Metsätähti88
Puuhakas puhuja
Paljon onnea emmiellelle, vauvasta tulee taapero <3
Ja onpas huomiselle paljon synttäreitä tässä ryhmässä
Mä sain kuulla huonoja uutisia. Mun mummalla (79v) on löydetty aivoista syövän etäpesäkkeitä
se sai reilu vuosi sitten terveen paperit rintasyövästä. Nyt oli kaksi viikkoa sitten valittanut ensin lonkkaa ja paappa käytti lääkärissä. Muorin muisti on pitkään ollut jo huonoa, joten nyt tehtiin samalla muistitestejä. Sitten ei enää lusikka pysynyt kädessä, kävely meni huonoksi ja laski öisin allensa. Pari päivää sitten alkoi vielä oksentaa. Kävivät viime viikolla pään magneettikuvissa ja nyt siitä tuli lausunto. Muori on ollut hoitokodissa nyt pari yötä kun vielä vti tuli päälle ja kuivui siitä oksentelusta.
Tässä pitää nyt varautua pahimpaan, mutta ottaa niin sydämestä kun keskimmäisen tytön ristiäisissä muori makasi teholla kun sytostaatit saivat massiivisen reaktion aikaan. Ja nyt eivät pääse tämän pienen tytön ristiäisiin
Ja onpas huomiselle paljon synttäreitä tässä ryhmässä
Mä sain kuulla huonoja uutisia. Mun mummalla (79v) on löydetty aivoista syövän etäpesäkkeitä
se sai reilu vuosi sitten terveen paperit rintasyövästä. Nyt oli kaksi viikkoa sitten valittanut ensin lonkkaa ja paappa käytti lääkärissä. Muorin muisti on pitkään ollut jo huonoa, joten nyt tehtiin samalla muistitestejä. Sitten ei enää lusikka pysynyt kädessä, kävely meni huonoksi ja laski öisin allensa. Pari päivää sitten alkoi vielä oksentaa. Kävivät viime viikolla pään magneettikuvissa ja nyt siitä tuli lausunto. Muori on ollut hoitokodissa nyt pari yötä kun vielä vti tuli päälle ja kuivui siitä oksentelusta. Tässä pitää nyt varautua pahimpaan, mutta ottaa niin sydämestä kun keskimmäisen tytön ristiäisissä muori makasi teholla kun sytostaatit saivat massiivisen reaktion aikaan. Ja nyt eivät pääse tämän pienen tytön ristiäisiin