Suurperhe kuumeilijat

Jännää jännää, koska meinaat Lambi testata? :)

Täällä on nyt ollutkin hieno plussa aalto käynnissä. :happy:

Vitsit kun itsekkin pääsis testaamaan. :p:grin Vaan aika turha toivo, koska meillä nää varmat päivät + keskeytetty toimii niin hyvi ehkäsynä. En ymmärrä miks olen edes kokeillut, jos jonkinmoista hormonaalista ehkäisyä kun nänkin toimii hyvin, eikä noi hormonaaliset ehkäsyt ole edes koskaan sopinut mulle.
 
Negaaa…:meh:. No, saipa hetken haaveilla. Ehkä menkat vaan on kovin myöhässä ja olot siksi niin etovat. Ei olis eka kerta:wacky:. olis kyllä mieluusti ratsastanut siinä plussa-aallossa..

Nuppunen, meillä samat "ehkäisyt", ollut jo 21vuotta:grin. Pari hutia vaan tullut koko aikana, joista toinen nyt 4v. Toinen meni kesken. Varmoihin päiviin ei tosin mies enää luota:wink, harmi mulle, olis paljon kivempi odottaa sitä vahinkoa..

Täytyy alkaa oikeesti keskustella asiasta, kuume on valtaisa ja odotteluvuodet loppuu kesken. Ukon perusteluna myöntymättömyydelle on se että sitten tulee taas uusi kuume 43 vuotiaana ja sitten 45 vuotiaana jne..:shifty: Enkä voi varmaksi sanoa etteikö niin olisikin. Harkitsen jo jonkinlaisen kirjallisen sopimuksen tekoa VIIMEISEN lapsen kohdalle. Steriin ei meistä kumpikaan halua, itse en koska en koe että se joka haluaa lapsia joutuisi leikkuriin, mies taas ei vaan halua "kastroitavaksi":grin. Vähän sama muidenkin ehkäisyjuttujen kanssa- ja kun on ilman niin se toivo saa aina liekkiä alleen - ties kuinka pitkään?
Tää on tosi vaikea aihe, välillä sitä on ihan sujut tilanteen kanssa ja näkee niitä hyviä puolia siinä ettei vauvoja enää ole (mä haluaisin mm pari hevosta meille), välillä taas näkee kaiken mahdollisena vauvan kera:p. Voi kumpa tähän olisi jokin nappi jolla asia ratkeisi:rolleyes:. Lapset on niin kertakaikkisen mahtavia, isot, pienet ja tosi pienet:Heartred.
 
Höh negalle lambi, mutta muuten oli pakko tykätä tekstistäsi. Niin paljon samoja ajatuksia. Varsinkin tuo että välillä olen myös ihan sujut asian kanssa ja mietin että mitä mahdollisuuksia avautuu, kun lapset on isompia. Olen tosi iloinen tästä nelikosta :happy::Heartredmutta haaveilen silti varmaan loppuelämäni villistä tusinasta. :p:wacky: Lapset on tosiaan se paras asia tässä elämässä :love7
 
Onnea Huli hyvistä ultrakuulumisista!

Zeni tsemppiä pahoinvoinnin kans! Mä oon kyllä pelottavan oireeton. Väsymys tässä vaan. Tosin mulla mahtuu yhden käden sormiin ne kerrat kun oon 3 raskaudessa oksentanu että samaa sarjaa tämä...

Miten äippä ristiäiset meni? Sä kyllä osaat kuudennen lapsen jo ruokkia ja hoitaa ilman neuvoja..;D

Lapset on tosiaanki parasta elämässä! :Heartred Ollaan onnekkaita kun meille on niitä suotu ja suodaan! :Heartred
 
Lambi, höh! :sad001
Pötti ei se oireettomuus merkkaa etteikö masussa ois kaikki hyvin:wink mulla raskaudet ollu joko oireettomia tai hyvin vähä oireisia:wink
Ristiäiset meni ihan kivasti! Kaikki siivous/leipominen + perus kodin pyöritys vetäs vaan tästä mammasta mehut veks että ei tännekään jaksanut/kerinnyt enää kirjoittelemaan :D
Tyttö oli kyl niin hyvällä käytöksellä koko juhlan ajan ja hysteria hepulit iski vasta kun vikat vieraat lähti ja yritettiin miehen kaa järkätä kämppää kuntoon (ristiäiset oli siis kotona)! Ukkeli oli kans kyl ihana, nukku vaan eikä sitä jaksanut kiinnostaa vaikka oli kierto palkintona. Vasta illalla iski äiti mieli ja vaan mun syli kelpas, mieluiten niin että oli korva rintaa vasten... tuttua rytmiä piti siis kuunnella pitkälle iltaan:Heartred
Pojasta tuli Sisu Eino Simeon:Heartred
Mieskin lähti sit tänään 3 viikon jälkeen töihin... apua!!! :eek:
Ps jos ootte Sipoon huudeilla tulkaa kahville! Ois paljon herkkuja tarjolla :p se siitä painon pudotuksesta:wink
 
Onnea hienosta nimestä Sisulle! Tsemppiä uudenlaisen arkikuvion pyörittämiseen äipälle!
Oliko sulla kuskattavia lapsia siinä, vai saitko niihin hommiin apuja?

Ukkokultani lämpeni, tai taipui, tai luovutti? Kirjallinen sopimus tulossa:grin!!!!! Jiiiihaaaa, ehkä siis kuitenkin vielä onnistuisi vihoviimeinen..:excited001 yritän pysyä pöksyissäni. Jos Luoja suo ja mies pysyy kannassaan, niin ens vuonna vois olla se viimonen meikäläinen täällä!
 
