviskipu on täällä, eli kierto on vaan vähän pidempi ku viimeks. Onneks ei kuitenkaan jääny nyt kokonaan tulematta ja tää aika onki nyt normaalimpi ku viime kierto oli aika lyhyt normaaliin verrattuna. Ei vaan taida olla enää sunnuntaisista kukaan voimissaan, kun on jo niin pitkä aika siitä jo. :shy: Täytyypä yrittää uusintaottelua tänään.:joyful:

Min täytyy varmaan haudata Min haaveet vielä yhdestä vauvasta. Mies ei lämpene yhtään ajatukselle. :sad010

Toivotaan et mieli viel kääntyisi. Täl hetkel vaan tuntuu/näyttää aika epätodennäköiseltä.

Toivotaan, että miehesi mielipide muuttuu emmielle! Mäkin olin jo ihan varma, ettei enää kannata haaveilla edes, mutta kannatti näköjään odottaa hetkinen! :Heartred ja kertoa kuinka paljon asia mulle oikein merkitsee! Tsemppiä! :)

Ai niin ja zenille piti sanoa kiitokset mahtavasta lohipastan reseptistä! Oli todella hyvää ja jää kyllä meidän vakkari reseptiksi! :)

Voi paska, että ottaa toi ukko nyt niin päähän, ettei taida olla uusinta mahdollinen tällähetkellä.. :oops: kuinkakohan mahdollista olis, että viis päiväset siimahännät olis vielä voimissaan..?:shy:

Meillä yks syntynyt 1.12, miten ihanaa onkaan aloittaa joulun valmistelut kun koko suvun yhteisillä pikkujouluilla eli typyn synttäreillä;)
Daimi jos tytöt seuraa mun jalan jälkiä niin eka lapsenlapsi tulis 15 vuoden päästä;) jos näin menee nii sisulla on sillon pahin teiniangsti menossa ja mulla uunituore käärö ajaittain nuuskuteltavana<3 menikö hieman asioiden edelle kun esikoinen on vasta toukokuussa täyttämässä 8v:D

Meillä ei näin ajateltuna menis enää kun 10 v :)

Tosin toivon et pojat ei tee samoja valintoja kun minä..

Meillä loma vasta viikon päästä.

Menkat saapuivat päivän ajoissa.. Aah tätä kipeää vatsaa.
No, pian sitä taas pääsee yrittämään. Tää huonovointisuus
on sitten varmaan vain merkki stressistä ja väsymyksestä,
toivottavasti ei mistään vakavammasta.

Jospa tällä kierrolla onnistuisi Helena80, pidetään peukkuja! :wink

Meidän esikoinen valittanut torstaista asti kurkku kipua ja ollut räkäinen. Nyt illasta sitten meni niin pahaksi että annoin särkylääkettä. Oksennuskin tuli kerran, toivotaan ettei olisi vatsatautia! Sitä on kyllä ollut nyt lähipiirissä :depressed: itselläkin on huono olo.... :hungover:

Meillä oli ensin toinen isompi kuumeessa ja yskässä. Edelleen välillä tulee kovia yskänpuuskia ja valittaa, ettei saa henkeä. Onneksi on ventolinea määrätty lapsille joskus, muutaman kerran joutunut antamaan..

Nyt sitten reumalapsella lämpö ollut koholla (lääkitys voi estää kuumeen nousun) ja itkee kurkkukipua. Hänelle kaikki infektiot ovat hankalia. Menee helposti henki ahtaalle ja vointi nopeasti huonoksi. Aina tulee lääkärikeikka kyllä muutenkin, kun lääkityksen takia ei saa kotona seurata kovin pitkään mitään oiretta. Lisäksi taudit ovat kuin bensaa liekkeihin niveltulehdusten osalta. :(

Voi ei elaffy :sad001 sekin on jo kurjaa seurata lapsen normi flunssaa josta kummiskin selviää ihan kotikonstein, tsemppiä sinne :Heartred

Esikoinen oksensi vielä yöllä kerran ja kerran aamulla. Tiedä sitten olisko lievää vatsatautia, vai onko niin kipeä ja kun hengitys vaivalloista, niin kyllähän sekin laittaa oksentamaan :yuck: ainakin meidän esikoisen, kun se on muutenkin aika herkkä oksentamaan, esim jos suussa on liikaa ruokaa niin alkaa yökkimään ja oksentaakin jos ei suutaan tyhjennä lautaselle jne.

Tilasin nettiapteekista parit testit, toimitusaika 1-7 arkipäivää. Toivottavasti kerkeää tulemaan ens viikolla :grin
Vaikka eihän se sitten haittaa vaikkei kerkiäsikkään jos kuukautiset alkaakin :rolleyes: on mulla kyllä rfsun testejä mutta ne on mitä on.

1550426162092.jpg

Takaisin