Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon onnea emmiellelle, vauvasta tulee taapero <3
Ja onpas huomiselle paljon synttäreitä tässä ryhmässä :joyful:

Mä sain kuulla huonoja uutisia. Mun mummalla (79v) on löydetty aivoista syövän etäpesäkkeitä:sorry: se sai reilu vuosi sitten terveen paperit rintasyövästä. Nyt oli kaksi viikkoa sitten valittanut ensin lonkkaa ja paappa käytti lääkärissä. Muorin muisti on pitkään ollut jo huonoa, joten nyt tehtiin samalla muistitestejä. Sitten ei enää lusikka pysynyt kädessä, kävely meni huonoksi ja laski öisin allensa. Pari päivää sitten alkoi vielä oksentaa. Kävivät viime viikolla pään magneettikuvissa ja nyt siitä tuli lausunto. Muori on ollut hoitokodissa nyt pari yötä kun vielä vti tuli päälle ja kuivui siitä oksentelusta.

Tässä pitää nyt varautua pahimpaan, mutta ottaa niin sydämestä kun keskimmäisen tytön ristiäisissä muori makasi teholla kun sytostaatit saivat massiivisen reaktion aikaan. Ja nyt eivät pääse tämän pienen tytön ristiäisiin:smiley-angry017

Ja vielä lisäyksenä, että vielä kuukausi sitten kun muori ja paappa kävivät meillä kylässä, mitään silmiin pistävää ei ollut, muuta kuin oli vähän vaisu kun ei kaikkia asioita muistanut, niin oli suurimmaksi osaksi hiljaa:sad001 että nopeasti on mennyt huonoon kuntoon.

Nuo aivojen kasvaimet voivat valitettavasti viedä kunnon nopeastikin. Meillä juuri iäkäs sukulainen kuoli, kun loppuvuodesta löytyi yllättäen aivokasvain. Lääkärit antoivat pari kuukautta elinaikaa ja sen verran sitä olikin jäljellä. :( Tsemppiä!

Onko tosiaan näin, kun mä ajattelin että 5+jotain on raskausviikko 6 o_OToivottavasti sä oot oikeassa, ainakin tuli toivoa itselle enemän sun näkemyksestä :woot:
Hoksasin että nuo tuloksethan näkyy oma kannassa, niin todenäköisesti saan sitten sieltä katsoa huomenna iltapäivällä huomisen tulokset :) ei tartte torstai aamuun piinailla.
Miltäs näyttää:nailbiting::nailbiting::nailbiting:?

Maanantaina hcg oli 123 ja tänään 104... tätä on vaikea uskoa todeksi, mutta kannattaa vaan luottaa omiin tuntemuksiin, turhaan ei ollut olo ettei kaikki ole hyvin :sad001

Voi ei Metsätähti88, voimia<3

Marsupilamille pahoittelut myös <3 mutta niin ne omat vaistot vaan kertoo. Mulla oli ekas raskaudes koko ajan olo et en oo raskaana ja kkm se oli.

Mä oon ommellu koko päivän, huhhuh. Ompelukämppä on sen näkönen :D

Voimia suruissanne..... Kyllä ne omat vaistot.. Tuntemukset vain valitettavan monesti osuu oikeaan..... Millaisia keittiöitä teiltä löytyy pistäkää kuvaa siis ei pakko mut aattelin tälleen kevennyksen

Maanantaina hcg oli 123 ja tänään 104... tätä on vaikea uskoa todeksi, mutta kannattaa vaan luottaa omiin tuntemuksiin, turhaan ei ollut olo ettei kaikki ole hyvin :sad001
Äh, osanotto :sad001!
On aika huikeaa kun tuntemukset osuu oikeaan. Toivottavasti lähtee pian vuotamaan, ehkä ne huomenna jo antaa lääkkeet?
Paljon voimia sulle :Heartred

Voi eikä marsupilami :sad001 ompa harmi juttu:sorry: ei se sitten ollut vaan pelkoa vaan ihan oikein sun vaisto varotti, voimia :Heartred

Metsätähdelle kans jaksuja mummon tilanteeseen :Heartred

Emmiellen vauvalle onnea taapero tittelin saavutuksesta :wav

Nyt kun näitä syyskuisten eri ketjuja lueskellut niin kauhean paljon keskenmenoja tullut :sad001 ois kiva jos neuvolassa ois käytäntö että kaikki halukkaat saisivat käydä mittauttamassa hcg vaikka rv 5 ja 7... Tai ultra kaikille rv 6 ois aika kova kans! kun jos ei ala vuotaa itekseen niin kova pala ois saada tietää vasta np ultrassa, että kehitys ois lakannut jo ihan alkumetreillä :sorry:

