Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ekasta oli epävarma poika olo, tyttö tuli, kahdesta seuraavasta en oikein ollu varma kumpi olo, tytöt tuli, neljäs oli hyvin vahva poika olo ja poika oli. Tästä oon taas ollu epävarma, mut nyt on kallistunut poikaan enempi, jännä nähdä perjantaina osoittautuuko oikeaksi oloksi. Mies toivos toista poikaa :)

Mulla noi olot aina menneet ristiin - tuntunut pojalta niin tullut tyttö ja toisinpäin:p. Ei olla siis koskaan selvitetty sukupuolta etukäteen. Mies kyllä arvannut sukupuolet oikein viimesien neljän kohdalla - kuulemma näkyy kokeneelle silmälle:grin..

Ja täällä kp1, uutta mahdollisuutta kohti!

Lambi höh!! Uusi kierto, uusi mahdollisuus... tärppi onnea;)
Marsupilami muutaman kerran osunut oikeaan omat fiilikset vauvan sukupuolta kohtaan:) oon kyllä niin malttamaton että mun on ollu pakko tietää sukupuoli ennen syntymää! Siis mikäli vauva on ollut semmoisessa asennossa että on paljastanut salaisuutena ;)
Että tää mun suku on ihme lisääntyjiä täynnä!!! Mun serkku on mua pari vuotta vanhempi, heillä on 5 lasta, steri tehty n vuos (klipsit laitettu niinku mullakin) sitten ja tänään se mulle soitteli kun oli plussannu pari viikkoo sitten ja pe olivat käyneet ultrassa ettekä muuten ikinä usko... ne on saamassa kaksoset streristä huolimatta :o oli jo rv 11 menossa... että semmosta sunnuntaita sitten:D tää onkin sit triplavauvavuosi meidän suvussa<3 viime vuosi oli tuplavauvavuosi kun mä ja mun sisko lisäännyttiin yhdellä;) mitkä mahtaa olla tämmösen todennäköisyys? :D

Äippäx6 mahto olla aika shokki serkulles, mutta jos tosiaan tuommosesta huolimatta tulee nii sille on tarkotus! :D mut oon jonku muunki kuullu klipseistä tulleen raskaaksi, äitillä kai katkastiin johtimet ku tuli kierukallaki raskaaksi (steri tehtiin jo 2006).

Joo-o kyllähän he olivat hiukan puulla päähän lyötyjä:D pikkusilla on tarkoitus maailmaan tulla kun näin kovin yllättävät;) saattaisi itselle tulla itku ja paniikki:D

Eikös ne klipsit voiki irrota tai vastaavaa. Eli varo vaan äippä jos napsahtaa viä sullekin ylläri tulevaisuudes. ;) Mä oon kerran pelästyny jo ihan tällä katkastulla sterillä et oonko raskaana ku kierto veny eikä mitää menkkatuntemuksia tullu. Ja vielä ku oon käyny omakannasta lukemas steritiedot niin siellä luki et se on määräaikainen, wtf?!?!! En tajuu vieläkää mitä se tarkottaa..

Mulla oli ekasta tunne et poika tulee ja näin poikauniakin, no tyttö tuli. Toisesta tytöstä ei ollu mitää fiilistä, kolmas raskaus ja ihan erilainen (kipee) raskaus niin tuumasin et pakko olla poika mutten uskonu ennen ku näin itse vauvan pallit ku synnytyspöydälle putkahti! :D Nelosesta arvasin/tiesin et tyttö ja ultra sen varmisti ja tästä vitosesta ei epäilystä pojasta ku olin niin huonovointinen ja kipee ja senki ultra varmisti. :)

Daimi oon lukenut et kroppa voi alkaa korjaamaan itseään ja luoda uuden yhteyden leikatun kohdan yli;)
En kyl ymmärrä mitä määräaikaista on sterissä? Lopullinen sen pitäis olla;) onko teidän lapsilla tulossa neuvolaa jos kysäset thlta?
Voih apua jos steri pettäis:o en halua edes ajatella sitä o.O

Äippä, mulla pitäis kyllä olla tuokin huomioituna. Mulla ei pelkästään katkaistu johtimia vaan otettiin pala pois välistä ja poltettiin päät umpeen. Mut siis se määräaikaisuus.. Pitää kyllä ottaa puheeksi asia seuraavassa neuvolassa..

Meillä on tammikuinen, heinäkuinen, lokakuinen ja 2 joulukuista. Tammikuista just luultiin vanhemmaksi, oli peleissä ja hältä kysyttiin että mitä teet joukkueessa kun pitäis olla 2007 synt eikä vanhempi.

Meillä poika vaan kasvaa, viime viikon neuvolassa oli jo n 4,5kg. Nyt vaihtuu kakkoskoon vaippaan. Toisaalta hienoa seurata kasvua, mutta tuntuu niin haikeelta että itkettää. Meidän viimeinen vauva. Mä oon niin vauvojen äiti, toki muistakin tykkään mutta nämä vastasyntyneet on niin ihania! Uhmaikäiset hieman rasittavia, meillä yks semmoinen, ja sit nämä vanhemmat taas kivoja kun voi jutella kunnolla. Murkkuikä vähän häiritsee.

