Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äippä tapahtumiin nähden ihan hyvin....oli niin läheltä piti tilanne että ei oi kuin olla tyytyväinen vaikka kipuja oiskin

Mahtavaa Pikkuvarpaat! <3

Oij, toivotaan Huli että mies lämpenee kunnolla ajatukselle. :)

Mahtavia ruokamääriä äippä! :) Mut on syöjiäkin ja jos kaksi ateriaa pyrit tekemään kerralla. :) Mää välillä mietin että kerkeääkö ne äidit kenellä on tyyliin 6 murrosikäistä paljon urheilevaa lasta tekemään mitään muuta ku ruokaa?! :DD

Mitähän kaksosten odottajalle kuuluu?<3 Onemore19? Nyt en ihan tarkkaan muista nimimerkkiä, olen pahoillani.:(

Joo onemore19 oli kun mä vitsailin Eiks sen pitäis vaihtaa twomore19 :P mitäköhän tosiaan? :)

Ihanaa pikkuvarpaat! Mukavampaa vauva-arkea sinne!

Toivottavasti m-inskilläkin on kotiutuminen sujunut nyt hyvin! :)

Jos muistan nähneeni jossain täällä keskusteluissa oikein, niin kaksosista vain toinen jaksoi pidemmälle :'(

Ihanaa vauva-arkea kotona pikkuvarpaat! <3 Oliko pikkuvarpaat sulla se tusina aarteita kotona nyt? <3 vai kenellähä oli?Siis mää oon niin tohnopää suokaa anteeks...

Voi itku! :(<3

Ihanaa pikkuvarpaat siitä se vauva arki taas alkaa:)
Mitenkäs mamaminion, Muska ja Dep voi? Oliko joitain muita vielä raskaana olevia... mamma aivot ei toimi:p

Niiiiin miten Deb voi? Ja Muska, saitteko sukupuolen selville? :) Kaikille tsemppiä mahojen kannatteluun! :D

Täällä voidaan hyvin mutta iki-ihanan ummetuksen takia välillä vähän raskaasti :hilarious: Ja sit tuntuu kun kohtu ois ottanu jonkun lasvuspurtin (niin kai pitäiskin näillä viikoilla) ja koska mulla on niin lyhyt torso-alue, niin alan tuntee kyllä kasvun jo elimissä :arghh: hengitys on astetta raskaampaa ja syödä en voi enää mahaa täyteen. Liitoskivut on palannu, kaikenkaikkiaan tuntuu siis lähinnä raskaana olevalta tää olo :hilarious: En enää yhtään ihmettele minkä takia tätä sanotaan raskaudeks. Huomenna aamulla kontrolli-ultra taysissa, nyt kaikki sormet ja varpaat pystyyn, että mun olo pitäis paikkaansa ja kaikki olis hyvin!

Deb, rv 21+4

Ihanaa kuulla Dep että seillä on vaikea olo! Se kuulostaa ainakin mun korvaan lupaavalle ;)
Onko lirahdellut vielä vettä? Luumuja kannattaa napsia niin helpottaa oloa luonnollisesti;)

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Täällä kans jännätään mukana, sormet ja varpaat ristissä hyvien kuulumisten puolesta!

• Tykkään
Myös täällä toivotaan hyviä uutisia ultrasta! Tsemppiä:)

• Tykkään
Onks teillä muilla heppatyttöjä kenellä tyttöjä nyt onkaan? :) Meidän 4-vuotias sai lahjaksi talutusratsastukseen lahjakortin ja hepat vei sydämmen ihan kokonaan, aivan viikon kohokohta kun pääsee ratsastaan. Äiti välillä miettii ja kauhistelee tuota hintaa ja sitä että onko vielä liian pieni mutta kun lapsi rakastaa sitä ni eiköhän se ole kuskattava ja maksettava..:D

Pötti ei meillä yhdeksän on ja miesvalta....dep hirmusti voimia ja pidetään peukut ja kaikki pystyssä...meillä pikku tytöt tykkää hevosista mutta ei ne uskalla lähelle mennä ja tosin toinen on allerginenkin

Meillä haluis vanhin ratsastaa mutta siihen hintaan homma töpännyt:( katotaan sit kun lähden töihin...

Joo siis ihan hirveen kallista! Meinasin järkytyksestä persuksille lentää kun kuulin mitä maksaa..:D

Takaisin