Negaaa…

. No, saipa hetken haaveilla. Ehkä menkat vaan on kovin myöhässä ja olot siksi niin etovat. Ei olis eka kerta

. olis kyllä mieluusti ratsastanut siinä plussa-aallossa..
Nuppunen, meillä samat "ehkäisyt", ollut jo 21vuotta

. Pari hutia vaan tullut koko aikana, joista toinen nyt 4v. Toinen meni kesken. Varmoihin päiviin ei tosin mies enää luota

, harmi mulle, olis paljon kivempi odottaa sitä vahinkoa..
Täytyy alkaa oikeesti keskustella asiasta, kuume on valtaisa ja odotteluvuodet loppuu kesken. Ukon perusteluna myöntymättömyydelle on se että sitten tulee taas uusi kuume 43 vuotiaana ja sitten 45 vuotiaana jne..

Enkä voi varmaksi sanoa etteikö niin olisikin. Harkitsen jo jonkinlaisen kirjallisen sopimuksen tekoa VIIMEISEN lapsen kohdalle. Steriin ei meistä kumpikaan halua, itse en koska en koe että se joka haluaa lapsia joutuisi leikkuriin, mies taas ei vaan halua "kastroitavaksi"

. Vähän sama muidenkin ehkäisyjuttujen kanssa- ja kun on ilman niin se toivo saa aina liekkiä alleen - ties kuinka pitkään?
Tää on tosi vaikea aihe, välillä sitä on ihan sujut tilanteen kanssa ja näkee niitä hyviä puolia siinä ettei vauvoja enää ole (mä haluaisin mm pari hevosta meille), välillä taas näkee kaiken mahdollisena vauvan kera

. Voi kumpa tähän olisi jokin nappi jolla asia ratkeisi

. Lapset on niin kertakaikkisen mahtavia, isot, pienet ja tosi pienet

.