Vähänkö kuumottais päästä varhaisultraan tai verikokeeseen....pitää kyllä neuvolasta yrittää jotain kinuta :confused:

Marsupilami, eikä:( otan osaa! Valitettavan usein noi äidin vaistot osuu oikeaan... mulla kans tullut keskenmenneistä tunne että kaikki ei oo niinku pitää ja siitä yleensä parin päivän päästä alkanut vuoto:(
Metsätähti sinne hirveästi voimia! Mun mummo on ollut saattohoidossa jo hyvän tovin... sillä on kohtu/munasarja syöpä ja etäpesäkkeitä pitkin kroppaa! Ennemmin toivois että hän pääsisi pois kun hänellä on jo niin paljon kipuja... mut toisaalta kun hän on poissa niin elämään jää todella iso tyhjyys... hän on niin hieno ihminen<3 siis tiedän mitä käyt läpi! On kauheeta katsoa vierestä kun rakas ihminen rapistuu silmissä:(

Eilen jäi paperiin vaalenpunaista limaa :sad001 Soitin neuvolaan ja terkkarin pitää jutella lääkärin kans että miten edetään asiassa. Tarvitseeko tyhjennyslääkkeet tm, jos ei pian ala vuotamaan itsekseen.
Hyvä että kävin verikokeissa, sitä elättelisi vieläkin toiveita kun ei ole kipuja ja vuotokin olematonta...
Kiitos teille tuesta :Heartred onneksi on tämmönen ryhmä!

Mun mumma on 74v, ja tosi hyvä kuntoinen. En varmaan kestä kun alkaa loppu tulemaan vastaan.. niin ihana henkilö :Heartred mutta pakostikkin, kun ikää alkaa jo tulemaan niin voikin lähteä yllättäen kunto huononemaan.. :sad001

Nyt kun näitä syyskuisten eri ketjuja lueskellut niin kauhean paljon keskenmenoja tullut :sad001 ois kiva jos neuvolassa ois käytäntö että kaikki halukkaat saisivat käydä mittauttamassa hcg vaikka rv 5 ja 7... Tai ultra kaikille rv 6 ois aika kova kans! kun jos ei ala vuotaa itekseen niin kova pala ois saada tietää vasta np ultrassa, että kehitys ois lakannut jo ihan alkumetreillä :sorry:

Vähänkö kuumottais päästä varhaisultraan tai verikokeeseen....pitää kyllä neuvolasta yrittää jotain kinuta :confused:

Siinä että kaikki pääsisi ultraan tai verikokeeseen ei ole mitään järkeä. Itselläni on takana kaksi keskenmenoa joissa molemmissa kävin ultrassa 6+ viikoilla, näin sykkeen ja kaikki oli hyvin. Ei vuotoja eikä muuta ennen rv 10+, tokassa ei ollut mitään ja kaksi päivää ennen Seulonta ultraa ei löytynyt sykkeitä. Kohdun ulkoisessa hcg nousee vaikka raskaus on väärässä paikassa. Tähänkään en siis täysin luottaisi. On siis täysin turhaa eikä jatkosta mitään todistavaa käydä ultrassa tai verikokeessa silloin aluksi. Suuri kustannuserä jos kaikki ultrattaisiin tai otettaisiin verikokeisiin varmuuden vuoksi.
Tämä on vain tietysti mun mielipide

Voi ei miten kurjaa marsupilami :sad001 paljon voimia! :Heartred Hyvä että sait kuitenkin ajoissa tietää ja toivottavasti kaikki sujuu itsestään.

Voimia suruun myös metsätähdelle! :Heartred

Niin ja ompas hämmästyttävän monta samaa syntymäpäivää tässä ryhmässä. :)
Paljon onnea kaikille pienille synttäri sankareille!:wav

a304dc1744cc18025ead7d73c267490b

Meidän 2v <3 piti ommella samisteluvaatteet pojille hoitoon :D

Onnea muillekin tämän päivän synttäri sankareille:)

Kivat vaatteet oot ommellu niemja! :)

Voi kun kerkiäis joskus itekkin ompeleen taas. Se on vaa semmosta hommaa, että tarvisin täyden rauhan, paljon tilaa ja aikaa, että viittis alottaa jotain. :p :grin Se on vaan meidän perheessä aika mahdotonta. Aina on joku haluumassa just silloin jotain, ku yrittää itekseen jotai isompaa hommaa tehdä.

Takaisin