Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Päivittelen tännekin. Tulin kuitenkin vielä illasta käymään svo:lla päivystyksessä kun epäilin että tihkuu lapsivettä. Nippanappa lääkäri sanoi testin olevan positiivinen, eli saattaa tihkua niin ottivat osastolle seurantaan. En tiiä yhtään kauan täällä oon, mutta pääasia, että vauvaa tutkitaan nyt ja oon hyvissä käsissä sairaalassa :) Vaikka huoli on kova, on olo kuitenki positiivinen kun ultrassa kaikki hyvin lukuunottamatta veden vähyyttä.

Voi ei deb, tsemppiä hurjasti, toivottavasti ei oo mitään vakavaa.:Heartred

Näin eilen 2 kuukauden ikäisen vauvan, voi kun oli suloinen.( miekin tahon)

Mie vissiin saan unohtaa kuumeilemisen:sad001Tokas mies eilen et ei oo tulossa eikä tuu, näissä on ihan tarpeeksi! Meinas itku päästä. Onneks mie oon lähössä tänään lasten kans mökkeilemään, saa ukko turjottaa ihan yksinään, ei jostain syystä kiinnosta hyvin jutella ukon kans tällä hetkellä!:sad010

Dep Voih ei! Koitahan ottaa rennosti ja onneksi olet tosiaan hyvässä hoidossa... voimia ja kasvu energiaa vauvalle!
Huli ne vauvat on ihania!!! Me en vois saada tarpeekseni siskon nyt kk ikäisestä pojasta! Se tuoksu, se kitinää, ne hassut ilmeet, ihanat vauvat<3 Siiri ei vaan kovin tykkää että minä pojua sylittelen o.O

Huli montako teillä on? Miehet on just tuommoisia. Onneks muuttavat joskus mieltään.

Menninkäinen en voi muuta kuvitella kuin tyttöä, meillä yht 5 tyttöä jo. Ainoa mikä poikkeava oire on niin makea ällöttää. Mutta tyttö siellä on.

Debille tsemppiä! Millä viikolla oletkaan? Tää huolehtiminen jos jotain sattuu on niin raskasta kun toinen vielä mahassa eikä voi auttaa.

Voi Huli. :( mutta kyllä se mies vielä voi muuttaa mieltää!

Apua, voimia Deb! <3

Huh. Ei meidän neideillä mitkään jumbo jalat näemmä olekkaan! :D Äipän tytsyillä näemmä samaa kokoa. :) Ja tosiaan mittasin just Reiman yksien kenkien kokoo 24 ja ihan Prisman Cirafin kenkien kokoo 26 pohjallisia keskenään, ja olivat ihan saman kokoiset pohjalliset! Eli tosiaan riippuu valmistajasta myös....

Muska, nyt on menossa 20+5.

Kiitos kaikille tsempeistä <3

Jos ei muuta, niin tänään tuntuu kun vatsa olis hitusen pyöreempi ja täyteläisempi kun eilen, eikä oo valunut mitään nesteitä :) toivotaan nyt että seuraavassa ultrassa kaikki olis hyvin! Kaikki sormet ja varpaat ristiin. Odottelen just lääkäriä, sit saan tietää enemmän :)

Tässä vielä kuvat kokoeroista, ensimmäinen toissapäivänä 20+3 ja toinen tänään 20+5

Screenshot_20180613-102635~2.jpg

Screenshot_20180613-102652~2.jpg

Ps. Söpöt nää sairaalan housut :woot:

Muska meillä on 4:) ja ei kuulema mahdu enää viidettä:sad001

On toi depin masu hiukan isompi kun ekassa kuvassa :) tuuhan kertomaan mitä lääkäri sanoo!
Muska 5 tyttöö täälläkin ja poikaa kuulemma pukkaa... erotuksena edellisiin on lihan himo;)

^ Jotenkin eilen oli niin ehdoton, et oon kirveen kaivoon nakannu. Täytyy vissiin rueta kattelee et mitähän sitä alkais tekee hoitovapaan jälkeen, ei oikein ole intoa palata omalle työpaikalle enää takas...

Huli mä oon sun kans samassa veneessä. En aio palata omaan työhön koska käteen jäis 90senttiä tunnilta kun laskee pois toisen auton kulut, bensat, lounaat jne. Kovasti koitan opetella koodaa et voin vaihtaa alaa ja saada parempaa liksaa. Sit muuten omalta uudelta paikkakunnalta töitä. Et voi kulkee julkisella. Mä aion tässä kesän aikana antaa miehelle mahdollisuuden vauvaan. Sit jos on ei niin sanon et sit se on siinä. En aio loputtomiin itseäni kiduttaa tällä.. :/ mun on sit pakko hyväksyä asia ja käsitellä se itseni kanssa. En halua loputtomiin haikailla ja odottaa vaan että koska koska tai josko se vielä ehkä haluaa. Enkä aio vuotta tai kahta venata et sattuuko haluaa vielä sitten vauvan. Jos kuumeissani odotan vuoden tai kaks ja se sanookin ei, niin petyn liian lujaa :(

On kyllä Dep isompi masu tänään! :)

Ikävää että ootte miesten kans erimieltä lapsiluvusta. :( En osaa kuvitella mitä itse tekisin jos isäntä ei olis mun 5 lapsen haaveelle näyttäny vihreetä... Vaikka alkuun 4 piti olla se kompromissi kun isännälle riittäis 3. Tosin eipä tässä vielä sitä neljättäkään odoteta mutta ehkäpä se jossain kohtaa saa alkunsa..:D
Twistediltä tuli kyl aika järkevää tekstiä!

Meillä toi mies on meilensä muuttanut kun puol vuotta marmattanut kohtukipua (eli vauva kuumetta) ;) jospa teillä muillakin...
Depin innoittamana mun rv 25 masu
ImageUploadedByVau Foorumi1528899156.932914.jpg

Aika selkee poika masu vaikka tämmönen se on ollu aina;)
ImageUploadedByVau Foorumi1528899201.680447.jpg

Dep onko lääkäri käynyt ja mitä sano?

Kävin lääkärillä, ultrassa ei edelleenkään ollu kauheen paljoo lapsivettä. Vauva liikkui minkä mahtui ja rakenteet tarkistettiin uudelleen, ne oli ok. Lääkäri sanoi kuitenkin, että nyt ei voi tietää vielä yhtään mistään mitään. On vaikeeta ennustaa kasvaako vauva ja kehittyykö keuhkot tarpeeks, mutta ennen raskausviikkoa 24 ei oo mitään mahista selvitä kohdun ulkopuolella. Nyt siis pidetään vaan peukut pystyssä, että vauva kasvais kaikesta huolimatta, tai että mun runsas vedenjuonti ja lepo edesauttais lapsiveden lisääntymiseen kohdussa.. Kuitenkin vaihtoehtona kummittelee taustalla, että vauva ei välttämättä selviä ja huoli on kova..

Viikon päähän sain kontrollin, katotaan mitä pikkuselle sillon kuuluu ja mikä on tilanne.

Ihan kamalasti voimia deb:Heartred

Ootko siis sairaalassa vai pääsitkö kotiin lepäämään?

Voih kamalaa Dep :( varmasti kova huoli! Koita tosiaan saada levättyä<3 toivotaan että veden määrä alkais lisimään ja ennenkaikkea pikkunen kasvaisi!

Takaisin