Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mä en ees tiiä mitä kirjottaisin. Olen taustalla tovin. mun Iskä kuoli tänään.

Voi Zeni, olen niin pahoillani menetyksestäsi <3
Itsekin vähän aikaa sitten isäni menetin :(

Mä tajusin eilen,et kai tähän odotukseen paukahtaa kaikki se mitä 5raskaudes on vielä kokematta :eek:o_O
Outoa turvosta,alas sattuu ja ajoittain polttelee,hengästyn ihan kaikesta ja toi kirkas vuoto on ollu jo kaks viikkoo....no,noi pahoinvoinnit ja hajut on kyllä tittuja juttuja:rolleyes: ja tää loputon väsymys:sleep002
Onnea raskaudesta!

Mä oon kokenut kahdessa viimeisessä odotuksessa ”kaiken” sen mikä jäi kokematta 10 edellisessä :) virheasento, imukuppiveto, sektio, tulehdus ja sit ennenaikainen vesien meno, osastolla olo, ennenaikainen synnytys ja kaavinta tossa viikko sitten vielä kaiken päälle...

Mulle ainakin vahvistunut ajatus että nyt on tää perhe valmis:)
Vaikkei koskaan voi sanoa ei koskaan:)

Nyt tää kolahti:shy::love017
Veljen vaimo synnytti eilen ja yhtäkkiä mulla kolahti tämä oma olo- "klik" ja sellanen lämmin fiilis
(onnex nää olo sekoilut menee hormoonien piikkiin,muuten luulisin olevani
sekoamassa..o_O)
Ihanaa!!:dance018 mä odotan vauvaa:happy093
Paitsi...et erehdyin lukee sen naistenklinikan julius jutun:sad010

Tuntuu väärältä tulla tällä hetkellä itkee omia "ongelmia" mut ei oo oikein ketään kenen kans puida asiaa.. Mä lopetin eilen imetyksen taaperolta koska hormonit on ihan sekaisin. Ei meillä oo enää ollut kuin kaks kertaa päivässä koko imetystä mutta ne on ollut meille tärkeitä. Poika kyllä tottuu nopeesti mut itse uin syvissä vesissä tän asian kanssa. Kuvittelen koko ajan että lopetan vasta kun vauva itse on valmis lopettamaan ja nyt lopetan näin. Olo on jäätävän huono. Vaikka 1,5v on erittäin hieno taival.. Ei ois pitänyt kuvitella mitään tai maalata valmista kuvaa asiasta niin ei ois tullut pettymystä.. Vai teenkö mä asiasta isomman mitä on? Miks mua itkettää tää näin paljon? :(

Jos jossain on vauvoja kuollut hoitovirheeseen, niin älkää pliis kertoko mulle. Mä saan paniikkikohtauksen aina näistä uutisista :(

Twisted minäkään kestä uutisia jotka koskee lapsia/vauvoja:( ei pysty käsittelemään...
Itse en oo imettänyt kun n 2kk ku maito jostain syystä nouse vauvojen vaatimalla tavalla joten haluaisin sulle sanoo että toi 1,5v imetys on ollu jo saavutus joten ole ylpeä itsestäsi! Sä oot kuitenkin pitkään antanut kaiken itsestäsi pikkuselle joten jos nyt lopetit imetyksen niin mitä sinä itseäsi soimaat? Olisit ylpeä;)

On pitkä taival ollut Twisted! Et yhtään saa morkata itseäsi! Mulla 5kk molempien kanssa ja vaikka lopetus oli helpotus, niin oli siinä se suruvaihekin.

Toivottavasti kaikilla on ollut ihana äitienpäivä! ♡

Mä veikkaan et käyn nyt vaan tätä surutyötä läpi, jos Onni olikin viimeinen vauva eikä uutta tuu koskaan. Se mua varmaan eniten harmittaa nyt et jos lopetin ja tää oli viimeinen imetys :( tiedän et oon imettänyt pitkään yli suositusten ja pääsin 6kk täysimetykseen, ja oon itsestä ylpeä, varmasti sit suruajan jälkeen. Nyt vaan olo on aivan kamala. :( täytyy antaa aikaa itselle toipua. Vauva toipuu varmasti nopeammin entä äiti mutta onneks te jaksatte mun itkut täällä lohduttaa <3 kiitos <3

Takaisin