Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei ethän unohtanut lambi sitä vehnistä? :D sekin varmaan helpompi tilata. :)

Miten ton macan pitäis vaikuttaa? Kas kas, enhän mä ihan kaikkee tiennytkään. :)
Oli vehnistä vähän huonosti netti kaupoissa, helpoin hakea se apteekista! mutta kyllä, se kuuluu vielä listalle:p

Vitsit nyt tarttis taas joku läpsiin mut takas maanpinnalle. :hilarious: Dpo3 ja toivon niin kovasti raskautta, että mietin josko sieltä joku sitkeä tyyppi olis pujahtanut perille ennen keskeyttämistä. Mulla polttelee tonne oikeelle puolelle aina välillä ja toivon että jos se tarkottais jotain. :shy: Keltarauhanen? Siitä kyllä ei varmaan voi päätellä vissiin vielä mitään. Ja tänään päivällä iski aivan tajuton väsymys. Mä tunnen itteni ihan pöljäks näitä miettiessä. :rolleyes::grin

Miten mie muistelen et joku ois joskus puhunut et omenaviini etikastakin saattaisi olla jotain hyötyä raskauden yrityksessä.

Vitsit nyt tarttis taas joku läpsiin mut takas maanpinnalle. :hilarious: Dpo3 ja toivon niin kovasti raskautta, että mietin josko sieltä joku sitkeä tyyppi olis pujahtanut perille ennen keskeyttämistä. Mulla polttelee tonne oikeelle puolelle aina välillä ja toivon että jos se tarkottais jotain. :shy: Keltarauhanen? Siitä kyllä ei varmaan voi päätellä vissiin vielä mitään. Ja tänään päivällä iski aivan tajuton väsymys. Mä tunnen itteni ihan pöljäks näitä miettiessä. :rolleyes::grin
Ai että kun on tuttuja tunteita, niin monilta vuosilta:p! Mutta ei vaan koskaan niin käynyt..keskeytetty toimi meillä 100%sen kaikki 21v..kunhan ei mitään säätänyt:grin. Pari vahinkoa tehty kyllä, mutta ei varsinaisesti puhtailla keskeytetyillä kerroilla.
Nyt ei ehkä ihan hetkeen tarvitse ehkäisyä enää miettiä. Yrittäminen on kaikessa piinaavuudessaan ihan parasta:happy119

Hellikki hyvin oot ittes diagnosoinu :grin tervetuloa!

Marsupilami no voihan nyt mitä piinaa sulla :nailbiting: ole arvo noussut ja hyvin :smiley-angelic001 pidän sulle peukkuja :Heartred

Lambi Royal gelee :happy093.sitä kans listalle ja isoimpaan yläreikään :taunt014 mun nuorin sain sen kera alkunsa ja samoin tämä pikkuriikkinen kans :love017

Olipas ihana kukkara pää :love017 meillä ei oo kellään kiharoita ja ihan perus ruskeat hiukset paitsi yhdellä punertavat :rolleyes:

Ei vitsit mikä droppi lista, kyllä nyt pitäis alkaa tapahtuun. :wink
Mä tarvisin jotain ihme-ainetta tolle miehelle, mikä aiheuttais lähtemättömän vauvakuumeen sille. :grin

Lambi Kaikkein ylimpään reikään. Mul ois muistikuva et sitä piti sekoittaa veteen tai appelsiinimehuun (mieluusti puristettu) pari ruokalusikallista. Ja oisko ollut et aamuisin ois paras.

Lambi Kaikkein ylimpään reikään. Mul ois muistikuva et sitä piti sekoittaa veteen tai appelsiinimehuun (mieluusti puristettu) pari ruokalusikallista. Ja oisko ollut et aamuisin ois paras.
Se menis varmaan ton greippimehun kanssa.
Ryhdyn ihmiskoekaniiniksi ja testaan ihan kaiken :grin, bring it on vaan!

Lambi Royal gelee :happy093.sitä kans listalle ja isoimpaan yläreikään :taunt014 mun nuorin sain sen kera alkunsa ja samoin tämä pikkuriikkinen kans :love017
:rolleyes:
Oh dear! Vähän mä noita vilkuilinkin jo kaupassa.. Huhhuh, käy kohta ihan työstä tämä jo. Onneksi olen pääasiassa kotiäitinä niin kerkeää syödä kaiken tarpeellisen..

Onnea emmiellen pienelle. :)

Samaa mietin mitä zenikin, meillä on myös huomenna 2v synttärit (ja vielä tupla sellaset kun ukkelikin vanhenee myös huomenna:grin) Mihinkähän tää aika on kadonnu?

Tänään 22+0, ja nyt alkaa vasta selkeitä liikkeitä pikkuisella olemaan, kiitos etuseinäistukan:)

Takaisin