Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa, kun olet saanut vähän nukutuksi m-inski! Mä olen valvonut raskaudet kokonaan ja nyt kuopuksen jälkeen meillä ei olla vieläkään opittu nukkumaan. Jos tähän päälle olisi raskaana.... Huhhuh.

Juu uni vois olla kyllä kova... joskus sit;)
Nyt kun esikko ”valmistuu” eskarista niin oon huomannut ajattelevani aikaa sen jälkeen kun lapset on lentäneet pois opiskelemaan/omiin perheisiin... kun tää meidän jätkä on 18v mä oon ”vasta” 48:o omasta mielestäni on kuitenkin vielä kovin ”nuori” ja mulla/meillä miehen kaa on kauheasti aikaa matkustella/tehdä töitä/ olla vaan... miten sitä osaa olla jouten? Saattaa olla että olen ihan oikeesti tulossa mummoks tai olla jo (kun mä 48v esikko on 25v)... mulla meinaa tästä tulla kriisin poikasta, en tiedä miks kun siihen että esikoinen on mahdollisesti lähtemässä kotoota on vielä semmonen 10v:/
Olenko vähän hölmö?:p

Juu uni vois olla kyllä kova... joskus sit;)
Nyt kun esikko ”valmistuu” eskarista niin oon huomannut ajattelevani aikaa sen jälkeen kun lapset on lentäneet pois opiskelemaan/omiin perheisiin... kun tää meidän jätkä on 18v mä oon ”vasta” 48:o omasta mielestäni on kuitenkin vielä kovin ”nuori” ja mulla/meillä miehen kaa on kauheasti aikaa matkustella/tehdä töitä/ olla vaan... miten sitä osaa olla jouten? Saattaa olla että olen ihan oikeesti tulossa mummoks tai olla jo (kun mä 48v esikko on 25v)... mulla meinaa tästä tulla kriisin poikasta, en tiedä miks kun siihen että esikoinen on mahdollisesti lähtemässä kotoota on vielä semmonen 10v:/
Olenko vähän hölmö?:p

Ai kauhee mun oli pakko laskee paljon mä oon kun esikko 18v Mähän oon vasta 37v :D ja masukin 18v aikaan Mä oon 45v :D ja esikko on sillon jo 26v :D

Iso ajatus: miten mulla voi olla noin vanhat lapset:D

Niinpä:D se onkin eka kerta sit kun elän mieheni kans ilma lasta. :P mun esikoinen kun on ollu aina paikal seurustelusta lähtien. Miten ihmees me osataa olla kahestaa kun ei olla ikinä oltu ku max 2pv. :D

Jos ei tässä ihan iltailtailtatähtiä ruveta pukkaamaan, niin alle viisikymppisenä voisi teoriassa olla kädet pestävissä muksuista :D (Puhun näin vaikka tänäänkin aamulla kyynelsilmin sydän syrjällään, kun kuopus ei olisi halunnut irrota sylistä, että pääsisin asioille :D heh. Onneksi eivät ihan vielä täysi-ikäisiä sitten kuitenkaan...)

Mä oon 41 kun esikoinen täyttää 18 :D ja kuopus kun täyttää 18 niin oon 46 :D ei paha :D

No mie olen jo 53 kun kuopus täyttää 18 mutta ei silloinkaan vielä vanha ole ;)

Tänään oli jälkitarkastus ja lääkäri laittoi pyynnöstä kierukan. Saas nähdä meneekö kesä vuodellessa...

Äippä ja Twisted, ilmeisesti me kaikki kolme ollaan oltu 23 kun esikoinen syntyi? Musta tuo ollut täydellinen ikä, näin kun jälkeenpäin ajatellut asiaa. Nuoruuden menot saanut kokea kuitenkin, kyllästymiseen asti bailata ni on ihanaa ollu rauhoittua perheelämään ja silti on vielä nuori äiti, ainakin jos katsoo ensisynnyttäjien keski-ikää nykypäivänä...
Mä oon siis 43 kun esikoinen 20 ja 44 kun kuopus 18..:)
Mun vanhemmat on ollu 45 ja 46 kun ovat tulleet isovanhemmiksi. :)

Mie oon 50 kun nuorin täyttää 18.

Jes, toinen vapaa ilta putkeen lasten nukutuksesta, harmi vaan kun tarttee töihin lähtee kohta...

