Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viidesvauva, pitää kysyä tuosta kun mainitsit riisijuoman, että tiedäthän ettei lapsille suositella sitä? Se sisältää todella paljon raskasmetalleja, joita ei pieni elimistö vielä pysty suodattaa.
Meille lastenlääkäri nimenomaan määräs soijaa ennemmin ku riisimaitoa....vuohen ja lampaan maito ei käy läheskään kaikille allergioista kärsiville...suoraan lehmästä lypsettävä maito sopii puolet paremmin olen nämä testannut myös itse vaikka meillä ei passaa nekään....nuita soija..riisi ym...ei saa antaa alle yksvuotiaille ollenkaan mut mikäpä täälä maailmassa täysin terveellistä ja haitatonta olis
Tarkoitus olisi niitäkin pikku hiljaa alkaa itse viljelemään luonnonmukaisesti.Kaura on ainakin oikeasti terveellinen vaihtoehto. Meillä juodaan joko Rainbown kaura julmaa, jossa on vitamiinit tai sit Oatlyn Luomua. Mut mitä tulee kalsiumin saantiin, niin tutkimuksissa on todettu että lisäkalsiumilla ei olla pystytty todistaa sen estävän esim osteoporoosia. Mutta tiiä sitten, ei taida löytyä absoluuttista totuutta. Maito kuitenkin on epäterveellistä, mutta koska maidontuotanto on iso elinkeino Suomessa ja maailmalla, ei sitä koskaan muuteta tai ainakaan vuosiin pois suosituksista, koska maatalous kärsis liikaa.

Äippä siitä se lähtee koulutaival :) Meilläkin jo rutiinilla lähtee ja tulee. Jätän koulun parkkipaikalle ja haen täältä, se on luksusta ettei tarvi saattaa enää niinkun eskariin :D
Enää odotellaan tosiaan et pääsee kotoa lähtee itse niin ei tarvi tätä 60km ajaa päivässä hakuja / vientejä. Bensaa tulee palaa paljon 3kk aikana :D

Pituus 37,6cm ja paino 1490g. Ite toivun vielä leikkauksesta enkä oo vauvaa nähnyt, mutta alusta asti hengitti omin avuin ja kuulin sen pienen itkun, kun hän ensimmäistä kertaa täytti keuhkonsa <3