Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se ääni helpotti mua kovasti, kun tiesin että se tulee siitä, kun keuhkot täyttyy ensimmäisen kerran. Kun lapsivedet olivat menneet viikolla 20+, oli keuhkojen toiminnasta suuri huoli.
pienin askelin eteenpäin 
Dep mulle tuli itku:,) kiitos kun tulit jakamaan tarinanmä oon niin onnellinen teidän puolesta että pikkunen jaksoi taistella masussa näinkin pitkään ja mitä ilmeisimmin jätkän alulla on kova taistelu tahto niin tulee jatkossakin voimaan hyvin:) onnea vielä kerran ja toipumista teille koko porukalle
![]()
Voi helevetin helevetti minkä stressin ryynin tästäkin raskaudesta sain... ultrassa siis tänään käyty ja pojalla kaikki hyvin, sykkeet/virtaukset/kasvu, kaikki! Paino arvio oli tänään 1957g ja jos kasvaa samaa kaavaa rv 40 asti niin syntymä paino olis 2.7-2.9kg... Mutta sitten se pirun istukka... yhdessä suonessa oli virtausvastukset liian isot joten 2 viikon päästä uudestaan ultraan ja matalalla kynnyksellä näytille jos tulee vuotoa, liikkeet tuntuu huonosti tai mun omat paineet alkaa näyttää härän pyllyä... hirveä huoli meidän pikku miehestä!
Äippäx5 , rv 34+2
Toivottavasti pääset pian tapaamaan poikaasi ja oma toipumisesi menee hyvin.
Muska, ultralla seurataan ja meinaa että jossain kohtaa vauvan ravinnon/hapen saanti saattaa käydä liian pieneksi2 viikkoa sitten istukan virtauksissa ollut mitään vikaa
Seuraava ultra rv 37 aattona ja jos siellä vielä istukka ongelmaa niin alan vaatimaan käynnistystä... kamala huoli ja stressi, tekis mieli vaan vetää naamari täyteen suklaata ja itkeämieskin läks illaksi töihin
![]()