Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
M-inski kysyppä heiltä että mitä tehdä? Jospa he osais antaa jonkun kätsyn vinkin...
Varmasti ärsyttävää tommonen kyttääminen:(

Pakko vaan todeta miten aitoja ja tervepäisiä äitejä ootte! <3 Ja ihanaa huomata että meitä "natsimutseja" on muitakin! :D Meillä on myös tiukka kuri, ilman tukkapöllyjä ym. tietty... Ja syliä löytyy myös niin paljon kun tarvii vaikka kuria pidetäänkin!

Onnea varovaisesta tyttölupauksesta Dep!❤

Samu kuulostaa kivalta!

Debille onnittelut lupauksen poikasesta :) Ja miten hyvin on painoa jo!

Joo, ei mitään tukan silittelyä ja lässyttämistä. Ei auta yhtään. Mitä perhetyö tekee? :confused:

Kaipa se tukan silittely tms toimii jollain, meillä ei noiden tyrannejen kanssa tunnu toimivan järki puhe kun ajoittain:D
Vanhin kyllä kuuntelee jo puhettakin mutta noi pienemmät... Huoh!

Samu kuulostaa kivalta!

Debille onnittelut lupauksen poikasesta :) Ja miten hyvin on painoa jo!

Joo, ei mitään tukan silittelyä ja lässyttämistä. Ei auta yhtään. Mitä perhetyö tekee? :confused:

Meillä perhetyö on ollu nyt lasten kans ulkona jos oon nukkunu huonosti tai sit et saan siivottua.. myös sit on niin et ne tulee ja laittaa ruokaa ja Mä saan antaa aikani lapsille..

Mitää kysyä... mut se onki perseest et ne sanoo et tämä,tämä ja tämä tapa on väärin ja pitää lopettaa ja sit ei anna mitää vaihtoehtoista toimintatapaa... :(

No onpa pöljää toimintaa:mad:

Ilmeisesti täällä olis ovis, mut mies ei taho vielä alkaa yrittää. On sitä mieltä et katotaan tuo kinttu kuntoon eka! No toisaalta ihan kiva taas tarkkailla omaa kroppaa, et näkee vähä mihin kierto asettuu kaiken jälkeen :)

Mulla oli tänään koti neuvola ja sf oli pienempi tänään kun viime neuvolassa.. rv 27+6 se oli 28 ja tänään rv 32 26.5 :o
Th vakuutteli että se edellinen olis ollu mitta virhe tms mutta alko huolestuttaa... varsinkin kun tietää ton istukkan mahdolliset häiriöt! Luojan kiitos ylihuomenna se ultra... pelottaa entisestään!
Kaikki loppuraskauden neuvolat varattiin kans, 4 neuvolaa ennen la, hurjaa:D

Sf-mitan mittaaminen on niiiiiiin epätarkkaa, että en huolestuisi Äippä :) Mittaan vaikuttaa kaikki vauvan asennosta alkaen, mittaaja, onko jalka/jalat koukussa vai ei jne jne jne.

Zeni tiedänhän mä tän, aina iskee vaan tää mitä jos hysteria:D onneks vaan pari yötä niin sit pääsee kurkkimaan miltä masussa näyttää ;) mun paino ainakin reippaassa nousu suhdanteessa jos se mitään merkkaa;)

Äitien ominaispiirre tuo hysteria..:D
Vitsit että sä oot jo pitkällä, hirmu nopeesti menny aika! Toivotaan että ultrassa kaikki hyvin! :)<3

Äippä kotona mitatessa olet eri asennossa kun neuvolassa se vaikuttaa mittaan heti. Mulla oli ihan sama juttu ja seuraavalla mittauksella taas tasottu samalle käyrälle kun aiemmin.

Minski ompas teillä huonoja perhetyöntekijöitä jos vain kritisoivat mutta eivät anna vaihtoehtoja toiminnalle. Heidän tarkoitus on tukea perheitä arjessa jaksamiseen niin tuollainenhan ei kovin siltä kuullosta.

Hena niinhän se on:) noh huomenna ollaan viisaampia;)
Tänään kyllä kiristää hermoa noi pennut...
Kaikki vaan nirisee ja tappelee kaikesta... väsyttää ihan pirusti eikä just nyt jaksais yhtään!

Minski ompas teillä huonoja perhetyöntekijöitä jos vain kritisoivat mutta eivät anna vaihtoehtoja toiminnalle. Heidän tarkoitus on tukea perheitä arjessa jaksamiseen niin tuollainenhan ei kovin siltä kuullosta.

Tänää sit kävi perhetyöstä yks tyyppi ja tunti mietittiin meille sopivia ja meidän lapsille toimivia vaihtoehtoja.. :) onneks nyt saatiin jotai apuja ja joihinkin iha kirjalliset ohjeet;)

Kiva kuulla että oli kerrankin joku avulias tyyppi:) toivotaan että konstit tuottaa tulosta!

Sitä mäkin toivon.. ;)

eilen illal 8v sai 1h kestävän huutokonsertin aikaseks siitä et hän ei päässy takas uimaa 10 min päästä siitä kun oltiin pesty ja puettu pois uimasta... taas oli niitä hetkiä kun kirosin päässäni lasten hankkimista.. mut onneks ne hetket menee nopeesti ohi. ;)

Onko muita äitejä, jotka makaa sohvalla silmät ristissä ja lapset juoksee vaippasilleen tai yöpuvuilla vielä ja toivot että ois jo ilta ja mies kotona? Luoja kun väsyttää.

Mulla on kai välikorvan painevamma kun käytiin uimassa ja innostuin sukeltaa uusilla laseilla. Ei ihan aina onnistunut paineentasaus niin nyt sit on niin kipee korva et ei oo tosikaan. Lääkäriin en pääse kun ukko lähti toimistolle ja tän hullujoukon kans en yksin tk:en lähe. :D ei muuta kuin 800mg Buranaa naamariin ja kahvia pannukaupalla. Torstaita naiset!

Onko muita äitejä, jotka makaa sohvalla silmät ristissä ja lapset juoksee vaippasilleen tai yöpuvuilla vielä ja toivot että ois jo ilta ja mies kotona? Luoja kun väsyttää.
Todellaki! Ainoo, että mieskin on kotona ja makaa viereisellä sohvalla kalsareisillaan :P

No totta, meilläkin mies lomalla makas tai pelas mut töiden jälkeen sille on helppo sysätä pienimmästä vastuu kun on sen ainokainen, niin saan siitä kädet vapaaksi. :D ja pienimmälle ei iltaisin kelpaa kuin isi. Eilen kun vein taaperoo nukkumaan, niin se itki sängyssä "isi tänne paapaa" ja isi sit tuli, hetken kölli mut sit kun oli mun vuoro niin poika jäi kuitenkin ihan tyytyväisesti äidin kans nukkuu. Mun nukuttaminen on vaan kohtalokasta, jos oon foorumin lukenu niin shoppailen jossain h&m alelaarissa ja eilenkin nukutus makso 21e kun tilasin pojalle kouluun vaatteet :D Ai kai, kun mies vaan tietäis :D

Takaisin