Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
M-inski miten voikaan teidän vauva olla jo noin ”iso” :o niin se aika juoksee!
Dep ihania nämä minimiehet;) mitenkä teillä voidaan? Onko teillä vielä tietoa koska pääsette kotio vai Ootteko päässy jo?:)

Innolla odottavat meitä kotiin:) heidän piti eilen tulla käymään mut Siirillä oli niin huono päivä että siiitä tullu mitään :( vielä pitäis bilit ja paino tsekkaa ja sit me päästään kotiin:)

Oi, ihanaa vauvan tuoksuista arkea teille äippä:)

Mulla siis viiva vahvistui ja toukokuun loppuun menis laskettu. Oloja ei kummenpia oo, ihan kuin raskaana oliskaan. No eka neuvola varattu puoliväliin lokakuuta ja siellä ultralla kurkataan sit pikkusta, jospa sitä sit uskos:)

Meille eka:) muilla on tammikuussa ja heinä-elokuun vaihteessa synttärit:)

Meillä on tammikuinen, maaliskuinen, huhtikuinen ja lokakuinen. Miehen kanssa ollaan synnytty marraskuussa niin meilläkin on aika tiuhaan kakkua talvella ;) kesä on ainut aika kun kellään ei ole juhlia.

Äippä, ei olla päästy kotiin, eikä voi vielä sellasta edes miettiä. Ollaan teholla edelleen, kun poika ei meinaa päästä happiviiksistä eroon. Nyt diagnoosi on luultsvasti vaikea BPD, kun yli 36+0 ei pärjää ilman lisähappea. Kortisonit on alotettu, toivottavasti ne auttsis nyt.

Onhan tää tosi raskasta, mun pitäis herätä yöllä imettää eikä pumppaa.. mun pitäis voida ottaa oma vauva syliin koska tahansa ja käydä vaunulenkeillä.. Eikä mun pitäis joutua miettimään, saadaanko edes joulua viettää kotona perheenä.. Kun kukaan ei tuolla edes infoo tarpeeks hyvin, saan palasen tietoo tuolta ja toisen sieltä ja pahimmassa tapauksessa nää kumoo toisensa ja mietin että mikähän tilanne mun vauvan terveydellä nyt on. Tänään vaadin nähdä lääkäriä, että hän voi selittää mulle kokonaisuudessaan, mikä pojan keuhkojen tilanne on näin niinkun lääketieteellisesti ja että millanen näissä on yleensä etenemisprosessi ja kuinka kauan se kestää.

Mä nään että poika voi muuten ihan hyvin ja kehittyy päivä päivältä, mutta lisähappee hän tarvii. Enkä voinu mitään muuta kuvitellakaan, kun hän kasvoi 9vk ajan vedettömässä kohdussa, saan olla ilonen kun edes nään hänen kasvavan. Mutta on tää silti rankkaa :(

Dep anteeksi että multa jäi kommentoimasta sun viestiin, jäi mun hypetyksen alle:/
Voih että, toivottavasti saatte jonkin selvyyden hänen tilastaan! Kamalan raskasta varmasti<3 voimia ihan hirveästi!

Omaa vauva kupla hypetystä...
ImageUploadedByVau Foorumi1538294610.358276.jpg

Matkalla kotiin siskojen (toivottavasti) hellään huomaan<3
Siirin reaktio jännään pirukseen!
Baby blues meinaa nostaa päätään... o.O

Onpas hän suloinen:Heartred Miekin haluun!

Depille hurjasti voimia, toivottavasti tilanne selkiytyisi ja saisitte vastauksia. Ja pienelle myös voimia. On varmasti hurjan raskasta aikaa kaikille teille:Heartred

Voimia Dep! :Heartred

Äippä, en kestä mikä ihanuus! <3

Täällä meni roska silmään ensin Depin viestiä lukiessa ja sitten tästä minimiehen kuvasta..<3

Äippä en kestä <3 ihanaa kotiarkea!

Deb hurjasti voimia sinne <3 raskainta on epätietoisuus.

Deb, ihan tosi kurjaa teillä :( Mä niin toivon et kaikki menis hyvin ja keuhkot alkais kypsyy kunnolla eikä jäis mitään haittaa. Saatteko siellä henkistä tukea? Ootko soittanu esim neuvolaan? Jos pääsisit tai pääsette puolison kans juttelee neuvolapsykologin kanssa?

Onnea Äipälle kotiinpääsyn johdosta :) Ihanaa kuplaa <3

Takaisin