Vastaan nyt kaikille ihan yleisesti tästä höpinästä! Eli ensinnäkin, mä ootan kanset koulu ja kerhot alkaa! Ihanaa pääsee näistä vatipäistä aina hetkittäin eroon. Voivat opettajille ja kerhon tädeillä esittää enkeliä ja sit kotona ovat kuin täystuhot :D ja syksy! Ai että ootan sitä! Ootan omaa kotia ja pimeitä iltoja. Meille tulee oma takka ja oi että mä marraskuussa poltan sitä oikein urakalla!
Käytiin tänään leffassa isojen poikien kans. Mestarietsivä Sherlock Gnomes! Oli tosi kiva, mutta pojat ei aina ihan jaksanu kun ei pysyny kai kärryillä, tai 5v ei ainakaan. Oli meän esikoisen eka leffareissu ja keskimmäisen toka, käynyt joskus isän kanssa leffassa. Finnkino järkkää vauvakinoa, saat mennä vauvan kans leffaan, on järkätty vauvaystävälliseksi sali ja siellä saa vapaammin liikkua ja äänet ei oo kovalla, aika nice :)
Mä ottaisin nyt rahana, jos saisin pakkauksen. Mut jos menis ens vuoteen, niin saattaisin ottaa myös pakkauksena. Oon laittamassa just kaikkea pientä pois niin tätä on ja paljon. Kun käyn noita isoja pieniä läpi (74-80) ennen kirpparille menoa, niin jos siellä on jotain ylisöpöö pojalle, niin voin Äipälle postittaa :)
Korvakipu hellittää. Se duactkuuri vei tukkoisuuden ja antibiootti alkaa puree, en siis ehkä kuole tähän. Onko täällä muuten muita paniikkihäiriöisiä? Meinaan vaikka mulla oli selvä lääkärin antama diagnoosi korvakäytävän tulehdukseen, niin paniikkihäiriöni keksi tästä ajoittain joko aivokasvaimen tai ameeban. Vois joskus toimia aivot normaalisti, kiitos :)
Mukavaa lauantaina koko sakille!