Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon ihan samanlainen huli, jo tuo parituntinen alkaa välillä epäilyttää että pitäsikö sittenkään :grin meillä tuo yökylään vieminen ei tuu vielä lähivuosina edes kysymykseen, ei nuo isovanhemmat halua ottaa ja miehen sisko ja äiti asuvat 350km päässä. Ehkä sitten ollaan kahdestaan kotona kun lapset muuttavat kotoa ja tai nuorin on rippileirillä:grin:grin miten sitä osaisi edes olla? Saati sitten lähteä mihinkään juhlimaan jos sillä välin jotain sattuisi? Nää on näitä oman pään ongelmia :oops: että siinä suhteessa ei haittaa onko lapsia kolme vai neljä kun ei kuitenkaan ole hoidossa kuin max pari tuntia kerralla...

Huli, nauttikaa <3

Mä en jaksa kirjoittaa ja vastailla mitään, ihan helvetin huono olo... :( Jospa tämä tästä parin viikon sisään helpottaisi.

Ihanaa iltaa Huli!

Jaksamisia Warheart!

Mä saavuin poikien kans Tanskan maalle, yllättävän hyvin meni 2 lentoa vaikka oon yksin matkas näiden kans. Serkun kans parannetaan maailmaa ja pojat nauttii, molemmat kuumeillaan ja yritetään lasta nii kiva jakaa ajatuksia.

Huli ihanaa iltaa <3
Warheart jaksuja! Smoothie kone vaan hyrräämään, helppo syödä ja oksentaa;)

Mä nyt en sinäänsä enään millään tasolla kuumeilija olekaan mut oon silti täällä kunnes sanotte et mee pois. :D

Meillä onkin erillainen viikko ollu.. flussaa pukkaa. Ensi esikko nyt kuopus. Itellä voimat iha loppu ja oon viel torstain sterilisaatiosta kipee ja toipilas. Mies äsryttää joka solullaan mua, mut muuten kaikki on hyvin:)

Mä nyt en sinäänsä enään millään tasolla kuumeilija olekaan mut oon silti täällä kunnes sanotte et mee pois. :D

Meillä onkin erillainen viikko ollu.. flussaa pukkaa. Ensi esikko nyt kuopus. Itellä voimat iha loppu ja oon viel torstain sterilisaatiosta kipee ja toipilas. Mies äsryttää joka solullaan mua, mut muuten kaikki on hyvin:)

En minäkään ole ollut kuumeilian osassa toviin ja täällä roikutaan;) onhan tuolla se suurperheiden äidit palsta ja samat tyypit sielläkin mut se on niin hiljainen kun täällä tää höpinä paljon muutakin kun dpo/rv/tms raskaus/yritys asioita;)
Täällä roikun kunnes mut pihalle potkitaan :p
Paranemista/toipumista sinne! Kertoisitko mulle siitä steristä? Minkälainen se oli? Nukutetaanko? Onko kuin kipiä? Kaikki kokemus otetaan vastaan ku mullakin se edessä ihan täs just kun pääsen mahastani eroon ;)

Ilta oli kiva:happy: Ja lapset tuli kotiin hyvin tyytyväisinä, ikävähän tuo jo olikin:)
Myös vauva asia rupeaa edistymään:)

Tää on kyl kumma juttu... vaikka lapset on poissa vaan yhden yön niin tuntuu että ainakin puol vuotta vierähtää ja ikävä on julmettu! Se meidän parisuhde viikonloppu tuntu ikuisuudelta vaikka ihanaahan se vaan oli kun pysty kyhnyttämään toisen kyljessä ilman että Siiri oli tunkemassa itseään (siis fyysisesti tunkemassa) itseään väliin tai ilman sitä jatkuvaa äitiäitiäitiÄITIIIIIIIIII/ isiisiisiisiISIIIIIII huutoa;) eikä tarvinnut tehdä yhtään mitään, vaan maata ja räkiä kattoon:D

Ei kai täältä ketään pois potkita :) Mie ainakin tykkään et täällä on ihmisiä eri tilanteissa, eikä pelkästään kuumeilu/ yritys juttuja vaan. Sinänsä ehkä otsikko johtaa harhaan, mutta haitanneeko tuo:)

Muaki kiinnostaa tietää miten toi steri tehtiin jne.. Mulla on se edes 2vkon päästä..:thumleft

En mäkää täällä enää kuumeile, takapiruna seurailen tällä hetkellä eniten aikapulasta johtuen..:cat:

Onko täällä muita jo ison perheen äitejä jotka vielä kuumeilevat/yrittävät tai muita joilla ei vielä ole isoa perhettä mutta sellaisesta haaveilevat?

