Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun elämä muuttui eniten ekasta lapsesta. Sitä ennen baareissa oli kiva hypätä ja muutenkin olla vapaa.
Nyt ei baarit enää kiinnosta eikä oma aika niin tärkeää vaan lapset vie voiton mennen tullen.

En tiedä mutta luulen etten koe haikeutta enää tämän raskauden jälkeen. Ikää pian 42 et ehkä on sitten hyvä näin. Sitten olen saanut jo viisi lasta. Se on paljon kun 23 vuotiaaksi en missään nimessä halunnu lapsia.

Apua, mä oon ekaa päivää töissä perhevapaiden jälkeen :nailbiting: nyt just ruokiksella, ja täytyy kyllä sanoa, että ihanaa syödä rauhassa! Kukaan ei kaada maitoja pitkin lattioita, vedä raivareita siitä ettei saanut pinkkiä haarukkaa tai sneppaa makaroneja kattoon (tai jos noin tekee, niin mun ei tarvi reagoida siihen :hilarious:).

Heippa. Mie oon lukenut teijän juttuja jo pidemmän aikaa. Mutta nyt vasta uskaltaudun kirjoittamaan. Multa löytyy neljä poikaa ennestää -3/11, -8/12, 1/16 ja 1/18 mutta haaveilen/kuumeilen vielä yhdestä. Mies ei vaan ole vielä lämmennyt ajatukselle.
Huhtikuussa mulle laitettiin kuparikierukka kun kävin jälkitarkastuksessa. Silloin oli tunne että nämä lapset riittää mutta kesän aikana oma mieli muuttuikin. Vielä kun saisin miehen mielen muuttumaan.

Mua pelottaa pelkkä ajatus töihin paluusta o.O
Ajatelkaa sit kun Sisu on 3v ja mulla töihin paluu on ajankohtaista niin oon ollu kotona 10 vuotta:o eihän siellä enää mitään osaa tehdä:/

Mulla ois työhön paluu tammikuun loppu puolella. Tällä hetkellä on vähän sekavat ajatukset sinne paluusta. Toisaalta en haluaisi ollenkaan vielä mennä mutta sit taas toisaalta on kiva päästä kotoonta pois. Alan sit tekee kyl vaan 3 päivästä viikkoa. Niin ei onneks täyttä viikkoa tarvi heti alkaa.

Mä taas kuulun niihin jotka teki töitä äitiyslomillaki, psyyke vaati sen et pysyin järjissäni.

Täälä vauvakuume on valtava! Keskiviikkona pitäis menkkojen alkaa, ja tunne on että alkaa. Ahdistaa. Koulutuloksiin on 16 päivää. Seki ahdistaa jos en pääsekkää. Ugh.

352ebec24a6ff99f293c11f575e642ee

Täälä testattu tämmönen! Haen lisää testiä.

Niemja mahtavaa! Aivan selkeä haamulainen kurkkii siellä:) varovaisesti onnittelen ja mahdoton määrä vauvaliimaa mukaan<3

Onnea Niemja!

Mulla alko menkat, pikkusen masistaa. Nyt pysyn poissa täältä :'( sorry <3

Twisted... Voih sinnuu! Minäkään mitään kuumeile mut täällä roikun kun se suurperheen äidit on niin hiljainen palsta... sanokaa sit kun haluutte et poistun;)
Sinulla twisted on sentään kuume, vaikka mies (ainakin toisteiseksi) eri mieltä...

Katoin eilen duudsonit tuli taloon ja siinä oli perhe jossa oli 11 lasta ja uusi tulossa. Niin samaistuin siihen perheeseen! Tuli paha mieli sen äidin puolesta kun sitä selkeästi harmitti lähipiirin ja vieraitten reaktiot perheen kokoa kohtaan... en ymmärrä miksi ihmisten pitää olla niin julmia? Eikö lapsi ole siunaus ja elämän tarkoitus? Suurin onni ja rakkaus jonka ihminen elonsa aikana kohtaa?

Koitin tässä laittaa teille kuvaa mutta kun en oo vissiin mikään tekniikan ihme..:DD

Tämän aamun testi tulos digillä "raskaana 1-2" ja selvä plussa myös apteekin puikkoon. :) VIHDOIN! Toivottavasti on liimaa mukana pienellä! <3

Mä katoin kans äippä noita Duudsoneita eilen. Samoja tunteita ja ajatuksia heräs. Miten joillakin ihmisillä onkaan omasta mielestään oikeus arvostella toisten valintoja. Ja nimenomaan lapset on siunaus! Ei pysty ymmärtämään...

Varovaisesti onnea molemmille, liimaa kovasti mukaan:)

Mulla olis menkkojen alkupäivä huomenna. Pelottaa ja jännittää ihan hirveesti..
Kiitos Huli! :)

Pötti voi vitsi! aivan mahtavaa:) varovaiset onnittelut sullekin ja samoista liimaa sinullekin kuin niemjalle;) ihanaa kun täällä pukkaa plussa aaltoa... toivutaan että se imaisis kaikki haluavat matkaansa ja lisää positiivisuutta ketjuun;)

Kiitoksia, pc tosi heikko vielä että en kovin hurraile, tänään pitäis menkkojen alkaa jos alkaa. Mutta katotaan miten käy!

Twisted pahoittelut :(

Pötti24 onnea kanssa!<3 Itte en uskalla vielä digiä tehdä, apteekin oman haen huomiselle.

Tuosta lapsiluvusta, en kans ymmärrä päivittelyä. Mitä se kellekkää kuuluu miten paljo kukaki tekee lapsia, ihana vain että toisille suodaan paljo jos ne kerta on haluttuja! Eri asia on jos uskonnon takia henkeä uhaten lisäännytään vasten tahtoa.

Takaisin