Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkään en tosissaan osaa haaveilla ajasta lapsien jälkeen. Odotan vaan kaikkia seikkailuja, joita koetaan tässä matkalla :)

Vai että mummokerho :joyful: Oletteko mummoja, mummeja, mammoja...? Oliskin hauska ajatus olla reilu 30v mummo :p

Mulla oli nuorena selkeä visio,et 25v mennes 4 tai ei tarvii tullakkaan...no...:sorry:nuoruus....jokaista tehty hartaudella ja kauan+keskenmenot,nyt ollaan kiitollisia,et ylipäätään saatiin toivottu kuuden lauma:hug003
Seuraavan.la on 8.1. Ja tosiaan mummo jo 1v3kk
Mä huristelen (kammottavilla..)reiluilla vuosirenkailla,kun tämä iltatähti joskus saadaan omille siivilleen,mut eiköhän se helpota jo ennen sitä,kun 10v ja vitonen lähtee omilleen opiskelemaan...
Ja 50v on uus 18v paitsi parempi tuunattu versio:laughing025
Uudestaan kaikki mahdollista:dance018
Minkä ikäinen olet , saako kysyä?
Mä sain tän meidän nuorimman nyt 42 vuotiaana. Ja mietin että vieläkö vai ei.... järki sanoo ei vaan sydän huutaa taas muuta...
Vanhin on pian 22v ja kovin odotan koska pääsen isoäitiydrn uuteen maailmaan:)

Kuka teistä käyttää äppiä? Ärsyttääkö teitä kun Lukemattomissa on pelkästään yhden ihmisen spämmäysviestejä? Ja nyt jo laskettu aika maaliskuu 2019 vaikka kukaan ei vielä ees oota maaliskuista??

Kuka teistä käyttää äppiä? Ärsyttääkö teitä kun Lukemattomissa on pelkästään yhden ihmisen spämmäysviestejä? Ja nyt jo laskettu aika maaliskuu 2019 vaikka kukaan ei vielä ees oota maaliskuista??

Mie käytän. Luulin eilen jo että äppinsekoilee ennen kun tajusin että se sama tyyppi on alottanu miljoona ketjua kaikkiin eri lasketunajan ryhmiin. Ärsyttävää tosiaan!

Se on siis ylläpitäjä, joka on kirjoittanut vakioketjut la-ryhmiin. Uusi juttu, joka siis jatkossa on kaikissa. Nyt näyttää tietty pahalta, kun on kerralla tehnyt kaikki :)

Mä käytän sovellusta (ja välillä koneella), mutta selailen tuon "päävalikon" kautta enkä käytä noita lukemattomia tms.

Muokattu viimeksi:
Eksyin tammikuisiin 2019 jonkun etusivun viestin kautta ja siellä oli armaat odottajat oikein kunnolla lytänneet ylläpitäjän ja nämä ketjut. Oikein reilu meininki siis :rolleyes: tosi asiallista...

Mä käytän vaan puhelinta ja tää saattaa jättää osan ketjusta näyttämättä,ja yhtäkkiä huomaan,et hups....olipas siinä välissä viestejä:wideyed:
Tänään on ollu tehokas aamupäivä ja nyt,kun tarvissmiley-chores003:smiley-chores004:smiley-chores011:smiley-chores020 niin tehot katos:rolleyes: onnex ilta omaa aikaa:smiley-bounce015

Joo mä ymmärsin nyt et sillä jutulla oli oma tarkoitus mut miks jo mulla näkyy maaliskuiset2019 kun ei sellaisia vielä ookkaan..

(Käytiin tovi sitten fiilistelemässä kaverin vastasyntynyttä ja se oli IHANA, voi awwwwww...)

Eksyin tammikuisiin 2019 jonkun etusivun viestin kautta ja siellä oli armaat odottajat oikein kunnolla lytänneet ylläpitäjän ja nämä ketjut. Oikein reilu meininki siis :rolleyes: tosi asiallista...

Itse en uudistuksesta tiennyt ja kyllähän tuo on Ärsyttävää, että valmiita aloituksia on. Kuitenkin lasketut ajat viestin alta löytyy suurimpaan osaan noista aloituksesta vastaus.

Mielestäni siellä ei sen enempää lytätty aloittajaa vaan kerrottiin oma mielipide.

Enkä kyllä mistään edes tiennyt kyseisen kirjoittajan olevan ylläpitäjä.

Keskisormihymiöt nyt oli vähän outoja :rolleyes: Mutta jep, sovelluksella ei tosiaan näy nuo tittelit ja jos on suoraan mennyt tuonne la-ryhmään eikä pyörinyt yleisellä puolella (missä melkein kaikki aloitukset on nykyään saman ylläpitäjän), niin mistäpä tosiaan olisi voinut ylläpitäjän roolin keksiä :)

Muutenhan aina keskusteluissa pyörii ne samat asiat ja aina joku kiireinen tekee tupla-aloituksia, että sinänsä ihan sama. Montakohan kertaa mekin on käyty synnytyksemme läpi vanhoissa la-ryhmissä tässä vuosien varrella :hilarious:

Aivan juu ei näy mitään keskisormia :) Käytän oikeastaan vaan sovellusta :D

Takaisin