Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En tiedä milloin saan viereen..pojan tilanne tilanteeseen nähden ok...itellä suht ok tila...joo kyllä olin yllättyny kaiken kokemuksen jälkeen...jospa elämä voittaa viimeistään ku pienen saa luokse....

Täällä palauduttiin takas osastolle.. :( että muuten ahdistaa olla täällä..

Vauvalla kaikki hyvin mut itselle iski nyt kaupas ihan mieletön mahakipu ja ultras paljastu et pala istukkaa jääny kiinni.. :( nyt sit cytotec käyttöö et lähtis tulemaa ja jos ei irtoa niin kaavintaan mennää.. :(

Voi ei m-inski, pikaista toipumista.

Onnea pikkuvarpaille ja myös pikaista toipumista teille.

Täällä vietetty muutama päivä kesämökillä ja kyllä nuo muksut nauttii ja mie myös. Mieskin tuli illalla yllätyksenä tänne ja tänään olikin hällä vapaapäivä, oli työnantaja antanut kun oli saanu kaikki hommat tehtyä ja oli sanonu et perhe karkas mökille:)

Huli olipa kiva yllätys:) saispa munkin ukko ylläri vapaa päivän...
Se saa vaan ylläri työpäiviä:(
M-inski, toivottavasti selviät ilman kaavintaa! Voimia sinne toipumiseen...
Epäonnisia odottajia täällä:(
Sandy onko sulla jotain remppoja? Toivottavasti ei!!! Mulla ”vaan” iskias ja Radi... onneksi vaan ne!

Hyvin. :) vauva on helppohoitoinen.. syö reippaasti mahan täyteen ja sit taas nukutaan monta tuntia.. :D kakat ja pierut tulee ilman huutoa ja röyhtäseekin helpolla imetyksen kälkeen.. :)

Toivottavasti saat kanssa helpon vauvan.. :) tästä vauva-ajasta pystyy nauttimaa kun hän on helppo..

Äippä, kyselit vaivoista. Ei mulla varsinaisesti mitään isompaa ole. Viime neuvolassa oli painoa tullut 1 kg/vko !! Mut osa varmasti turvotusta. Teen seisomatyötä ja nää kuumat ilmat. Jalat on kyllä kipeät, etenkin jalkapohjat. Häiritsee jopa untakin :/
Radi arvot pysyy rajoissa, kunhan muistaisi mitata. Juhannuksen jälkeen seuraava lääkäri... Kivahan se on ultrassa moikata vauvaa. Toivottavasti kuitenkin seuraava aika olisi lähempänä syyskuuta vasta.
Mä oon eilisestä lähtien ollut yksin kotona kun mies meni lasten kanssa mökille. Tulevat kyllä sieltä pian. Mä tuunasin meidän pihasaunaa. Maalasin ja sisustin :) Kohta lähden laittamaan uima-allasta ja lämmittämään saunaa. Yllätyksenä perheelle. Jos jotain syötävääkin keksisi. Meillä on vaan jääkaappi tyhjä enkä jaksaisi/haluaisi aikaa tuhlata kaupassa käyntiin... Ehkä mä jotain keksin :D illalla tai huomenna sitten kauppaan.

Mitä muiden viikonloppu? Miten kaikki vauvat voi? Tai isommat lapset? Tai odottavat?

Mä näin just ekaa kertaa vauvan liikkeet mahan päälle :woot: ihan huisia, se jalka vaan tuli näkyviin sellasena kohoumana! Ja parhainta on, että se oli ihan eri kohdassa, kun missä ultrassa sen jalat oli, hän on siis mahtunu siellä kääntymään :shy: Veikkaan ainakin, että ei se voinu käsi olla, siinä oli sen verran voimaa kun edessä olevasta istukasta huolimattakin näkyi! Tää äiti on nyt toiveikas :love017

Sandy, kiva kuulla että raskaus menee hyvin :) Pistä mies hieromaan jalkoja ;)

Äippä, toivotaan että teille tulee kans helppo poika :)

Sandy kiva kuulla että sentään joku odottaja selvinnyt ilman kummempia ;)
Jos tänään pääset saunaan niin pistäppä jalat viileään suolaveteen, toimii! Tietty pistä mies jalkoja hieromaan;)
Dep hyvälle kuulostaa<3
Meidän viikonloppu suunnitelmat ovat olemattomat! Mies lähdössä töihin, minä nukuttamassa siiriä. Tein tossa äsken pizzataskuja päivälliseksi ja ajattelin jos katottas illalla muksujen kaa joku leffa ja ulkoilua, siinäpä se! Meinasin että jos tekisin takapihalle sellasen säkinheittopelin mut selkä laukes jo pizzoja tehdessä... se jää siis odottamaan parempaa hetkeä!
Viikko vielä miehen kesälomaan, jaksaa jaksaa!!!;)

Meidän viikonloppu on menny mökkeillessä. Lapset juoksee pihalla mielissään. Nyt laitettiin uima-allas rantasaunan eteen, niin lapset istuu siellä läträämässä:) Nopeesti menee aika täällä lasten iloa seuratessa.

Onnea pikkuvarpaat :Heartblue millainen teillä on nyt vointi?

Tsemppiä Deb! Otetaanko sut osastolle kun 23 viikkoa täyttyy? Onko vettä vielä valahdellut? Vähän ymmärrän sun fiiliksiä, vaikka mulla olikin viikot jo hyvät ja turvalliset 29+2 kun vedet meni kokonaan, valahdellut oli aina välillä about samoilla viikoilla kun sulla, mutta en silloin tajunnut edes lääkäriin mennä kun neuvolassa oli homma kuitattu tulehduksena ja vetisenä valkkarina... Tsemppiä lepäilyyn!

Mites m-inskin vointi? Onko antsa tepsinyt?

Tsemppiä turvotuksen Sandy! Onneksi pian saa kotimaisia mansikoita, mansikathan poistaa kivasti nestettä :)

Mä oon ollut viime aikoina niin väsynyt, että en oo tännekään jaksanut kirjoitella :sorry: tuntuu ettei mikään määrä unta ole tarpeeksi. Ovista en vieläkään ole saanut kiinni, kaikki oireet oli tossa alkuviikosta(?) mutta tikussa niin hailakkaa viivaa ettei voi millään tavalla tulkita positiiviseksi. Plaah... eipä sillä, väsymys on joka ilta vienyt voiton myös musta ja miehestä, ettei olis kyllä jaksanut mitään ovista hyödyntääkään:shifty:

Pikkuvarpaat, siis ihan sitä tarkotin että kehtaanko udella. :)

Sandylle tsemppiä turvotuksen kanssa!

Ihania viikonloppu touhuja teillä! Ei sen tuon kummempaa tarvitse ollakkaan! :) Meillä tää äippä käväs hiukan eilen tuulettumassa ystävän kanssa. Hyvä vointi, en ole koskaan mikään alkoholin kanssa läträäjä oikeastaan pahemmin ollu eli muutama riittää ja kotiin maate..:D Tänään mennään vielä isännän kanssa elokuviin... siinäpä sitä sitten varmaan taas vuodeks eteenpäin. :DD Tätä tapahtuu siis todella harvoin, ehkäpä jopa liian harvoin!

Zeni, mulla menossa kans joku väsymys kausi... saas nähdä kun vielä viihteellä kävi että miten kostautuu ensi viikolla...

Dep, tulipas ikävä masupotkuja kun luin sun kirjoitusta. Ihanaa että tuntui, kuulostaa hyvältä! :Heartbigred

Takaisin