Kiitos kaikille ihanille lohduttajille. On ollut kyllä aika mieli matalana. Vaikka pitänyt tehdä miehen kans hieman yhteistyötä niin päällimmäinen ajatus on ärsytys vaikka toista kuinka rakastaisi. Välillä jopa vihaan tuota ukkoa, kun tuntuu et se saa vaan päättää... :/
Mä luulen et ajan kans se sanookin kyllä, mutta en aio elää siinä uskossa enää koska petyn sit vaan jos siinä ei niin käykkään.
Mä oon tovin taka-alalla. Käyn kurkkii teitä, mut oon hetken pois, on nyt sellainen olo, että täytyy koittaa saada ajatukset kasaan. Äipän tilanteen tuun tsekkaa vielä tässä kun myötäelän täällä sun tuskissa <3
Kiitos kaikki ihanat <3
Mä luulen et ajan kans se sanookin kyllä, mutta en aio elää siinä uskossa enää koska petyn sit vaan jos siinä ei niin käykkään.
Mä oon tovin taka-alalla. Käyn kurkkii teitä, mut oon hetken pois, on nyt sellainen olo, että täytyy koittaa saada ajatukset kasaan. Äipän tilanteen tuun tsekkaa vielä tässä kun myötäelän täällä sun tuskissa <3
Kiitos kaikki ihanat <3
, pojat pidempään..

kuinka tässä jaksaa olla hyvä äiti eikä suuttua joka asiasta.. oon miettiny että kun tää kolmas syntyy niin pitäiskö välissä ottaa omaa aikaa mennä hetkeksi työelämään.. 4 vuotta kotona oloa jo takana. Tänään niin kadehdin kun miehellä koulutuspäivä ja menivät syömään hyvän lounaan ravintolaan.