Meillä on jo(?) neljä lasta, mutta uutta kuumetta pukkaa pahasti päälle :D Ihan varsinaista yritystä ei vielä ole, mutta ei ehkäisyäkään ole otettu käyttöön viimeisimmän jälkeen ja viime aikoina on molempien puheet sivunneet uutta vauvaa ja mies suunnittelee isompaa taloa :Heartpink

7 lapsi,
nyt tulolla 6+6rv

Mummielestä on kans kiva kuulla jo arkea eläviltä että miten kaikki sujuu, miten on menny muutokset yms :) ettei kaikki oo vaan samaa juttua!

En minäkään ole ollut kuumeilian osassa toviin ja täällä roikutaan;) onhan tuolla se suurperheiden äidit palsta ja samat tyypit sielläkin mut se on niin hiljainen kun täällä tää höpinä paljon muutakin kun dpo/rv/tms raskaus/yritys asioita;)
Täällä roikun kunnes mut pihalle potkitaan :p
Paranemista/toipumista sinne! Kertoisitko mulle siitä steristä? Minkälainen se oli? Nukutetaanko? Onko kuin kipiä? Kaikki kokemus otetaan vastaan ku mullakin se edessä ihan täs just kun pääsen mahastani eroon ;)

Siis nukutettiin ja heräsin pienet arvet navassa ja navan alla alavatsalla:D toki niissä vielä tikit jotka sulaa ajan kanssa. Heräämisestä vajaa 2h ni pääsin kotiin. :) leikkauspäivänä ei ruoka maistunut. :( itse arvet ei oo kipeitä kun liikkuessa tuntuu mut ei kipua sinänsä. :) nyt eilen ja tänään on hartiat ja keuhkojen seutu kipeät kun kaasut poistuu kehosta, mutta tuokin kipu helpottaa kun makaa..

Mulle se lääkäri teki sterilisaation niin et poltti 2cm matkalta ja leikkas sen vielä kahdesta kohtaa poikki ja poltti ne päät umpeen. :D tämä molemmin puolin ja on heti käyttövalmis;)

Tervetuloa Rosytar :)

Kuulostaa melkoisen varmalta m-inski!

Hyvä kun saatte Huli homman etenemään ;)

Mä en taas käsitä missä mun ovis on! Yleensä 2-3vrk ennen alkaa kunnon kananmunalimailu, mutta nyt tuli vaan yhtenä päivänä viikon puolessa välissä pieni määrä :bored: Huomenna pitäs siis laskurin mukaan olla, mutta testitkin ollut eilen ja tänään ihan puhdasta negaa eikä oo oikein mitään oireitakaan oviksen suuntaan. Oliskohan ovis voinut aikaistua ja olla jo silloin ainoana limapäivänä :confused005 Ei kyllä haittais jos aikaistuisi, kunhan ei menkat samalla tuu aikaisemmin, luteaalivaihe ollut raskautta ajatellen ihan liian lyhyt nämä muutamat kierrot.

Tervetuloa Rosytar :)

Kuulostaa melkoisen varmalta m-inski!

Hyvä kun saatte Huli homman etenemään :wink

Mä en taas käsitä missä mun ovis on! Yleensä 2-3vrk ennen alkaa kunnon kananmunalimailu, mutta nyt tuli vaan yhtenä päivänä viikon puolessa välissä pieni määrä :bored: Huomenna pitäs siis laskurin mukaan olla, mutta testitkin ollut eilen ja tänään ihan puhdasta negaa eikä oo oikein mitään oireitakaan oviksen suuntaan. Oliskohan ovis voinut aikaistua ja olla jo silloin ainoana limapäivänä :confused005 Ei kyllä haittais jos aikaistuisi, kunhan ei menkat samalla tuu aikaisemmin, luteaalivaihe ollut raskautta ajatellen ihan liian lyhyt nämä muutamat kierrot.

Noh itselläni edellisessä kesti yli vuoden tehdä ja joudun jo turvautuu laskurii vau sivun ja heti onnistu.
Nyt sitten kun edellinen on 6kk niin en siis turvautunut ajattelin kestäisi yli vuoden ja napsahti nyt.
En ole limasuutta seuraillut koska tuli sitä sitä sitkeää limasuutta vasta just ennen menkkoja aiemmin.

Heh, vauvan teko harjoitukset aloitettu tänään:grin ( mies siis suostu jättää kumit kaappiin) Voi olla et tähän kiertoon tuli vähä myöhässä, mutta eipä se harjoittelu hullumpaa oo. Ovista en oo vielä tässä kierrossa bongannu kuitenkaan, joten mahdollisuushan aina on:)

Huli kp 18/ 28-32, neljä lasta, viides työn alla.

Takaisin