Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Menninkäinen ei ole... supistukset loppu aamukahviin, nyt vaan väsyttää ja menkkajomot vaivaa!

Tsemppiä Äippä! Jokainen supistus tuo vauvaa lähemmäs :Heartblue

Täällä menkat toista päivää myöhässä. Tai myöhässä ja myöhässä, lyhimmän kierron mukaan vain ja mitään tietoa ei oviksesta ajankohdasta ole. Vähän on jotain vatsan jomotteluja, mutta ne voi johtua myös pari päivää sitten aloitetusta rautakuurista. Muutama testi polttelee tuolla kaapissa, yritän hillitä itseäni, että testaisin vasta huomenna jos ei menkat ala, mutta mulla on aika huono itsehillintä :grin Paremmat viivat oon joka kerta saanut aamukahvin jälkeisestä pissasta, että ehkä testaan parin tunnin päästä kun oon taas pidätellyt tarpeeksi :smiley-angelic006
Meillä on flunssa kaatanut koko perheen ja viime maanantaina oli vesivahinko, en ole siis tänne paljoa ehtinyt kirjoitella ja lukemisenkin kanssa on ollut vähän niin ja näin :shy: Tsempit kuitenkin kaikille kaikkiin tilanteisiin!

Zeni miten kävi, testasikko?

Jos mulla ei tänään ala menkat nii testaan huomenna uudesta, ku meen vasta iltavuoroon. Kerkiän itkeä tulosta sitte jos niikseen on :D

No pakkohan se oli testata :rolleyes: Tarpeeksi kauan kääntelemällä ja tuijottamalla sain kuviteltua jonkun viivan varjon siihen, mutta ei siinä todellisuudessa varmasti mitään ole. Dpo:tkin varmaan vasta kuitenkin 8-9 hujakoilla, ehkä, lievien ovisoireiden perusteella. Saattaa olla dpo7 vasta tai jopa ovuloimaton kierto. Olojakaan ei sen kummemmin raskauden suuntaan ole, menkkojen suuntaan vähän enemmän. Time will tell :grin

Toivotaan sulle Niemja huomenna räikeän punaisia viivoja :cheers (höh, sellainen good luck -hymiö on hävinnyt)

Zeni kuvaa! :D

Ääh, aloin kattoa nii eka kierto kierukan jälkeen luteaali oli 13pv, seuraava 15pv, eli tänään olis 14pv ny nii periaattees 15pv olis huomenna ja saattais huomenna vasta alkaa sen puolesta menkat. Äh, kehitän koko ajan lisää oireita, raivostuttavaa! Toisaalta varasin vyöhyketerapian ja kiropraktikon seuraavaan kiertoon jo, ja miehen kans on kivat suunnitelmat laittaa se lapsi alulle, että nyt oon saanu positiivisuuteni taas takasi ;)

Niemja ihanaa parisuhde aikaa;) mun mies ilmoitti aamulla että hän ei oo sit enää seksiä harrastamassa ku ilmoitin mihin eilinen sessio johti (supisteluista)... hän ei kuulemma halua lapsi vesi kylpyä:D

Zeni ja niemja plussaa toivotaan:)

Äippä jospa kohta alkais tapahtuu:nailbiting: täällä jännitetään:)

Mulla ei oo oikein hajuakaan mitähän tässä tapahtuu, tänään on kp 28, mutta ovis myöhästyi, joten oottelen menkkoja tonne sunnuntaille. Lauantaina olis kp 32, tekis mieli testata mut tiiä sit onko järkee, kun tallettelut oli mitä oli? Oireita ehkä olis mut voi johtua muustakin, palelee, väsyttää ja alamaha tuntuu oudolta? Kaapissa olis vanhoja testejä( on vissiin jo päiväykset menneet) et saas nähä testaanko ennen lauantaita tai tekeekö ees noilla testeillä enää mitään:) Ja voihan se olla et kierto venyy tuostakin pitemmäksi...

Pitäis kyl saada lisää mahankasvattajia ketjuun ku meitä vauvahäätäjiä jo on muutama;)
Plussa tuulia Zeni,niemja ja Huli ;)

Täällä taas supistaa sen 15 min väli... ja menkka jomot mahassa/selässä on aikamoiset... Voisko tää lähtee jo kunnolla käyntiin?!turhauttavaa!

Ei siinä mitään kyllä oo...

Pian pian Äippä!!

Liitteet

• IMG_20180911_164751.jpg
    IMG_20180911_164751.jpg
    973.1 KB · Katsottu: 170
Zeni no voihan sentään en mäkään tossa mitään nää:( mut kyllähän se vielä kerkiää plussaksi muuttua;)
Ja taas ne pirulaiset lopahti... argh, en kestä tätä odottamista!!!! Oon odottanut jo tarpeeksi kauan:p

Pahoittelut zeni :( aamulla sama edes.. Mietin vaan testaanko ekasta vai tokasta

Ehtii muuttua, eikä tässä kirves ole kaivossa ;) Dopit tosiaan hyvin pienet vielä eikä edes mun kaltaisella aikaisella plussaajalla välttämättä näkyisikään testissä vielä.

Kuinka paljon sulla ovis myöhästy Huli?

Zeni Ehkä muutamalla päivällä tai maksimissaan viikolla. Tikuttaa koitin, mut mulla ei oo koskaan tikut näyttäneet ovista, sylkitesti näytti viime viikolla alkuviikosta hedelmällistä, mut tiiä sit? Pitkälti olojen ja halujen varassa mun ovis bongaillut on. Ja voihan se olla et kroppa vielä sekoilee pillerien lopetuksen jälkeen ja ovista oo ollukkaan :)

Voi äipälle tsemppiä että supistukset lähtis kunnolla käyntiin :wink mä tuun 10 vkoa sua jäljessä joten mulla ei vielä oo mihinkään kiire:p

Plussatuulia piinailijoille:Heartpink

Kyllä niin häikääsi oikeen se nega mikä testistä tuli, en ees tiä miks vaivauduin. Noh, ku sais edes hitusen eilistä positiivisuutta takasi, näin untaki plussasta mutta uni se oli joo. Jos ei nämäkää poppaskonstit auta mitä enskiertoon on nii sit ei auta mikää. :( alkais vaan ne helvetin menkat edes.

Metsätähti nopsaan menee toi 10 viikkoa;) nää vikat viikot/päivät ei vaan liiku mihinkään o.O
Niemja pahoittelut... tsempit uuteen kiertoon!
Sainpahan nukutuksi 7h yhteen putkeen... teki ihan hyvää vaikka väsyttää silti ihan hulluna! Normaalissa olo tilassa tommoset 7h unet olis enempi kun riittävät paitsi nyt tuntuu että mikää riitä, Huoh :/
Supisteluista tai mistään muustakaan tietoakaan...

Takaisin