Meidän 9 ja 11 v on yhteinen huone. No nuorempi on isällään ja 11 pian 12 halus tulla mun ja vauvan ja s samaan huoneeseen nukkumaan. Otti patjan lattialle. Tuntu niin mukavalta. Ei oo ihan niin teini vielä kun 14v.

Lambi höh!! Uusi kierto, uusi mahdollisuus... tärppi onnea:wink
Marsupilami muutaman kerran osunut oikeaan omat fiilikset vauvan sukupuolta kohtaan:) oon kyllä niin malttamaton että mun on ollu pakko tietää sukupuoli ennen syntymää! Siis mikäli vauva on ollut semmoisessa asennossa että on paljastanut salaisuutena :wink
Että tää mun suku on ihme lisääntyjiä täynnä!!! Mun serkku on mua pari vuotta vanhempi, heillä on 5 lasta, steri tehty n vuos (klipsit laitettu niinku mullakin) sitten ja tänään se mulle soitteli kun oli plussannu pari viikkoo sitten ja pe olivat käyneet ultrassa ettekä muuten ikinä usko... ne on saamassa kaksoset streristä huolimatta :eek: oli jo rv 11 menossa... että semmosta sunnuntaita sitten:D tää onkin sit triplavauvavuosi meidän suvussa:Heartred viime vuosi oli tuplavauvavuosi kun mä ja mun sisko lisäännyttiin yhdellä:wink mitkä mahtaa olla tämmösen todennäköisyys? :D
Wow, on se vaan elämä ihmeellistä! Ystävä just kertoi nähneensä kans jonkun dokkarin jossa nainen tuli raskaaksi jolta munasarjat poistettu.. vaikea ymmärtää joskus miten elämä toimii!
Pitäisköhän tässä laittaa klipsit jos oddsit kasvais:wink:hilarious:??

Varasin tänään jo neuvolaan aikaa. Laskettu aika on 14.9. Saanpahan ajatella olevani hieman pidemmällä kuin olen :grin 4päivää tuntuu paljolta raskausviikoissa :wink
Tein myös viimmeiset raskaustestit ja kyllä ne vaan on vahvistunut, vaikka ensin huolestuin etteikö ookkaan.. :p

Liitteet

• 20190114_085859.jpg
    20190114_085859.jpg
    232.3 KB · Katsottu: 187
Ihanaa marsupilami ku viivat vahvistuu :happy: mää haluaisin vielä digin tehä ens viikonloppuna kun tai ens viikon alussa ku viikkoja pitäis olla se 3+ :angelic: sitä odotellessa tekis mieli hakea yks liuska paketti :p

Lambi voi kökkerö ku ei vielä napannu :wtf: jospa uudesta kierrosta :rolleyes:

Ja äippä :eek::eek::eek::eek::eek::eek: mitäkä.......ihmettä??? Oliko sun siskolla mitään oireita edes? Eikö kaksosista tuu kamala pahoinvointi heti alkuun jo? :eek: missä vaiheessa se siis tajusi olevansa raskaana? :shy: voi, tulee vaan mieleen, että ne kaksoset on niin tarkoitettuja tähän maailmaan, että heillä on joku tärkeä merkitys :rolleyes:

Munkin tekis mieli hakea vielä digi, mutta ei siinä olisi mitään järkeä, ne kun on niin kalliitakin :grin tai tommonen liuska testi, olisi kiva saada kunnon leffa viivat :p mutta pidän itseni kurissa :rolleyes:

Ei kaikille tule kaksosista mitään pahoinvointeja.. :D Minä aloin kyllä oksentaa joskus rv8 ja sitä kestikin sitten rv30 asti, mutta tunnen useita äitejä, jotka eivät ole kaksosia odottaessa oksentaneet kertaakaan. :)

Rosmis mun serkku tajus vasta tossa rv 10 lopulla että missäs ne menkat on... se kun oli ajatellut että ei ne enää lapsia voi saada niin hirveesti ollu ajatellut koko menkka asiaa tai niiden uupumista :D mitään muuta oiretta mistään oo tapansa mukaan ollu joten ei varsinkaan tuplat oo mielessä käynyt;) se on niin luontainen lisääntyjä kun sem raskaudet on kuulemma ollut helppoja ja vähä oireisia ja synnytyksetkin mennyt hengitellessä<3 toivittavasti tämäkin menee totutulla kaavalla ;)
Noh pitää jakaa vauva sälät tasan kahteen osoitteeseen, veljelle ja serkulle:D ihanaa kun pääsee nuuskuttamaan 3 vauvaa syksyllä, meidän pikkunen kun ei enää oo niin pikkunen:)

Äippä toi on kyl varmaan ollut serkulles aikamoinen yllätys. :wideyed:
Mul ei oo ollut mitään tuntemuksia kumpi on tulossa. Kolmannen kohal pikkasen epäilin et ois tyttö. Sekin oli ihan vaan sen takia kun oli maha eri muotonen kuin kahes edellisessä. Poika hänkin oli. Neljännen kohal vaan aattelin et ei se voi olla muu kuin poika kun kaikki muutkin on poikia. :) Ja poikahan hänkin oli. Myö ei olla kenestäkään otettu selville kumpi on tulossa. Kiva ollut pitää jännitys loppuun asti.

Takaisin