Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jokaisen synnytyksen jälkeen ovis (ja kaikki muutkin pms) oireet vahvistunut huomattavasti! Muutaman kerran testaillut ovis oireiden ja laskennallisen oviksen mukaan niin testi viivat ovat olleet kirkkkaan punaiset :wink helppoa kun heinän teko tää meidän holtiton lisääntyminen:D
Todellakin on synnytykset vahvistaneet ovisoireita - ja niitä pms..
Tosin nyt kun ekaa kertaa testasin ovista - jonka bongasin testeillä sitten ihan kierron oikeilla päivillä, en tuntenut kipuja ollenkaan. Luulen että nää tuntemukset kuitenkin vaihtelee. En laskis tuntemuksiini juurikaan arvoa.. toivo elää (tuntui miltä tahansa).

No joo kai mun on sit uskottava, ettei oireettomuus tarkota mitään. :)
Ne kivut on ollu aina vaan niin selkeitä, että niitä ei oo voinu edes sekottaa mihinkää muihin mahan väänteisiin, niin tuntuu kummalta et miks ei välillä sit tuntuis miltään.

Mikäs tilanne lambilla? Joko jännätään toiseen testiin plussaa? :wink

Mikäs tilanne lambilla? Joko jännätään toiseen testiin plussaa? :wink
Ei vielä jännätä mitään:p, ihan liikaa aikaa vielä.. kuume kyllä nousee, mieskin päässyt hyvin "mukaan" - tai hän on siis kiitettävästi nyt messissä, ei tarvitse enää toivoa niitä vahinkolaukauksia. Se hyvä kai tässä homman kestämissä on, kerkee kaikki kyytiin:grin. Muuten vois kyllä jo tärpätä jos meinaa..jännittää onko aika jo loppu:sad001.

No höh, ei kai aika vielä loppu kuitenkaan, kun oviksenkin testeillä bongasit. :) Toivottavasti myös r-testiin tulee plussa pian. Odottavan aika on niin pitkä. :p

Kenenkäs r-testejä seuraavaks jännätään? :p
Eiks marsupilamillakin ollut mahikset tähän kiertoon? :)
Ja entä mitä Rosmikselle kuuluu? :)

Mä oon odotellut menkkoja alkavaksi maanantaista asti, kun olin ihan varman että alkaa, oli niin selvät menkka oireet ja on oikeastaan vieläkin mutta vuotoa ei ole vielä näkynyt :rolleyes: eli pienen pieni toivon pilkahdus on vielä olemassa. Maanantaina pitäisi menkkojen viimmeistään alkaa. Tänään siis kp27/25-29. Ja mun luulemasta oviksesta 9päivää.

Aika samoissa mennään :) mulla tänään kp28/26-32. Oviksesta kun ei tietoa, niin jännä odotella uutta kiertoa.:grin Oviksesta on niin helppo aina laskee millon seuraava kierto alkaa, kun mun luteaali? (kirjotetaankohan se noin :hilarious:) on tasan 13päivää.

Kattos vaan, kiertokavereita:D mullakin pitäis kk alkaa maanantaina... mun kierto on 28 päivää.

Sais jo alkaa uusi kierto jos on alkaakseen, kun alan olemaan liian toiveikas, varsinkin kun vatsan jomottelut loppuneet ja luovuin tänään siteestäkin, koska ei nyt tunnu siltä että olisi justiinsa alkamassa o_O huoh, ensin olin oviksen kaltaisten oireitten kohdatessa että ei kai, ei ihan vielä kolmatta lasta, mutta nyt kun tässä pyöritellyt asiaa mielessä niin tuntuis just sopivalta saada syksyllä vauva :rolleyes:
Mutta tuskin saadaan, koska ei ole yhtään semmonen olo että olisi tärpännyt. Kuopusta kun aloin odottamaan niin melkein viikko ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, niin oli semmonen raskas tunne alavatsalla ja kun aivasti tai yskäisi niin tuntui aina revähdys vatsalla, silloin en tiennyt olevani raskaana, mutta oli kummiskin selvä tunne että jotain siellä on :rolleyes: nyt on vaan ihan ontto olo :bored:

