Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sanokaa jos teitä häirihtee ku kirjotan tänne...sitä miettinyt et vihtinkö häiritä..miten äippä pojunkaa menee...ihana nimi sisu
kovasti jaksamista sinne teille!

Todellakaan häiritse! Sitä vartenhan täällä ollaan!Sanokaa jos teitä häirihtee ku kirjotan tänne...sitä miettinyt et vihtinkö häiritä.
!Ihana, nyt se on tollanen keskivertovauvan kokoinenÄippä, meillä kasvetaan vähän nopeempaa tahtia, eikös meidän pojat ollu jossain kohtaa saman kokosia? Meidän poju tällä hetkellä 3,8kg ja 50cm![]()
! Mitenkäs letkuhommat etenee, alkaako kotiutuminen jo olla puheissa?Ihana, nyt se on tollanen keskivertovauvan kokoinen! Mitenkäs letkuhommat etenee, alkaako kotiutuminen jo olla puheissa?
Ei se uusi vauva auta kuumeeseen nimimerkillä 12 lasta ja krooninen vauvakuume jatkuu:)Emmielle toipumista ja toivottavasti loppu perhe säästyy!!
Pikkuvarpaat miten siellä teidän pienin voi? Entäs sinä?
Miehen kaa keskusteltu ja kyl me sinne leikkuriin mennään... onhan meillä kuitenkin jo 6 aivan ihanaa tervettä lasta
Nyt vaan keskitytään kasvattamaan näistä kelpo kansalaisia ja nautitaan aikanaan toisistamme ilman jatkuvaa vauva-arki/raskaus rumbaa...
kuten sanottu mun synnytys/vauva kuumeeseen tuskin auttaa edes se 7 vauva (tai 8,9jnejne)!
Aikansa kutakin ja kohti uusia koitoksia![]()
onko teillä hoitavassa sairaalassa omaa psykologia, jonka kanssa pystyisi samalla varaamaan ajan ja juttelemaan asioista kun poika on osastolla? Vai oletteko kotona ja käytte kontrolleissa? Varmasti tosi kuluttava tilanne, mutta pura vain tänne, me kuunnellaan ja tsempataan
mietit vain onko parempi jaksaa näin kun nyt on tilanne miehen kanssa, vai jaksatko käydä läpi muutosta ja mahdollista eroprosessia :)
keskiviikkona neuvolalääkäri :) jännittää mitä siellä sanotaan, kun vauva tuntuu olevan tosi alhaalla nyt jo
haluaa neljä lasta mutta nyt yhtäkkiä ei tiiä että koska se neljäs.... Vaikka Minä olin vihajassu et jätän pillerit pois joulun jälkeen kun ne loppuu eikä hän sitten siihen mitään ku hymisi vaan
eiks se oo ihan selvä myöntyminen?
ja aion niistä pillereisti tietty miehellekki siis sanoa, mutta nyt vaan epäilyttää että se torppaakin koko ajatuksen