Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

kolmannen la on 3.12. Tokan ja kolmannen ikäeroksi tulee 2v4kk mikä tuntuu ihan sopivalta, kun nämä ”isommat” on vaipattomia ja syövät itse jne

Meilläkin on vasta kaksi lasta, ikäeroa on 1v7kkkolmannen la on 3.12. Tokan ja kolmannen ikäeroksi tulee 2v4kk mikä tuntuu ihan sopivalta, kun nämä ”isommat” on vaipattomia ja syövät itse jne
en osaa vielä vastata kysymykseen mikä muutti eniten, mutta tähän mennessä toisen lapsen syntymä muutti eniten. Siinä piti kahden pienen kanssa opetella uusi arki ja ekaan puoleen vuoteen ei nukuttu yhtäaikaa päikkäreitä ja oma aika jäi tosi vähäiseksi. Katsotaan millainen tyyppi tämä kolmas on, toivottavasti yhtä helppo kuin esikko
Ihana pieni nyytti siellä äippä
Deb, oletko saanut keskusteltua lääkärin kanssa teidän pikkumiehen tilasta? Itse olen nähnyt omassa työssäni BPD :tä ja pari on ollut vaikea-asteista. Yleensä heillä on mennyt sinne lähelle laskettua aikaa, että on päästy purkamaan lisähapesta ja siitä pikkuvirtauksesta pois. Kortisonilla on aika hyvä vaste ja aika kypsyttää lasta ja keuhkoja :) kovasti jaksamista sairaala-arkeen![]()
! Upeeta että teidän minimies on noin hyvin kehittymässä kohti kotiutumista, siitä teillä alkaa sitten uudenlainen arki taas
, nauti nyt vaan joka hetkestä!
Mulla ei oo tullu surua et lapset on tässä. :)