Lambi, aivan mahtavaa että mies näyttää vihreää valoa:)
Esikoinen kulkee yksin (kaverin kanssa) kouluun ja to/pe pitää 2saada kerhoon kuljetettua/haetttua. Muuten ei oo kuin puisto/neuvola/kauppa rullauksia... liikun siis rattailla jos vaan mahdollista:wink
Olihan taas päivä! Vielä 1 ilta ja sit mies 2 päivää kotona... jaksaa jaksaa:wink
Pirskatti kun edes tänne kerkiä:p
 
Kellä täällä on seuraavana la?

Olikohan seuraavaksi Metsätähti, sitten sinä ja olisko sitten ollut Mamaminion :think005 Jos tulkitsin listaa oikein.

Täällä olot ei toistaiseksi ole pahentunut, edelleen kuvottaa ja ällöttää ja yrjö lentää vain aamuisin. Hoikka en ole ollut enää ensimmäisen lapsen jälkeen, mutta maha näyttää turvotuksen takia vieläkin isommalta!
 
Mahtavaa Lambi! Onnea!

Täällä 6+1 eikä edelleenkää oireita. Neuvola on 8.11 ja sielä ultrataan, ei auta ku odottaa. Mutta naiset, MÄ PÄÄSIN KOULUUN! Ellei terveystarkastukses tuu mitää ihmeellistä. Oon aiva fiiliksis!
 
Onnittelut niemja!!!
Näin se menee, hyvät uutiset kasaantuu! alkaisko se siis virallisesti ens syksynä? Eli siis siirrettynä sitten ehkä 2020? vai kuinka kauan sitä alottamista voi siirtää?
Meillä ukkokulta siirsi samaisen koulun kursseja(tai siis valmistumista) eteenpäin aikanaan isyysloman takia, nihkeetä oli, mutta onnistui kun vähän kiristi..:wacky:
 
Koulu alkais tammikuus, selvitän nyt koululta että aloitanko sen ja jään vuoden tauolle jos sais jotain kursseja tehtyä äitiyslomalla, vai aloitanko sitten äitiysloman jälkeen koulun. Yhdeltä kuulin että koulu suhtautuu hyvin raskauksiin mutta eihän tuo kuulosta hyvältä :D mut katsotaan.
 
Kiva että äipän kotona ristiäiset sujui hyvin ja poika sai kyllä komean nimen! :)

Lambilla mahtavia uutisia! :Heartred miten ihmeessä sait miehen ylipuhuttua? :woot: vai mahtaako miehelläkin kuume pukata, ei vaan halua kuitenkaan myöntää :wink

Onnittelut niemjalle koulupaikasta! :)

Ja tsemppiä raskaana oleville oireisiin ja niiden puuttumiseen, onneksi jokainen raskaus on omanlaisensa :smiley-angelic003
 
Onnea kaikille plussista ja tarrasukkia matkaan :) Tsemppiä kaikille omituisten oireiden kanssa tai niiden puutteeseen.

Onnea ja plussatuulia niitä tarvitseville!

Niemjalle onnea koulupaikasta!

Hienoja asioita paljon pieneen aikaan :)

Meillä keskustelu neljännestä etenee. Kissa on nostettu pöydälle ja hei - mies ei oo sanonu EI. Hän vain tiedusteli, että viiraako [emoji23]
 
Lambilla mahtavia uutisia! :Heartred miten ihmeessä sait miehen ylipuhuttua? :woot: vai mahtaako miehelläkin kuume pukata, ei vaan halua kuitenkaan myöntää :wink
Ei TODELLAKAAN pukkaa kuumetta hänellä:hilarious:..kyllä tää on puhtaasti mun mieliksi tehty myönnytys:shy:. Luulen että oikeesti teen jonkin lupauksen paperile siitä että tämän jälkeen en enää vauvoja "vaadi". Steriin hän ei mua vaadi, eikä itse edelleenkään mene, eli sitten vaiennan vaan mun sisäisen kuumeen muilla keinoin, alan työstää nyt sitä puolta jo ajoissa:grin.
Me ollaan oltu niin pitkään jo yhdessä ja koettu aika monenmoista, tää on jotenkin osa meidän dynamiikkaa:grin. Pyritään siihen että molemmat saa haluamansa, lopulta. Toki lapsen kohdalla se on loppupeleissä yhteinen asia, mutta silti mä sitoudun 99% es hoitamaan vauvan ekat vuodet. Miehellä ei minkäänlaista hoivaviettiä, hän ei tykkää vauvoista:confused005. Se ehkä häntä enimmäkseen aina kauhistuttaakin, että jos mulle tapahtuisi jotain ja hän jäisi yksin vastuuseen lapsista. Velvollisuudentuntoa on kyllä vaikka muille jakaa, sellanen järkkymätön kallio tässä kaiken hässäkän keskellä. Laskut maksaa, koneet korjaa ja rakentaa sitten senkin edestä. Ja rakastaa mua tälläisenä, vauvakuumeineen kaikkineen:shy:.
Mua taas ei yhtään haittaa olla yksin hoitovastuussa pikkuisista, ihan hyvin se homma jo liukuu eteenpäin. Isot sisarukset on iso apu myös mulle, on niitä hätäsylejä kaaoshetkille. Ukkokulta hoitaa puolestaan es teinien ongelmat, on kun luotu siihen hommaan. Vauvavuosi on aina raskas, täällä ainakin aina kriisinpaikka, siihenkin onneksi aikaa valmistautua.. josko nyt ensin katsotaan onko sitä enää odotettavissa.:rolleyes:

Että älkää luovuttako siskot! Kuumeelle voi sitkeällä työllä saada vastakaikua:happy:!!!
Plussapuhuria joka suuntaan puhallellen..
 
Takaisin
Top