Pötti juu 23 olin kun esikko meille tuli:) munkin mielestä hyvä ikä ja miehen kaa kerittiin olemaan semmonen 2-2,5v yhdessä ennen sitä... en enää kyllä jaksa mitään bailausta tms yhtään! Känniset ihmiset v*tuttaa älyttömästi...
Samoin melu ja häly:D hyvä yhtälö kun miettii mun ammattia :p
Huli hauskaa (jos nyt niin voi sanoa) työyötä:) mä tässä samalla nukutan siiriä, tai siis se nukahti kai jo mut hetken tässä tarkkailen tilannetta ennenku lähden suihkuun ja iltapalalle:)
Me miehen kaa ostetaan 9 paikkainen paku ton mun ruostekasan tilalle, keskiviikkona pitäis käydä hakemassa... tän jälkeen olis tilaa vielä yhdelle;)

Niin ja mehän ollaan kaikki vielä hyvässä vireessä kun lapsoset alkaa aikuistua:o mun äiti oli 43kun esikko synty ja isä 53...et jos tämä kaava säilyy niin musta voi hyvinkin tulla mummo kun vika alkaa olla täys ikäinen ;)

Mä en kokenu jääväni mistää paitsi kun sain ensikon. :) mun elämä oli aika kaaottista 14-18v( minusta riippumattomista syistä ) ehdinkin olemaan 18 hurjat 2kk kun aloin odottaa esikkoa. :D

Kaikki ympärillä puhuu et kyl Mä ehin viel elää nuoruuteni? Ja se huvittaa mua kun elän mielestäni ”nuoruuttani” nyt lasten ollessa pieniä. Ja ihan unelma nuoruus onkin:)

Nyt kyl tuntuu toisaalt haikeelta kun omat lapset jo kasvaa vauhdilla ja nyt vasta 1 ystävä pariskunta aikoo alkaa yrittämään vauvaa häidensä jälkeen syksyllä... me ollaan nii eri elämäntilanteessa aina muihin ympärillä verrattuna. :( sit kun meiltä lentää joskus lapset pesästä ni muilla on pahimmillaan vasta pikkulapsiarki menossa. :D

Mä oon onnellinen,et aloin nauttia tästä raskaudesta ja että kaikki on vielä edessä,ultra,liikkeet jne:joyful:
Mä pelkäsin koko viikon,etten innostukkaan tästä ja jumitun alku ahdistukseen,mut onnex näin...vaikka aikamoista olotila sheikkeriä täs onkin...pahoinvointi,turvotus,alakivut,selkä juilit,tuoksuista mielenyhtymät,kaikki hajut,väsymys jne mut silti....VIHDOIN mä oon raskaana:dance011

Meillä on nyt neljäs tulossa loppukesästä. Saas nähdä, jääkö viimeiseksi, vai tulisko vielä viides ja kuudes. Mies vain alkaa näköjään olla isoisäiässä. :D Me menimme naimisiin ollessani 23-vuotias, mutta esikoinen päätti tulla vasta, kun täytin 26.

Mulla oli nuorena selkeä visio,et 25v mennes 4 tai ei tarvii tullakkaan...no...:sorry:nuoruus....jokaista tehty hartaudella ja kauan+keskenmenot,nyt ollaan kiitollisia,et ylipäätään saatiin toivottu kuuden lauma:hug003
Seuraavan.la on 8.1. Ja tosiaan mummo jo 1v3kk
Mä huristelen (kammottavilla..)reiluilla vuosirenkailla,kun tämä iltatähti joskus saadaan omille siivilleen,mut eiköhän se helpota jo ennen sitä,kun 10v ja vitonen lähtee omilleen opiskelemaan...
Ja 50v on uus 18v paitsi parempi tuunattu versio:laughing025
Uudestaan kaikki mahdollista:dance018

Mä en edes halunnut lapsia vielä 29 v :p Mä oon sit 48 kun esikoinen on täysikänen. Ja tähän vauva touhuun oon avoin kunnes täytän 40 v. Eli mahdollisesti oon lähempänä 60 ennen kuin nuorin olisi täysikäinen. Mut jos tää lapsiluku jää tähän, niin 53 v on jo lapset "hoidettu"

Mut siis me ei todellakaan odoteta mitään aikaa kun saadaan olla kahdestaan. Ollaan puhuttu että tylsäähän se olisi :p jos sit olisi niitä lapsenlapsia :)

Takaisin