Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

tai oikein sateinen syksy... mutta muuten tykkään keväästä ja syksystäkin :)Äh, onpas ikävä tunne sulla! Toivotaan että on pelkkä tunne. Mä oon tuntenut aina kaikenmoista raskaana, eikä niihin oo paljoakaan ollut luottaminen. Kunnes toisin todistetaan..Mä tykkään kyllä kun Suomessa on niin erilaiset vuoden ajat. Ihanaa vaihtelua kun kesällä kuuma ja talvella kylmäainut mistä en tykkää niin on loskakelit keväällä
tai oikein sateinen syksy... mutta muuten tykkään keväästä ja syksystäkin :)
Mulla on huonot fiilikset tästä raskauden sujumisesta, kun ei yhtään tunnu siltä että olisi raskaana, vähäisetkin oireet hävinneet, mutta kaikista eniten häiritsee tunne niin kuin kohtu olisi tyhjyyttä täynnä :bag:
Ajattelinkin huomenna ehkä soittaa neuvolaan ja kysyä olisiko mahdollista saada ultralla tai verikokeella mielenrauhaa tähän asiaan..
Ja yhtään ei helpottanut mieltä kun vessareissulla jäi veriviiru paperiin :arghh: vaikka järjellä ajateltuna noin vähäinen vuoto ei tarkoita vielä yhtään mitään, mutta kun on valmiiski semmonen tunne ettei kaikki ole hyvin niin pienetkin asiat vaan lietsoo pelkoa![]()