Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niemja kirjotteletko tuolla toisessa ketjussa eri nimimerkillä? Aattelin vaan kun sama testikuva on toisella nimimerkillä siellä, etten harhoja nää...

Huli kirjoitan :D ku pari tuttua tuntuu kyyläävän foorumia nii aattelin tehdä aktiiviseen yrityskirjottamiseen toisen nickin etten heti jää kiinni :D
Kun kuopuksesta plussates monet tuli onnitteleen keille en edes ollu puhu asiasta, olivat tunnistaneet mun nickin. Nyt puhun tällä vaan täs ryhmäs ja kuopuksen ryhmäs.

19cc2011b57cb276b09050fd507b54e2

Eiköhän tämä selvä oo <3 nyt sit pähkäilen kummalla nickillä meen la ryhmään :D

Vau niemja upeasti vahvistuneet viivat:) onnea<3
Mahtava juttu, oon saanut napattua jonkun pirun flunssan:( kurkku kun kaktuksen nielly ja pirun huono olla... toivittavasti en tartuta sisua tai muutakaan S-ryhmällisiä... (siis lapsia)

Onnea niemja! :)

Äipälle pikaista paranemista:)

Mie ootan kun kuuta nousevaa ens keskiviikon ekaa neuvolaa, jossa myös ultralla kurkataan pikku kaveria...toivottavasti tulis hyviä uutisia( rupee jo vähä jännittää)

Voi että miten ihania raskautumisuutisia! Kovasti tsemppiä kaikille odottajille ja saavitolkulla sitä liimaa ihmisaluille.

Nyt on muuten niemja satavarmaa että saat myös sen koulupaikan:grin! Hyvät asiat kun tuppaa tulemaan ryppäissä..
Mäkin haluan olla raskaana..:wacky:..hassua miten vauvakuumeissaan sitä jaksaa toivoa vahinkoa joka kuukausi:shy:.

Oikein paljon onnea Niemja ja Pötti plussista. :Heartred
Ihmiset osaa olla kyl ajattelemattomia välillä. Ja ikävä kyllä lähi sukulaiset varsinkin. Mie kun rupesin oottamaan neljättä niin hirveän moni lähi sukulainen ei ees onnitellut. Ihmettelivät vaan et kuinka paljon viel meinataan tehdä. Useampi niistä kuitenkin tiesi että mulla oli todettu joulukuussa 2016 keskeytynyt keskenmeno. Tuntemattomat ja puoli tutut sen sijaan onnittelivat ja vaikuttivat että oli ihan aidosti iloisia min raskaudesta. Nyt on useampi sukulainen jo kysynyt et ettekai enempää tee.

Paranemisia äippä! Ihana toi S-ryhmä..:D Meillä esikoinen kuumeilee toista päivää...

Kommee plussa niemja! :Heartred toivottavasti me saatais ne kesäkuiset.. :) Mulla on jostain syystä todella vahva fiilis et tää ei pääty hyvin... toivottavasti on vaan pelko eikä aavistus...

Kiitos Emmielle! <3

Ihania uutisia täällä:love017 onnea plussista niemja ja pötti:Heartred mitenkäs niemja tuon plussan myötä menee jatkot?

Me oltiin tosiaan viime viikko flunssassa, ensin lapset ja sitten me aikuiset.

Mulla on ihan kauhee pesänrakennus käynnissä:grin suurin osa joululahjoista on jo hommattuna ja kovasti joulua tekee mieli laitella. Olin tilannut ihanat jouluverhot hobby hallista, mutta sainkin väärät joten palautukseen menee :confused: muuten olisin iskeny ne jo ikkunaan :grin Mites muilla?

Kiitos Metsätähti! <3

Mää oon sitten taas ihan kauhuissani ku kaupoissa on jo joulusuklaita.. :D oon kyllä jouluihminen mut ei näin aikasin..:D

Kiitoksia kaikille <3 en kans viäkää usko todeksi, mietin koska varais neuvolan ku se ultra samalla, mut viikot pitäis olla 8-9 eli menis kuukauden päähän. Esikoisen nla on 22.10 nii varaan samalla oman. :)

Lambi mäki toivon! Pakko saada, hankala mennä kuntokokeita suorittamaan raskaana :D 13pv tuloksiin. Jos en pääse niin koitan helmikuus päästä pääsykokeisiin, tän kuun kokeet joudun missata kun en saa vapaata töistä, tai se on kesken yövuoroputken nii ei onnistu.

Ja toivottavasti vahinko käy lambi;) meilläki oli vaan kahdesti ehkäisemätöntä seksiä.

Pötti24 toivottavasti ei ole enne. Mulla oli sama fiilis ekasta raskaudesta ja se päättyi kkm.

Huli tsempit neuvolan odotteluun! Onko vielä paljo oireita?

Mulla ei vielä oo alkanu jouluhuuma, edes lahjat ei oo mietittynä. Ehkä tämä tästä.

Ei oo oireita oikeestaan, väsymys ja palelu, mitkä on vähän helpottanu, kun kilppari lääkityksen aloitin viime viikolla. Mut mulla on kaikki raskaudet ollu hyvin oireettomia, niin sinällään tää ei ole uutta:)

Kääk! Niemja ei ainakaan nyt parantanu mun vauhkoa mieltä. :D Mulla on 3 raskautta joista tullu 3 vauvaa et km ja muut ois uusi asia meikäläiselle... Sitä varten mää varmaan vauhkona olenkin että voiko neljäs kertakin tuoda vauvan... kolmosesta alkoi 5+ vuoto josta neuvola meinas että olis ollu kaks joista toinen ei jaksanu mutta tätä ei ole mihinkään papereihin merkattu...

Kiitti daimi! :Heartred

Pötti mulla on ollu kaksi keskenmenoa ja yksi kohdun ulkoinen. Kaikista on tullut aavistus että pitäs mennä näytille/kuunteluttaa sydänäänet. Mutta mulla on myös 4 onnistunutta raskautta joista kolmen alussa olen ollut todella epävarma. Esikoisen aikaan ei osannut pelätä.

Onnea plussista!

Onnea Pötti ja Niemja!

Mä oon ollu epävarma joka raskaudessa. En osannut aavistaa kkm viime syksynä.
Alkuaikoina niin raastavaa kun tietää että km sattuu mutta ei oikein auta kuin odottaa. Loppujen lopuksi aika mene nopsasti vaikkei siltä tunnu noilla viikoilla. Pidän peukkuja että molemmilla kaikki kunnossa!!!

Takaisin