Marsupilami, älä vielä heitä pyyhettä kehään! Jos vaikka...;)
Toi on kyl piinaavaa aikaa kun niin toivoisi vauvaa ja päässä mitään muuta ookkaan kuin vauva ajatuksia... se sydäntä riipova kaipuu<3
Niin kovin toivon että kaikki joilla sydämessä tilaa vielä yhdelle(ja yhdelle ja yhdelle ja yhdelle....) vauvalle että semmosen saisitte alkuunsa mahdollisimman nopsaan ja helpolla<3 mulle tuli hiukan haikea olo kun Sisun pieneksi jääneitä vaatteita pakkasin pois lähtemään... iski päin näköä vauvattomuus! Onneksi syksyllä veli saa ekan lapsensa niin pääsee nuuskuttamaan sitä;)

Sais jo alkaa uusi kierto jos on alkaakseen, kun alan olemaan liian toiveikas, varsinkin kun vatsan jomottelut loppuneet ja luovuin tänään siteestäkin, koska ei nyt tunnu siltä että olisi justiinsa alkamassa o_O huoh, ensin olin oviksen kaltaisten oireitten kohdatessa että ei kai, ei ihan vielä kolmatta lasta, mutta nyt kun tässä pyöritellyt asiaa mielessä niin tuntuis just sopivalta saada syksyllä vauva :rolleyes:
Mutta tuskin saadaan, koska ei ole yhtään semmonen olo että olisi tärpännyt. Kuopusta kun aloin odottamaan niin melkein viikko ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, niin oli semmonen raskas tunne alavatsalla ja kun aivasti tai yskäisi niin tuntui aina revähdys vatsalla, silloin en tiennyt olevani raskaana, mutta oli kummiskin selvä tunne että jotain siellä on :rolleyes: nyt on vaan ihan ontto olo :bored:
Toi on kyllä piinaavaa, niin tuttuja tunteita.

Täällä nyt ehkä pikkasen toivo herännyt, mitä aiemmissa yrityskierroissa ei tässävaiheessa ollut. Juurikin se raskas tunne alavatsalla - töissä jopa vihlaili muutamaan otteeseen. Katsotaan..

Toi on kyllä piinaavaa, niin tuttuja tunteita.

Täällä nyt ehkä pikkasen toivo herännyt, mitä aiemmissa yrityskierroissa ei tässävaiheessa ollut. Juurikin se raskas tunne alavatsalla - töissä jopa vihlaili muutamaan otteeseen. Katsotaan..
Voi kumpa olisi tärpännyt! :smiley-angelic001 kuulostaa ainakin lupaavalta, täällä ollaan jännityksessä mukana :wink

Minä hätäisenä testailu höperönä tietysti tuhlasin jo aamulla yhden testin :facepalm: poltteli niin sormia että pakko katsoa tulisko siihen mitään.. noh puoli tuntia sillä kiusasin itseäni ja välillä olin jotain näkeväni ja sit taas en ja... varmaan viivan paikka mikä välillä pisti silmään.
Laitan tähän teillekin kuvan mun epätoivoisesta testauksesta niin sanotte suoraan että onko se ihan vitivalkoinen :bag:
20190105_093324.jpg

Ihan kuin siellä joku varjo olisi :nailbiting: jospa se vahvistuisi ihan oikeaksi viivaksi!

Ihan kuin siellä joku varjo olisi :nailbiting: jospa se vahvistuisi ihan oikeaksi viivaksi!
Mäki oon jonkun semmosen näkeväni, mutta ei saa kyllä selvää onko se vaan viivan paikka :think005 pakkoko näillä itseänsä kiusata, vaikka olo on semmonen että jos pitäis lyödä vetoa että onko raskaana vai ei niin veikkaisin että ei :smiley-ashamed008 mutta toivoa on vielä hitusen :smug: kun vaan malttais odottaa vastausta tähän asiaan :rolleyes:

Mullakin vähän toivo herää, vaikka menkkajomoja on ollutki pari päivää. Höpsähtäneenä hain eilen paketin testejäkin kaupasta, kun tuhlasin viimesen varalla oleen toissapäivänä. Jännä miten se pää pehmenee aina, kun on pienikin mahdollisus raskauteen. :D

Niin ja en kyllä marsupilamin testissä nää toista viivaa, mutta mulla ei oo koskaan viivalaseja ollutkaan. Joten toivottavasti parinpäivän päästä näkyis jo jotain. :wink

Muokattu viimeksi:
Mullakin vähän toivo herää, vaikka menkkajomoja on ollutki pari päivää. Höpsähtäneenä hain eilen paketin testejäkin kaupasta, kun tuhlasin viimesen varalla oleen toissapäivänä. Jännä miten se pää pehmenee aina, kun on pienikin mahdollisus raskauteen. :D
On se jännä tämä naisen mieli! Kiva kuulla että en ole ainut höpsähtänyt :joyful: täälläpä onkin nyt sitten useamalla jännät päivät menossa :)

Tuli tästä testailusta mieleen, kuinka olisi helppoa olla tommonen kylmän rauhallinen putki aivo mies, niin kun mun oma joka viimme raskaudessa kun sain testiin perjantaina ihan haalean viivan niin mies sitten että "testaat seuraavan kerran keskiviikkona, niin mä ainakin tekisin". Siis mitä! No en todellakaan totellut vaan tein testejä joka päivä sinne keskiviikkoon asti ja oli kiva nähdä se kuinka viiva vahvistui päivä päivältä :rolleyes:

Marsupilami ai kauhee kuinka huvittavaa... Testaa seuraavan kerran keskiviikkona :hilarious::hilarious: kusen housuun! T. Testasin just samanlaisen valkosen ehkä kääntämällä ja vääntämällä näkyvän viivan paikan tänään ja dpo vissiin 9-10 :rolleyes:

Täälläkin piinapäivät parhaillaan ja alas tulin Pilvilinnoista niin että rämähti :sorry: eli sunnuntaina kp 29/30 (normisti ollu 28-30) ja dpo ois sunnuntaina 10-11.... Aiemmin mulla on näkynyt selvä haamu dpo 10 ja nyt ei mitään .. tosin testin tein ilta päivällä 2,5h pidätyksen jälkeen :grin koska silloin sain testejä :hilarious:
Niin ja tuntemusten mukaan jos menisin niin nyt ois jo dpo:t pidemmällä ja niiden mukaan on talletetut tehty.....nooooooo tikkuun tuli plussa pari päivää myöhemmin ja sen plussan tiimoilta oikeastaan ei ihmeemmin mahiksia raskauteen edes ole :banghead:

Oireet: ei mitään muuta kun tolkuttomia väsymys kohtauksia (öiden jälkeen jolloin unta vaan n.5h :grin) ja juilii ovismaisesti ala mahaa ....eli menkkoja odotellessa :sorry: testaan silti huomenna tai maanantaina viimeistään jos ei punaista näy :p:pompus:

Niin ja Vilma on kyllä ihan nätti nimi eikä mullekkaan ekana tuu koulun wilma mieleen :happy:

Niin joo rfsu n testejä haukutaan niin paljon ja muistaakseni oon itekki ne joskus huonoiksi todennut niin ostin niitäkin ihan tiede mielessä :hilarious: ja jonku sortin viivan paikan/super hailuranhan se anto ja pc ihan valkoinen paitsi jos käänsi ja käänsi niin ihan vaalea viivan paikka hyvässä valossa näkyi :bored:
Ja nyt kun mä väsyneenä tuijotan marsupilamin testiä niin aivan ku siinä sittenki näkyis hailura viiva ..:pompus:

Mulla kans sunnuntaina, jos mun epäilykset oviksesta pitäisi paikkansa niin olisi dpo11. Kuopuksesta sain sen haalean viivan muistaakseni dpo9, eli aika epätoivoiselta vaikuttaa nyt. (Kuvan testi tehty oletetusti dpo10)
Maanantaina ajattelin tehdä uuden testin ellei menkat ala :rolleyes:
Mullakin rfsun testejä vaikka oon ne kans huonoksi joskus todennut :grin

Marsupilami, minäkään en nää tossa sun testissä valitettavasti mitään mutta jospa se plussaksi muuttuis;)
Rfsun testit on kyl ihan kökköjä! Näyttävät ihan mitä sattuu...
Ens viikolla se taas alkais... Arki! Ma-Pe meneekin mukavasti paikasta A, paikkaan B juostessa... ihana kamala arki:)

Takaisin